Review: Nutech Thunderbolt II

Post hier alles over Nutech Racing

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
Roel
Bigscale Guru
Bigscale Guru
Berichten: 3609
Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:22 am
Land: Nederland
Provincie: Limburg
Zenderset: Futaba 3PKS
Frequentie: Spektrum Pro 2.4GHz
Locatie: Panningen

Review: Nutech Thunderbolt II

Berichtdoor Roel » wo sep 30, 2009 8:47 am

Afbeelding

Afbeelding
Nutech Racing
http://www.nutechracing.com" onclick="window.open(this.href);return false;

US Distributors:
http://www.nutechracingusa.com" onclick="window.open(this.href);return false;

For other regions, please see Nutech's website.

Afbeelding
Video
Download Hi-Res

Afbeelding
Lots of alloy parts as standard
All metal drivetrain
Captured hingepins
Great shocks
Helical cut diff gears
Great looking body
3 sealed viscous differentials
2.4Ghz radio with EPA
Stunning handling out of the box

Afbeelding
Noisy aandrijving
Philips schroeven
Geen ontvanger batterij geleverd
Typische RTR bouwen, moet een zorgvuldige toetsing / threadlocking /
aanpassing
Wide draaicirkel
Te krap servo saver

Afbeelding
Afbeelding
Model Name: Nutech Thunderbolt II
Nutech Part #: 057900(F)
RRP: $899 - $1200
Type: 1/5th scale RTR 4WD Gas Powered Racing Buggy

Length: 700mm
Width: 460mm
Wheelbase: 520mm
Weight: 12Kg
Drive type: Single speed, shaft driven, full time 4WD
Engine / Pipe: CY 26cc gasoline engine with 'can' style exhaust
Tires/Rims: Block pin tires factory glued on 5 spoke rims

Radio (region/dealer dependant): 2ch 2.4Ghz with EPA.
Failsafe: Included. Signal loss only

Afbeelding
Additionally Required Items
Receiver and Transmitter batteries (12xAA), or 8xAA and a 6v rechargeable battery pack (highly recommended)
Fuel (regular pump gasoline mixed with 2-stroke oil 25 parts gas to 1 part oil, or 40ml per liter).
Battery charger (if employing rechargeable rx pack)

Op basis van de Smartech Titan Monster Truck, de Smartech Thunderbolt is een solide auto en design, maar die laten we door een aantal out-of-the-box gebreken ... De meegeleverde 28cc Smartech eigen merk motor was niet erg sterk, waren de diffs ingevette maar niet met olie gevuld, en het lichaam en vleugel slecht werden ontworpen en uitgevoerd, maar niet te spreken ietwat lelijk naar mijn mening.

De nieuwe auto is weer gebaseerd op hetzelfde platform als de Thunderbolt 1 (hieronder aangeduid als de TB1), maar de veranderingen voor deze nieuwe editie van de Thunderbolt ontwerpen zijn groothandel, niet in het minst van al de verandering in de vennootschap die de productie ervan. Nutech is een vrij nieuwRC bedrijf, en de afsplitsing van Smartech, waardoor een aantal personeelsleden en ontwerpen met hen. Hoewel enkele kleine delen van de infrastructuur, Nutech heeft geen officiële relatie of partnerschap met Smartech, en moet niet worden beschouwd als hetzelfde bedrijf.

Zoals ik heb gezegd in de forums van tijd tot tijd, zelfs de betere Chinese modellen (Nutech, waaronder een paar anderen, vallen regelrecht in de categorie 'betere' Chinese modellen) zijn vaak gedupeerd door lelijke lichamen en bizar onaantrekkelijk verf regelingen .

Het lichaam van de nieuwe auto is een gezicht om te zien. De foto's in deze review doen de auto geen rechtvaardigheid. Zelfs mijn 'niet-in-de-minste-in-rc' vrouwelijke metgezel was onder de indruk van het uiterlijk van de auto, nadat ik uit de doos in de woonkamer (ik kan vertellen dat ze het leuk vindt, zoals zij heeft nog niet eens vroeg ik neem het maar naar de kelder!). Deze auto zal zeker hoofden draaien bij de lokale bash plek, het is een echte blikvanger.

Met het toenemende aantal 4wd modellen 1/5de raken van de markt, is voorraad apparatuur selectie spelen een steeds belangrijkere rol in de waarde vertegenwoordigd door RTRS, en daarom die modellen leiden de markt.

Nutech heeft gereageerd door het leveren van ons met een overvloed aan functies die niet eerder gezien op een schaal 1/5de RTR, en zelden gezien in een schaal. De voorraad functies en onderdelen op deze auto echt maken dit pakket uit staan als grote waarde, vooral als je bedenkt dat er geen andere RTR of ARTR biedt zo veel voor de prijs, en sommige kosten twee keer zo veel.

Ik ken geen andere RTR 1/5de schaal die elk van de onderstaande biedt als standaard uitrusting: 3 viskeuze planetaire diffs met spin versnellingen en staal gesneden spiraalvormige ringen en tandwielen, alle stalen aandrijving, lichtmetalen chassis braces, shock torens en scharnier pin houders, CNC besturing knokkels, 6mm schok schachten, 8mm spanschroeven, een echte CY 26cc motor, een 2.4 GHz OEM-radio met onafhankelijke EPA, een prachtig beschilderd lichaam, voorgeïnstalleerde elektronica, en last but not least, iets wat ik wens alle fabrikanten zou omvatten .. . een volledige demontage / montage handleiding met onderdelen lijst, lijst met opties, en de veiligheid tips.

De auto is al de makkelijkste grote schaal RC om te werken aan dat ik ooit in handen te wijten aan het eenvoudige en uiterst modulair lay-out. Deze handleiding dient net als de slagroom op de taart. Er doorheen lezend, besef ik hoe eenvoudig het is om samen te stellen uit het niets. Geen van deze 'verwijderen van deel een, verwijder onderdeel c, vervangen deel een, deel b' te verwijderen, enz. De hele voor-en achterkant worden gebouwd 'uit' het chassis, net als het centrum sectie, en dan is alles gewoon vastgeschroefd op het chassis aan het einde. Wat dit betekent is dat bijna elk deel van de auto kan worden gewerkt zonder verwijdering van een ander deel. De lui en ongeduldig hobbyist in me houdt dat veel.

Een van de dingen die dit model staan in het ontwerp aspect maakt, is hoe sterk het is om een 1/8th buggy, een van de meest duurzame en beproefde chassis lay-outs in RC.

Als je een 1/8th buggy nam, en geschaald het aan 1/5de, zou je iets dat leek verrassend gelijk aan de TB2. Dit is een goede zaak, omdat de 1/8th buggy chassis en de aandrijflijn lay-outs hebben kogelvrij bewezen voor vele generaties. De kracht die inherent zijn aan het ontwerp leent zich goed voor de grootschalige verbouwing en alles wat van belang naar behoren is aangescherpt. Check out die stuurarm spanschroeven bijvoorbeeld, zijn ze enorm.

Anyway, ik heb de rest van het onderzoek gedetailleerd in te gaan op de specifieke kenmerken van het model, dus zonder meer, laat aan de slag ...

Afbeelding

De Thunderbolt II is een 4WD 1/5de schaal benzine aangedreven race-buggy. Het wordt geleverd volledig geassembleerd en RTR (Ready-to-Run). Om te voltooien en start de auto, moet u de zender batterijen (8xAA type) en brandstof (gemengd met de juiste hoeveelheid van twee-takt olie, 25 delen olie op 1 deel olie, of 40 ml olie per liter brandstof), en nog eens 4 AA batterijen voor de ontvanger en servo's. Als u besluit te gaan voor een goede ontvanger 6v pack, moet u ook een middel opgeladen.
De TB2 is goed verpakt en vastgehouden met de gebruikelijke opstelling van de verbijsterende karton partities. Wanneer het belangrijkste model is verwijderd uit de doos, de (geschilderde) lichaam en (gelijmd) banden zijn reeds gemonteerd. Het enige dat blijft, is om de vleugel (slechts 2 lichaam clips), hetzij bevolken de 4xAA batterij houder met 4 van de standaard 1.5v alkaline niet-oplaadbare batterijen passen (oplaadbare AAs helaas zijn 1.2V en 4.8V totaal gewoon he t genoeg om de servo's in een dergelijk groot model macht), of past een geschikte sub-C oplaadbare batterij (wordt apart moet worden aangeschaft), en uitbreiding van de ontvanger met de meegeleverde antenne buis.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

De radio-apparatuur is verrassend goed. De 2.4Ghz radio is een functionele en mooi item. Zelden zien we RTR's met onafhankelijke EPA voor gas en stuur, laat staan een 2.4GHz transmissie methode. Servo De besturing is een vrij standaard kwartaal schaal-affaire, en lijkt voldoende gespecificeerd om de klus te klaren. Hoewel niet bliksem snel, het is vrij sterk op 18kg-cm van koppel (250oz-in) en heeft een stevige plastic hoorn. Het gas servo is de standaard kleinschalige type, maar heeft ook een vrij indrukwekkende spec, en is genoeg voor gaspedaal en remmen eisen.

Er is geen ontkomen aan het ontbreken van een meegeleverde ontvanger batterij echter essentieel het is om een oplaadbare sub-C-ontvanger pack als een zaak van urgentie te krijgen. 4 AA batterijen zijn gewoon niet in staat het leveren van de vereiste sap correct en veilig functioneren grote schaal servo's, maar niet te spreken zouden ze waarschijnlijk worden geconsumeerd voordat de eerste tank brandstof.

Ook opgenomen in de doos is de bovengenoemde handleiding (grote integratie Nutech), enige overgebleven decals (stickers) en een bougie gereedschap, met een bestuurder einde compatibel met de meeste van de Philips hoofd schroeven. Opnieuw echter nog niet gezien Nutech geschikt om ten minste een kleine steekproef van siliconen oliën, die teleurstellend is, maar verwacht. Dit brengt mij tot de eervolle vermelding van het ding dat je het hardst getroffen wanneer u het uit de doos. De schokken zijn geweldig, erg groot, met dikke veren en schachten en mooi zwart geanodiseerd caps (legering caps boven-en onderkant) en natuurlijke aluminium organen.

De schokken zijn uitgerust met conische zuigers, zodat ze sneller dan ze gebonden rebound (met andere woorden, ze makkelijk te comprimeren en terug te keren langzaam), dit verhoogt de stabiliteit over het ruwe materiaal. De schok actie lijkt precies goed, ik geen plannen om de olie verversen voor nu hebben. De handleiding suggereert dat de schokken 1000wt moeten in hen, en dat lijkt over het recht als een eerste installatie.

Er is ook een verrassende hoeveelheid suspensie reizen voor een buggy, meer zelfs dan mijn FG Monster Truck, en kan de geometrie van de ophanging te radicaal aangepast, met veel montage-opties (gaten) opgenomen op de schok torens en wapens voor het tunen van uw specifiek oppervlak of track. De voorraad bodemvrijheid is een onthutsend 6cm plus, afhankelijk van de schok spacer montage.

Afbeelding

De meegeleverde motor is een echte CY (Chung Yang) kloon van de klassieke Zenoah Komatsu eenheden. Deze standaard geworden als een goed medium grond tussen de hogere kwaliteit Zenoah eenheden, en de goedkope lage kwaliteit exemplaren. Displacement 26cc is, een welkome stap op van de gewoonlijk 23cc motoren in RTRS. Het is gekoppeld aan een reguliere CY koppeling, en een 'kunnen' stijl uitlaat, die lawaai blijft tot een relatief beheersbaar niveau, maar wurgt de motor een beetje. De kracht van deze motor, is meer dan aanvaardbaar voor een bestand RTR.

De meeste mensen zullen een upgrade van de pijp van een RTR als een vanzelfsprekend gevolg van de enorme macht winst je kunt maken met deze eenvoudige wijziging, maar ik vind dat de stijl kan pijpen, geven vaak een goede balans van de prestaties / geluid. Sommige mensen konden niet schelen hoeveel lawaai hun RCs te maken, om deze mensen raad ik aan de meest krachtige pijp ze kunnen vinden, als elke extra vermogen zal worden ontvangen in een 4wd-platform. Persoonlijk wonen in een van de meest dichtbevolkte steden in de wereld, zoals ik mijn geluid laag te houden.

In ga voor een CY motor, Nutech hebben ervoor gezorgd dat hun model is compatibel met de meeste van de macht upgrades beschikbaar. Een eenvoudige headkit vervanging geeft de mogelijkheid om, in plaats van vervanging van de hele motor te vervangen alleen de bovenste helft en zuiger, die veel goedkoper is dan het kopen van een complete motor, en levert precies dezelfde prestaties te verhogen (bijvoorbeeld als je een 30cc headkit en koop past het op je 26cc motor, is er geen verschil is dan het kopen van een 30cc motor direct uit de vleermuis, met uitzondering van een headkit is vaak minder dan de helft van de prijs van een nieuwe motor. Dit is een van de voordelen van gasmotoren over nitro. De TB2 ook een 700ml tank die moet geven rond 40mins + van runtime.

Een tamelijk gemiddelde luchtfilter ontwerp is werkzaam op de TB2, waarbij een open fronted type, over het gesloten type eerder gezien op Nutech / Smartech auto's. Het is een dual-element, maar in mijn model, was noch element geolied. Ik solliciteerde luchtfilter olie aan het binnenste element, waardoor de buitenste element droog, en ik zou sterk aanbevelen het plaatsen van een bovenkleding dekking over het hele filter montage, alleen voor extra bescherming.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

De aandrijflijn is een van de schitterende prestaties van de auto. Het beschikt over alle metalen tandwielen van de koppeling helemaal naar de wielen, een mooie en zeldzame functie op een RTR. De macht wordt overgedragen van de koppeling via de koppeling bel om een paar van gehard stalen tandwielen (rondsel en de aanzet geven), dan via een schacht naar een spiraalvormige snijden rondsel rijden het centrum diff ring gear. Op zijn beurt de diff rijdt de voorste en achterste aandrijfassen, die de voorste en achterste diffs beurt (via schroef-ring en pignon tandwielen weer, voor-en achterkant), de overdracht van vermogen naar de wielen. Helaas, er zijn veel rechte hoeken die inherent zijn aan het ontwerp, waarin de macht sap voordat het aan de wielen, maar dit is onvermijdelijk voor alle as ontwerpen.

Een van de klachten die ik had gehoord van anderen (hoewel ik niet dit probleem zelf) betreffende de TB1 (en de vrachtwagen waarop het is gebaseerd zijn, de Titan), is dat de diff schotten te zwak waren, en wanneer zettend meer krachtige motor en pijp combinaties, zou de diffs proberen te barsten uit hun gevallen, in sommige gevallen slagen. Dit is aangepakt door het maken van de diff schotten een tikje kleiner, en terwijl dat lijkt misschien de verkeerde weg te gaan, is het eigenlijk verhoogt stijfheid van de kunststof. Om eerlijk te zijn, dit is niet zo veel van een bezorgdheid in de buggy modellen, vanwege hun kleinere diameter wielen zetten minder druk op de ring en pinion versnelling van de diffs, maar het is goed dat ze hebben geprobeerd om dit adres. Alleen op lange termijn tests zal blijken hoe effectief deze verandering is geweest.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

De echte bonus van de aandrijflijn veranderingen, zoals ik kort vermeld in de intro, is het feit dat alle verschillen nu afgesloten en zal houden siliconenolie. Na de banden, dit is de meest doeltreffende behandeling (tuning) optie beschikbaar voor de off-road Basher / racer. Dit zal een enorm verschil voor de manier waarop de auto handgrepen, recht uit de doos. De diffs hebben al een soort van vergrendeling vet in hen, hoewel het onmogelijk is om te zeggen wat krachten werkzaam zijn, dus ik zal een beschrijving van de uit de doos setup: Het centrum is voorspelbaar zeer stijf, de voorkant iets minder stijf, en achteren tamelijk los. Ik zal zeker spelen met verschillende oliën in deze totdat ik ben blij ik heb een combinatie die complimenten mijn rijstijl gevonden.

De belangrijkste vistuig zijn gedekt door een plastic kapje aan rotsen en puin te voorkomen van het krijgen tussen hen, en waarschuwingen over bewegende delen zitten vast aan de buitenkant van de dekking, om onverwachte verlies van zwervende vingers te voorkomen. Jingle De karakteristieke 'is nog steeds zichtbaar in de aandrijving van dit model, zoals in alle auto's op basis van dit ontwerp. Eenvoudig gezegd, als u met de auto, het is als er een GI Joe in de cockpit, een belletje rinkelen voortdurend. Het kan irriteren je op het eerste, maar je zult snel aan wennen.

Het is veroorzaakt door het weven van de twee platte snede gehard stalen tandwielen in de bovengenoemde plastic versnelling te dekken. Bij verwijderd en samen dinged, produceren ze een zeer schone muzikale noot, zoals een klok of een stemvork. Ik ben gewend aan het geluid dat ze maken, en het doet me niet storen helemaal niet, in feite vind ik het soort van vriendschappelijke en zou missen als het was er niet. In ieder geval is het belangrijkste om noot hier, is dat het normaal is, niets is los, en het heeft geen invloed op prestaties. Dogbones zijn nog steeds vet en zeer zwaar. Voorzover zij geen enkele moeite om uit pop van hun al even zware bekers plicht rijden beide gemaakt.

Afbeelding

e remmen zijn ongeschonden uit de 1/8ste schaal met fouten typeontwerp, grote fiber schijven voor en achter van het centrum diff, zodat sommige tunability in termen van rem vooroordeel, maar ik vind er weinig waarde in het instellen van de bias om iets veel andere dan 50/50 of hooguit 55/45 (voorzijde bias), zoals het centrum diff zeer stijf moet zijn om de beste prestaties te krijgen (met behulp van siliconen olie), en alle remmen op een schijf zal ook enigszins remmen de andere kant ook. Ik ga mijn in 50-50. Ik hou van de dramatische blik van een auto vast te lopen alle vier de wielen op hetzelfde tijdstip en slippen tot stilstand. We praten meer over in de 'Out voor een gedeelte Bash' later.

Tenslotte, de stijlvolle velgen hebben een geruststellend gevoel van soliditeit over hen en het ontwerp is adequaat vlezige voor de auto waarop ze zitten. De banden zijn een verrassend goede multi-purpose vuil en grind band, en zijn zeer goed gelijmd op de velgen (veel te perfect om met de hand worden gedaan, moet een machine). Alle vier de hoeken dragen exact dezelfde maat velgen en banden, zoals men zou verwachten van een 4x4. Ik vond de grip en duurzaamheid van deze banden worden honderden procent boven mijn verwachtingen, ze weten echt uitstekend zijn op stof-en grind. Heb ik niet gedaan een rotsachtige lopen, dus ik kan geen commentaar geven op hun duurzaamheid onder extreme dwang, sommige kunnen nog steeds vinden ze rippen op scherpe rotsen als alle, maar de meest duurzame grote schaal banden. Het is moeilijk te vermijden bij de samenstelling 4HP plus op de grond, zullen we moeten afwachten.

Afbeelding

Het beste deel van de Titan gebaseerde modellen is gelukkig grotendeels ongewijzigd op de TB2 ... De awesome schokken. De veranderingen die zijn aangebracht zijn zeker in de positieve categorie. Zoals hierboven vermeld, zijn deze keer rond de olie in de schokken goed aangegeven en de conische zuigers maken de schok actie zeer realistisch (zacht gebonden, snelle rebound). Ik denk terug aan toen ik voor het eerst unboxed mijn FG MT, beschouwd als een van de beste grote schaal modellen beschikbaar, en hoe ongelooflijk slecht de schokken waren. Geen probleem hier, deze schokken zo functioneel als ze massaal worden en mooi.

De schok assen zijn, zoals boomstammen, is er geen mogelijkheid van buigen hen, de schokken zelf noticably groter dan alle andere die ik heb gezien op een 1/5de schaal model, en de auto op te schorten heel mooi inderdaad. Ze zijn uitgerust met dubbele o-ringen op de doppen legering bodem, en een diafragma onder de top caps, beide doen hun werk ter voorkoming van lekkages bewonderenswaardig.
De schok lichamen zijn niet schroefdraad voor het instellen, en die van u die me goed kennen, zullen weten ook dat ik een voorstander van dit op off-road auto's, vooral op grote schaal waar de draad op de schok groter is dan op kleinere schaal, stof komt in de draden, en vernietigt de o-ringen op de aanpassing van de ring na een paar aanpassingen. Wanneer dit gebeurt krijgen de ringen los, en 'Creep' van de schok tijdens het gebruik.

In plaats daarvan, de beproefde methode en ware 'spacer' wordt gebruikt om de gewenste rijhoogte te krijgen. Een paar afstandhouders in de doos zou mooi geweest zijn, maar de auto rijdt behoorlijk hoog, zelfs zonder voorspanning afstandsstukken geïnstalleerd. Zelfs met het verminderde aantal en de dikte van de spacers, deze auto zit nog meer dan 6 cm van onderkant chassis tot vlak terrein, heeft het de bodemvrijheid van een monster truck.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Sturen wordt afgehandeld via de gebruikelijke bellcrank systeem, zoals te vinden op bijna alle RC-modellen, maar versterkt met veel. Ook meegeleverd is een grote vette servo spaarder die zijn werk goed doet, en kan worden aangepast van zeer slappe tot zeer stijf zonder gebruik van gereedschap of demontage. Op mijn monster het was veel te strak, en ik raad het af verslappen veel dan langzaam verstrakking naarmate de behoeften dicteren. Dit zal helpen voorkomen gestript servo horens bij de landing onhandig of slaan rotsen.

De configuratie van de schorsing wapens is precies wat je zou verwachten op de voorkant met de bovenste en onderste A-armen op hingepins. Er zijn afstandhouders op de bovenste hingepins aan elke zijde van de bovenarmen, zodat voor een klein bedrag van caster aanpassing aan de voorkant. De besturing armen hebben ook waar omgekeerde schroefdraad spanschroeven (met gereedschap punten) voor de aanpassing toe. Zoals eerder vermeld, de spanschroeven zelf zijn aanzienlijk verhoogd, en zijn nu een stuk dikker dan zelfs aftermarket spanschroeven ik heb gezien. Als een van deze pauzes of bochten, ik zal echt verbaasd. Ik bijzonder waardeer dit, zoals ik twee sturende armen hebben gebroken op mijn FG van zeer onbeduidend ongevallen. Er is geen manier dit zal hier gebeuren.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

e achterste bovenarmen zijn nog steeds niets meer dan een spanschroef, en terwijl ik liever een echte een-arm zien, tot nu toe het prima lijkt. Het is niet een deel dat valt onder het bijzonder druk toch, dus geen grote zorgen.

De gepolijst roestvrij lager hingepins, voor-en achterzijde zijn volledig gevangen in het mooie houders legering hingepin (of onderarm bretels zoals ze onlangs bekend zijn geworden), dus geen c-clips of noten, een andere eigenschap die niet gebruikelijk is op een RTR auto , laat staan op een zogenaamd lage kosten Chinese voertuig. De voorzijde bovenarmen alleen nog gebruikt c-clips.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

De auto is niet voorzien van swaybars of anti-roll bars, maar het is overduidelijk van de vorm van de plastic diff covers en schotten, dat de auto is ontworpen met hen in gedachten. Ongetwijfeld zullen ze beschikbaar zijn als een optie op een bepaald punt. Er is een grote vette groef in de voorste en achterste schotten, waar men zou verwachten van een anti-roll bar te zitten. In feite, als gevolg van de vanzelfsprekendheid van deze regeling, de anti-roll bar is opvallend in zijn afwezigheid.

Tot slot (ik heb het beste voor het laatst) aan het stuur kant, zijn de legering CNC besturing voorkant hubs opgeslagen (besturing blokken). Yep, that's right, CNC-besturing blokken! Niet alleen betekent dit meer duurzaamheid, maar nog belangrijker, betere zitplaatsen voor de wiellagers, en minder flex. Dit is een eerste, voor zover ik weet, voor elke RTR gas auto, en is zeker ongehoord in deze prijsklasse. De CNC-besturing knokkels voor FG auto's zijn een 60 dollar plus upgrade.

Afbeelding

De belangrijkste chassis is wat wij zijn gaan verwachten van de meeste RC auto's. Een gedegen stuk van dik aluminium, opgerold licht aan de randen voor de stijfheid. Het chassis anodiseren (als alle anodiseren op de auto, met uitzondering van de stuurinrichting knokkels, voor arm brace, shock-instanties en het chassis braces, die links natuurlijk metaal voor contrast) is een koele kijken zwart. Het chassis is 4mm dik en stijf genoeg lijkt, zeker voor off-road gebruik.

De zilveren philips schroeven veel doen om de details tegen de zwarte anodisatie accentueren en geven de auto een mooie sportieve look, zelfs met het lichaam af. Helaas, dat is het enige goede wat ze doen, niemand echt wil philips schroeven, maar we krijgen in dat weer in een minuut ...

Waar deze schroeven doorheen een stukje van de legering, is de legering is verzonken om te voorkomen schroefkoppen uitsteken en vangen op de dingen. Dit geldt voor alle onderdelen van de legering en niet alleen het chassis onderzijde.

Een andere aardige feature zijn de enorme CNC legering chassis braces. Deze zijn een duidelijke throwback aan de 1/8th buggy geïnspireerd ontwerp, omdat deze onderdelen ook te vinden op alle 1/8th buggy's en truggies, en kijk bijna identiek in uitvoering. Deze twee zeer solide stukken van legering zijn zeer duidelijk, dat boven de voor-en achterzijde van het chassis. Ze zijn niet geanodiseerd, maar zij zijn links een natuurlijke zilver, die verder dient om het oog te vestigen op hun imposante aanwezigheid tegen de zwarte chassis en kunststoffen. Deze beugels moeten ervoor zorgen dat de voorste chassis kick-up niet krijgt gebogen, behalve in de meest extreme van frontale botsingen en geeft enkele stijfheid aan de achterzijde.

Afbeelding

Ander gelegeerd delen van de nota op de auto zijn de hingepin houders (onderarm bretels), de stuurinrichting knokkels, het centrum diff afdekplaat, de schok torens, de voorkant bovenplaat en de hele schok samenstellingen. Niet veel modellen worden geleverd met alle delen in de legering. Kinda maakt je afvragen wat de hop-up opties zullen worden, omdat het niet lijkt te hulp nodig heeft!?

In feite weet ik dat de volgende hop-ups zullen binnenkort beschikbaar zijn, zo niet tegen de tijd dat deze herziening wordt geplaatst ...

Voor en achter stabilisator stangen
Alloy center diff vervoerders
Alloy versnellingsbak covers (F / R)
Alloy servo mounts
Alloy gas cap
Geventileerde staal clutch bell
Alloy koppeling vervoerder
Alu motorsteunen (2 afzonderlijke stukken verkocht als 1 item)
Een 3-schoen Lauterbacher type racing clutch
Alloy diff behuizingen
Alloy C-hubs
Alloy achternaaf vervoerders
CVD aandrijfassen
Ik heb ranted in de forums in het verleden over philips schroeven en bouten, ik ga weer hier. Waarom oh waarom kunnen deze auto's worden geleverd met een hex-hardware? Ik kan niet geloven dat het verschil in kostprijs tussen hex en Philips hardware, is zo groot op de volumes deze bedrijven kopen / maken, dat het invloed heeft op de winstmarge op een auto als deze, en persoonlijk denk ik dat er geen excuus voor het . HPI liet ons zien dat het kan worden gedaan met een RTR op ongeveer dezelfde prijs punt, dus waarom kunnen anderen niet volgen?
Dit was een groot probleem voor mij vorig jaar met de laatste grote schaal auto die ik getest, en als er iets, het is een nog groter probleem nu, omdat de markt nog meer concurrerende en deze auto is zo veel beter, is het niet verdient worden gedupeerd door dit detail. Kom op Nutech, iedereen wil HEX. Ten minste een set van hex schroeven beschikbaar, dus ik kan toevoegen in de lijst van de bovenstaande opties.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

FG stijl wiel pleinen in dienst zijn op elke hoek, waardoor de buurt van eindeloze mogelijkheden voor wiel en de band combinaties. Dit is echt een leuke functie en toont aandacht voor de hobbyist. Te veel hobby bedrijven gebruiken eigen wielen en / of wielen garnituren, vermindering van de klant keuze voor OEM-producten die wel of niet kan worden vastgesteld op gelijke voet met meer gestandaardiseerde onderdelen (I'm talking to you, HPI en MCD;)

De rolkooi is standaard stevige plastic buis, nota daar niets van, behalve dat het ontwerp bevat de achtervleugel mount en 'bumper' als je kunt noemen. Kortom, het is een verlenging van de rolkooi opknoping de achterkant van de auto, ala HPI Baja 5B, en niet alleen bijdraagt aan de uitstraling van de auto, maar ook dient als een redelijke Wheely bar en achterbumper. Toekomstige achterste uitlaat opties zal waarschijnlijk profiteren van de extra bescherming die door deze doorgelust uitbreiding van de rolkooi. Zoals met alle kunststoffen in de auto, het materiaal van de rolkooi is van goede kwaliteit, sterke maar toch flexibel.

De brandstoftank lekken uit de dop. Het is een schande echt cos it's een kleine spoiler, maar gezien de kosten van een aftermarket legering muts, het is niet de grootste deal in de wereld. Zorg ervoor dat je lijn kofferbak van je auto met iets op de weg naar de bash plek, als er brandstof in de tank, en vooral als je een vaste hoek (ik doe en ik heb een mooie geur van benzine in mijn koffer nu) . De tank zou ook kunnen doen met wat extra ontluchting als het lijdt enigszins af van de klassieke halve tank mager conditie, maar nogmaals, het is niet een serieus probleem. Als u het naar uw voeten, laat het stationair draaien voor 20 seconden, de druk normaliseert en je bent weer uit. Ik zal het installeren van een ontluchtingspijp mezelf in de nabije toekomst. Opmerking: Nutech heeft aangepakt, zowel van deze kwesties in de productie modellen, moet deze niet langer een probleem.

Globaal, een applaus op materiaal keuzes en ontwerp aspecten.

Afbeelding

Ik had een aantal mensen mij vragen wat het woord 'Aesthetics "verstaan na mijn laatste review, dus ... Esthetiek is hoe iets eruit ziet. Groot esthetiek betekent dat het goed uitziende, slechte esthetiek betekent dat het ziet eruit als het eten van een hond. Moving on ...

Ik hield niet van de manier waarop Smartech originele Thunderbolt zag en in mijn onafhankelijke toetsing van die auto (niet zoekoplossing RCU tijdschrift voor doen, het is er niet!), Had ik ranted over voor een paar van de punten. Ik voel me nog steeds de dezelfde manier, was het een lelijke auto en het nooit groeide op mij. Nu heb ik een manier vinden om op zwerftocht over hoeveel I LOVE het uiterlijk van de nieuwe auto om dezelfde hoeveelheid ruimte op te vullen, ik denk niet dat het zal moeilijk worden maar ik hou echt van de esthetiek van de nieuwe auto.

Afbeelding

OK, dus laat beginnen met het nieuwe orgaan, want dat is de meest voor de hand liggende esthetische stuk. Zoals u kunt zien van de foto's, het is een knaller. Naar mijn mening ziet het er goed uit elke hoek, en is zeker veel hoofden draaien bij uw plaatselijke bash plek. Niet alleen is het zeer sexy, maar het past ook goed! Who'dathunkit?
Nee, serieus, geen van de kwesties die geplaagd de montage (en de algehele vormgeving) van de TB1 lichaam aanwezig zijn in de nieuwe auto. Geen inspanning is geleverd om de brandstoftank toegankelijk zonder lichaam verwijderd te maken (goed, geen enorm grote gaten in de zijkant van het lichaam), en in plaats van 5 clips (4 van hen klein en onhandig geplaatst), de TB2 hoeft alleen 3, en ze zijn alle grote en gemakkelijk toegankelijk. Ik heb maar een klacht ... De uitlaat Stinger gezichten kant, en om dit te compenseren, een eenvoudige 90 graden gebogen rubber pipe gassen naar de grond. Op de eerste run van de auto, dit kleine pijp vermist. Nutech heeft nu dit zo ontworpen dat hij blijft op zijn plaats.

Een ander opvallend probleem met het lichaam, is het feit dat het houdt de warmte vanwege de vrij dicht montage ontwerp. Ik ren op plaatsen waar het regelmatig hits 95 * F en warmte weken is een probleem. Ik zal het snijden van de ramen en de voorruit uit om dit te compenseren, omdat ik had gemerkt dat draaien zonder een lichaam toegenomen prestaties van de motor nogal wat. U zult merken in de video dat de motor beter ademen noticably wanneer het lichaam is uitgeschakeld.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

De achterste vleugel bevestiging die ik al meerdere malen genoemd, is een fantastische aanvulling, echt versterkt en verstijft tot de achterzijde en de vleugel zelf, dat is in wezen hetzelfde in design, maar heeft wat extra ribbels op de plastic voor extra sterkte. Al met al, het lichaam en de achterzijde ziet er als het goed is doordacht, eerder dan een vluchtige nabeschouwing.

Zoals ik al zei, zijn de velgen groot, en de rijke gele kleur complimenten de vlam ontwerp van het lichaam en de contrasteert mooi met het diepe blauw. Een klein probleem was echter dat tijdens het vervoer, had mijn auto gezeten op zijn wielen (in de doos), iets misshaping het schuim in de band. Dit gaf de banden een onevenwichtige voelen op de eerste paar runs, maar werkte zich langzaam uit. Ik sterk aan te bevelen Nutech dat zij niet de wielen passen aan de auto voor het vervoer, om dit te voorkomen. Bij de opslag van de auto, moeten de wielen van de grond om precies deze situatie gebeuren voorkomen.

Het lichaam van de optionele 'carbon look' hierboven afgebeeld kan worden geleverd op de beurs auto, voor een extra bedrag van $ 50 op de vraagprijs. In aanvulling op het lichaam, zijn er verschillende andere zwarte opgenomen posten met dit pakket, zoals een zwarte tank en zwarte velgen. Het deel nummer voor de black-out versie is dezelfde als die in de specificaties hierboven, met een F op het einde, dat wil zeggen 057900F. Het is ook geleverd met een carbon look vleugel ook, aan te vullen het beeld.

De combinatie van zwart en natuurlijke legering gebruikt in is ook zeer gemakkelijk op het oog, en ook het totale pakket is evenredig met de suggestie dat iemand daadwerkelijk nagedacht over hoe de auto te maken ziet er goed uit en werken goed. Bravo aan die persoon, het werkte.

Ik heb al uitgeput manieren om te zeggen: 'Is het niet mooi? ", Zo laat gaan.

Afbeelding

Dit gaat om een kort gedeelte, is er slechts in zoverre kun je zeggen over RTR radio's, zelfs een zo goed specced als deze ...

Zoals ik hierboven vermeld, is het een 2.4Ghz zender en ontvanger. Dit is een groot goed voor zo vele redenen, maar vooral het feit dat de gebruikelijke 27MHz AM-en FM-eenheden werken op een frequentie die storing ontvangt van de magneto-eenheid in de motor (het deel dat de vonk in de bougie genereert). Geen problemen hier. Natuurlijk is het kristal gratis, en biedt de hobbyist een groot vertrouwen, vooral als lopen wanneer er andere modellen.

De opname van onafhankelijke EPA voor het gaspedaal en de besturing is heel belangrijk, vooral op grote schaal modellen, zo verkeerd geconfigureerd eindpunt ernstige batterij drain kan veroorzaken en in de ergste gevallen verbranden erg duur servos. Het instellen van dit goed niet alleen lost deze problemen, maar vermindert ook de druk op het gaspedaal arm van de motor en maakt het ook mogelijk voor zeer nauwkeurige aanpassingen rem op de vliegen zonder een schroevendraaier. Great job op dat Nutech.

Op de foto's ziet u een kleine schaal stuur servo. Dit is niet langer de standaard uitrusting van de auto, en mijn model is bijgewerkt omdat deze foto's. Nutech nu voorzien in een grote schaal op de servo-besturing, die zowel is sterk en snel. Ik heb ondervonden geen problemen met hen, behalve het strippen van een servo-besturing hoorn, die ik tot op de servo-spaarder wordt te strak van de fabriek (zie hierboven). De servo mounts zelf zijn bedoeld om te accepteren, hetzij een gewone kleine schaal servo of een grote schaal servo. Een andere goede eigenschap waardoor de hobbyist extra opties gedurende vele auto's.

De enige echte teleurstelling in de elektra gebied, is het ontbreken van een oplaadbare ontvanger pack. Verwachten mensen tot 4 AA alkaline batterijen gebracht van de meegeleverde houder en gebruik dat als een batterij, is gewoon niet haalbaar in een $ 900 + model, laat staan het feit dat ze gewoon niet hebben het sap van een 4wd grote schaal auto's te sturen.
Afbeelding

Het is voor failsafe signaalverlies alleen, die deze dagen is een beetje ontoereikend voor gassers, maar het is nog steeds prijzenswaardig dat ze hem in daar. Raden ik een goede aftermarket kill switch failsafe, dat zal snijden in en dood de motor, in het geval van het signaal verlies, uitputting batterij, batterij loskoppelen, en bijna elke andere vorm van radio storing je je kunt voorstellen. Zelfs als er iets misgaat met de radio die niet de reis kill switch, alles wat je hoeft te doen is uw zender uit te schakelen, en de motor zal sterven. Beschouw dit soort failsafes essentiële apparatuur te worden besteld met de auto, samen met een ontvanger accu en outerwears.

De radio doos is vrij groot en ik had geen probleem monteren van een 4500mAh batterij, met Tamiya stijl opladen aansluiting, de ontvanger en alle bekabeling comfortabel in.
Echt gefeliciteerd met de radio vistuig in orde zijn. RTRS Te vaak worden geleverd met een slechte elektronica noodzakelijk onmiddellijke upgrades tegen geen kleine kostprijs. Deze apparatuur moet zien de beginner en casual hobbyist in de nabije toekomst, mag alleen een ontvanger accu en een stuur servo upgrade ooit nodig zijn. We moeten echter ook rekening mee, dat de auto kan worden geleverd uit de fabriek met ofwel AM, FM of 2.4 Ghz radio's. Ik weet al dat de VS en Canada de 2.4Ghz eenheden zullen zien, en ik hoop dat andere regio's zullen de voordelen van dit zie, het is aan de distributeurs radio wat ze met hun auto's te bestellen. Mijn vingers zijn gekruist voor de Europese markt, zoals ik de AM-radio hebben gezien, en het is niet speciaal at all.

Afbeelding

Afbeelding

Dus een snelle samenvatting ... De diffs nu houd olie, de motor fatsoenlijk is en de auto is mooi. Elektronica liggen ruim boven de verwachtingen ook, behalve voor het ontbreken van een rx pack, echt begrijpelijk gelet op de verbeteringen, een beetje moest worden teruggebracht van ergens, en dit is waar ik zou waarschijnlijk de kosten te verlagen mezelf als ik in rekening te brengen bij Nutech.

Al met al, en zoals ik verwacht, is dit een werkelijk fantastisch pakket voor de prijs. Wanneer u alle functies die zijn voorraad apparatuur overwegen, is het eigenlijk heel mind-blowing. In termen van functies en legeringen delen, dit hoger is dan de meeste van mijn huidige modellen, waarvan sommige hebben duizenden dollars meer uitgegeven aan hen. Als uit de doos feature set, overtreft alle andere grote schaal RTR op de markt. Ja, je hoorde correct; beste eigenschappen van een RTR Gasser op de markt, en beter dan veel van auto's verkocht als racen rollen ook! It's is een strijd om iets belangrijks te klagen over te vinden via deze hele review. Een waarschuwing voor de andere fabrikanten ... Nutech verandert de regels van het spel.

Met Nutech brengen zo veel moeite in aftermarket-onderdelen en-ondersteuning, is er niets om ze te stoppen met het nemen van een eerlijke markt aandeel als een kwaliteitsproduct genoemd in dezelfde adem als FG of MCD, altijd zelf te scheiden van de goedkoopte verband gebracht met andere Chinese modellen. De auto is al meer dan concurrerend met vergelijkbare West-en Europese producten in termen van functies, dus met de juiste hop ups en beschikbaarheid van onderdelen, het selecteren van een Nutech model voor uw volgende Gasser moet een no-brainer.

Toch, het bewijs is in de pudding zoals ze zeggen, dus laat krijgen in de modder!

Afbeelding

Deze sectie is geschreven met ongeveer 6 tanks door de auto, en vele uren seat-tijd. Ook moet ik in aanmerking kom dat ik een Spektrum radio (DX3) am gebruikt, zoals mijn steekproef werd geleverd bij de AM-radio, die niet zal worden gebruikt voor de productie modellen. In plaats van te wachten op de nieuwe voorraad eenheid hebben gestuurd naar mij, besloot ik dat ik zou hetzelfde effect bereiken door het installeren van een Spektrum ontvanger en maar net aan mee.
De naalden op de carburateur van de geleverde CY 26cc motor werden vastgesteld op een geschikte instelling om de auto te starten en meteen stationair draaien, geen gehannes nodig. Ik al eerder zei dat ik moest olie de innerlijke element van het filter, VERGEET NIET te doen, vooral als je loopt in een stoffige omgeving, zoals ik.

Na pootling ongeveer een half uur besloot ik dat genoeg was voor een breuk in CY motor, en ik begon tuning. Zoals bij alle gasmotoren, tuning is zeer eenvoudig en de gevolgen van wat je doet zijn onmiddellijk zichtbaar. Dit was niet anders, letterlijk en na 5 minuten had ik een deuntje ik was redelijk tevreden over. De auto inactief zeer stabiel, en terwijl ontbreekt massale grunt als gevolg van de 4wd aandrijving en het restrictieve kan stijl pijp, nam het af tamelijk agressief ook, sproeien de wijd en grind uit alle 4 hoeken van de auto. Na een paar tanks, het zal hebben opengesteld en wat willen leunde een beetje meer.

Daar gaan we dan met de superlatieven ... Deze auto rijdt als geen ander RTR ik ooit heb uitgevoerd, direct uit de doos. De bediening is ronduit ongelooflijk. Het gaat gewoon waar je punt is, geen vragen gesteld. De voorraad schorsing setup is zeer goed, niet racen scherp, maar het maakt de auto erg makkelijk om goed te rijden. Het grepen als een hagedis in zelfs de Loosest van oppervlakken (zie de vids). Deze behandeling is voor een groot deel, ook tot die uitstekende banden. Tuurlijk, gelukkig ik ben, gebeurt het dat ik draaien op het oppervlak van deze banden moet absoluut worden ontworpen, maar hey, ik ben niet klagen! Ze krijsen als een 1:1 auto op asfalt tijdens het remmen, en zijn groot over alle soorten van off wegdek heb ik geprobeerd, van harde verpakking om losse grind en alles daartussenin. De oppervlakken alleen ik heb niet geprobeerd, zijn extreem bumpiness, en gras.

Het 4WD-systeem kicks, die grote haan staarten van voor-en achterzijde, vanwege de goede en dikke vet geleverd in het midden diff. Ik was echt verbaasd over de kwaliteit van de installatie, is het duidelijk is wat het denken is gegaan erin om de auto te gebruiken door alle vaardigheidsniveaus recht uit de doos te maken. De opschorting geometrie, zijn de schok oliën, en zelfs de diffs opmerkelijk dicht bij de opstellingen ik zou willen als ik ze geconfigureerd met mijn eigen olie. Het is ook een erg leuk ding om te 4wd donuts hebben mogelijk gemaakt, nauwkeuriger omschreven als pirouettes. Stempel op het gas met de wielen draaide zich om en je bent al snel in een tornado van draaiende wielen en vliegen stof terwijl de auto wervelingen rond op de plek als een Tasmaanse duivel. Ook met slechts een kleine opening van de stuurinrichting, kunt u gemakkelijk aanmoedigen het behoud van een perfecte drift gaat rond in een open cirkel.

De voorste diff is medium stijf (en vergeet niet, dit is alleen met een fabriek blokkeren vet, zelfs niet siliconenolie), terwijl het centrum heel stijf is, en de achterkant nogal los. Een standaard configuratie doet denken aan de klassieke 5-7-1 opstelling vaak gebruikt in 1/8th buggy. Anyway, deze setup geeft precies de juiste hoeveelheid koppel transferrence om de auto onder controle te houden zonder verlies van prestaties. U kunt zien in sommige van de actie foto's hoeveel de binnenkant voorband was zwelling, die altijd bevredigend om te zien, en vooral op deze schaal. Onthoud deze banden zijn vrijwel dezelfde diameter als de verspreiding van de hand van een volwassene (om precies te zijn, ze zijn 170mm, hetzelfde als de FG Baja en HPI Baja banden diameter).

Deze band zwelling is te wijten aan het feit dat sommige van het koppel werd verzonden naar de lichtste hoek bij de diffs, dit is goed als het de auto onder controle houdt. Natuurlijk, als je wilt vol drift gedrag, je altijd de optie om het centrum te vullen met iets als 50.000 siliconen of het installeren van een aftermarket diff kastje hebben (bijvoorbeeld een product wordt verwacht van Vertigo Performance in de nabije toekomst). Ik zal waarschijnlijk gaan met het kastje zelf wanneer het beschikbaar is, zoals ik beschouw mezelf als een vrij geavanceerde vuil Slinger, maar de bonus van de uit de doos setup is hoe gemakkelijk het is om te rijden. Iedereen kan zien als een meester en zelfs een kind of een eerste keer hobbyist krijgt op goed met zijn eenvoudige bediening.

Na vier tanks, de banden nog als nieuw uit. Ik kan niet benadrukken hoe goed deze banden zijn, ben ik zelfs overwegen het kopen van een paar extra sets te zetten op mijn andere auto's, zoals ze zijn voor de enorme oppervlakken ik lopen op. Bekijk enkele foto's van de actie, kan je zien dat het opheffen van de voorwielen soms zeer verrassend voor een 4WD.

Zoals verwacht, springt het als een 1/8th buggy. Zeer vlak en zeer gemakkelijk. Dit is duidelijk een deugd van de gelijkenis van de ontwerpen en de bijna 50-50 balans van de auto toen de brandstoftank vol is. Dit zwaartepunt zal verschuiven naar de achterzijde als de tank al leeg, als gevolg het wordt naar voren locatie op het chassis. Het zal niet veel verder terug dan al 55-45, en omdat de lucht houding van het chassis is eenvoudig te corrigeren met gas en rem toepassing, gemakkelijk het is om te compenseren. In de video's, had ik springen over een onverharde heuvel, en zoals u kunt zien, waren er vele crashes (meer over de duurzaamheid in een minuut), maar dit is te wijten aan de vorm van die natuurlijke hindernis, eerder een fout in mijne, of de balans van de auto, het was gewoon een vreselijke vorm voor sprongen proberen te doen. Uit een helling of een goed gevormde springen op een track, kunt u verwachten veel betere resultaten.

Het bleek dat deze crasht uitgewerkt en als een middel om te pronken de duurzaamheid van de auto die tot nu toe uitstekend geweest. Ik heb niet verloren of Dogbone geleden een grote storing, afgezien van dat strippen van de stuurinrichting servo hoorn Ik vermeld. Dit was te wijten aan een verschrikkelijke landing van een sprong en een te strakke servo saver. Nogmaals, moet ik nogmaals de noodzaak om het verslappen meer af, of de servo hoorn vervangen door een aftermarket een legering.

Zoals u kunt zien van de video, de auto neemt een pak slaag en komt terug voor meer. Geen zorgen over de duurzaamheid voorkant.

Wat meer te zeggen ... ziet er geweldig uit, uitstekende spec, rijdt geweldig. Zeer belonen en werkelijk verrassend hoe goed het gaat. No complaints at all ... Oh wacht ... een ding ... het kunnen gebruiken een beetje meer stuurslot. Niet veel van een probleem, want je kunt Whip It ronde door de toepassing van gas, maar het heeft wel een surprisigly grote draaicirkel. Ik kom kijken in een soort doe stuurinrichting mod om te draaien in een beetje scherp. Nutech ook werken aan dit, en kan leiden tot een update pack voor de auto in de toekomst waarin een dergelijke wijziging.

Geniet van de actie schoten en video hieronder. Een kleine opmerking over de actie schoten ... Zichtbaar in een paar van de opnamen is een redelijke hoeveelheid van siliconen olie op de juiste onderarmen. Dit was gekomen uit de rechts voor schokdemper te wijten aan een storing van de plastic dop. Dit werd gemeld aan Nutech tijdens het testen, en het ontwerp is gewijzigd om legering bodem caps nemen voor alle schokken, waardoor dit probleem. Alle modellen worden nu geleverd met lichtmetalen schok bodem caps. Verder bewijs van betrokkenheid Nutech aan het produceren van een kwaliteitsproduct, dit was niet het enige model update die werd uitgevoerd op basis van mijn (en anderen) testen, want er was ook een probleem met de radio-box die nu is opgelost. Nutech zorg uiteraard veel over deze release en lof aan hen voor het maken van een aantal belangrijke veranderingen, en niet upping de prijs ook al zijn deze moeten hun kosten stegen fractioneel.

Geniet van de actie shots hieronder.
Action Shots:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Link


Afbeelding

Dus, zoals je kan zeker, zeg ik hou echt van deze auto. Ik hou van de vooruitstrevende houding van het bedrijf dat maakt het, en ik denk dat ze zijn ingesteld op een grote impact op de grote schaal markt hebben, zo niet de hele hobby (zoals ze ook langzaam komen met kleinere schaal elektrische en nitro modellen als goed).

Ook voor de toekomst gepland zijn een truggy en trofee vrachtwagen Thunderbolt op basis van dit platform, en een monster truck zo goed, dat zal een aantal belangrijke schorsing geometrie en de gearing veranderingen. Ik durf te wedden dat je een absolute rel te rijden.

Als Nutech RTR specificaties vergelijkbaar met deze, te onderhouden en blijven produceren van opvallende ontwerpen, zie ik ze installeren zich stevig in het midden markt als een auto naar keuze. Met een paar upgrades keuze legering (motorsteunen, diff mounts, koppeling drager), zie ik dit een zeer effectieve race-platform ook.

I highly recommend dit model zowel voor beginners en gevorderde hobbyisten. Iedereen zal iets vinden om lief te hebben over deze auto, en weinig die teleurstelt.

Kijk uit voor de distributeur en reseller informatie in de forums en op site Nutech's binnenkort.

Bedankt voor het lezen, en maakt het helemaal naar de onderkant van deze lange review.

Foxy uit.
bron: www.rcuniverse.com & google translate
Velle est posse

Dr.Dre.

Re: Review: Nutech Thunderbolt II

Berichtdoor Dr.Dre. » wo sep 30, 2009 10:53 am

@ Kheb eerst ff een Mok koffie gepakt zeg wat een lees voer,wel een gaaf karretje maar ik hou het wel bij de bekende merken,gr.Dr.Dre. ;)

Gebruikersavatar
Bernie
Bigscale Guru
Bigscale Guru
Berichten: 5043
Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:37 pm
Land: Ollanda
Provincie: Noord-Brabant
Merk: Multiplex
Type: FPV EZ*
Zenderset: Futuba FF-9
Frequentie: Mag ik zelf kiezen;)
Club: Wildvlieger
Website: www.rcbigscale.nl
Locatie: Cuijk
Contacteer:

Re: Review: Nutech Thunderbolt II

Berichtdoor Bernie » wo sep 30, 2009 2:16 pm

Dat zou ik ook geschreven kunnen hebben, als ze mij hadden laten testen :mrgreen: .
Misschien iets korter :-k ...........
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet :mrgreen: .
Vliegfilmpjes

turbo

Re: Review: Nutech Thunderbolt II

Berichtdoor turbo » wo sep 30, 2009 2:20 pm

het ziet er wel goed uit maar tog nix voor mij haha :mrgreen:
enne wat een verhaal zeg pff :lol:
gr


Terug naar “Nutech Racing”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten