Ik ben bezig om mij de 3pk en beetje eigen te maken.
Je kan op twee verschillende manieren de zender instellen voor een natte baan met weinig grip.
THSPD (throttle speed) en THEXP (throttle EXP).
Heeft iemand praktijk ervaring met beide instellingen ? Welke werkt het fijnste ?
mmzllss Roel
Futaba 3pk: THSPD of THEXP ?
Moderator: Moderator's groep
- Roel
- Bigscale Guru
- Berichten: 3609
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:22 am
- Land: Nederland
- Provincie: Limburg
- Zenderset: Futaba 3PKS
- Frequentie: Spektrum Pro 2.4GHz
- Locatie: Panningen
Futaba 3pk: THSPD of THEXP ?
Velle est posse
- rcnozem
- Bigscale Guru
- Berichten: 278
- Lid geworden op: di mar 20, 2007 5:16 pm
- Land: NL
- Provincie: Noord-Brabant
- Merk: Compass
- Type: 6 HV
- auto 2: Beam
- Type 2: E4 advance
- Zenderset: Futaba T10CG
- Frequentie: 2.4 ghz
- Website: www.rigidheli.com
- Locatie: Berlicum
Re: Futaba 3pk: THSPD of THEXP ?
Bij throttle exp zit er een dip in de snelheid en bij throttle speed zal deze op elk punt met de dezelfde ingestelde snelheid gaan....
Ik kies voor throtlle exp omdat over het algemeen de eerste paar meters kritiek aan het gas hangen en zodra er geen stuur meer gebruikt wordt de auto gewoon rechtdoor gaat en kun je kunt door accellereren maar zoals met alles is dit persoonlijk keus.
Ik kies voor throtlle exp omdat over het algemeen de eerste paar meters kritiek aan het gas hangen en zodra er geen stuur meer gebruikt wordt de auto gewoon rechtdoor gaat en kun je kunt door accellereren maar zoals met alles is dit persoonlijk keus.
- Kristiaan
- Regelmatig hier
- Berichten: 632
- Lid geworden op: do mei 24, 2007 7:34 pm
- Land: Nederland
- Provincie: Zeeland
- Merk: Hörmann
- Type: TK10
- Zenderset: Sanwa M11X
- Frequentie: DSM
- Club: MRCE
- Locatie: Oost-Souburg
Re: Futaba 3pk: THSPD of THEXP ?
Ik heb dat allemaal uit/ op 0 staan.
Vind het persoonlijk echt verschrikkelijk rijden... Dan maar je vinger meer beheersen ofzo maar voor mij hoeft zo'n gas curve die onderin heel mild is niet.
Vind het persoonlijk echt verschrikkelijk rijden... Dan maar je vinger meer beheersen ofzo maar voor mij hoeft zo'n gas curve die onderin heel mild is niet.
Hörmann Modelltechnik - Modellsport IT. Engines - RN Tuning Airfilters - GRP Tyres
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten