TPS racing

In dit forum deel kan gepost en gediscussieerd worden over winkels en webshops.

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
RonW
Stamgast
Stamgast
Berichten: 951
Lid geworden op: wo nov 28, 2007 10:44 pm
Land: NL
Merk: Homemade
Type: Monsterbeetle Pro XL
auto 2: Losi
Type 2: 22T
Zenderset: Spectrum DX3C
Frequentie: 2.4GHz DSM
Club: RCLargescale
Locatie: Ommen
Contacteer:

TPS racing

Berichtdoor RonW » zo apr 10, 2016 11:20 am

TPS Racing

TPS heeft een leuke uitgebreide webshop.
Bij een bestelling in de webshop wil er nog wel eens iets niet of verkeerd geleverd worden.
Contact hierover en nalevering is zeer lastig tot stand te krijgen.
TPS heeft veel kennis in huis omtrent bigscale.
Ook voor problemen met je bigscale kun je bij Harrie terecht.

www.tpsracing.nl
"project" MonsterBeetle Pro XL/XL!!!!!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Peter Harts
Junior gebruiker
Junior gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jul 25, 2016 5:59 pm
Land: NL
Provincie: Zuid-Holland

TPS Racing

Berichtdoor Peter Harts » ma jul 25, 2016 6:20 pm

Beste RC rijders,

Ondanks dat wij ruim 2 maanden geleden gestopt zijn met rijden, wil ik hier toch nog even iets kwijt.

Wij hebben bijna 5 jaar gereden en zeker in het verleden toen we nog niet van JFC hadden gehoord heel veel bij TPS Racing gekocht. Nu we gestopt zijn met rijden staat van ons alles in de verkoop, maar we "hadden" een kapot onderdeeltje nodig van de Area RC dubbele servo tray voor de Losi 5ive.
Daar we die indertijd bij TPS hebben gekocht omdat JFC die toen nog niet had, hebben we bijna 3 maanden terug contact gehad met Area RC voor dit onderdeeltje, en die zouden het met een bestelling van TPS mee sturen zodat het makkelijk geregeld kon worden. Hier op hebben wij bijna 3 maanden geleden Harrie van TPS gecontact dat het onderdeeltje naar hem toe kwam. Dit was geen probleem volgens Harrie dat zou hij opsturen.

Nu bijna 3 maanden verder, en na veel heen en weer berichten via Facebook hebben we nog steeds het onderdeeltje niet. In het verleden heeft Harrie van TPS al vaker dingen belooft die niet nagekomen werden, en ook geregeld klopte de de bestelling niet die gedaan was. Over het onderdeeltje wat we nodig hebben kregen we dan weer dit smoesje, dan weer een ander verhaaltje van Harrie, tot hij vandaag een Facebook berichtje stuurde waar de honden geen brood van lusten. Hier op heb ik direct met Harrie gebeld, en die begon weer met ja dit en dat, maar dat wilde ik niet meer horen en heb het gesprek beeindigd.

Aangezien we de laatste tijd dat we nog reden veel bij JFC hebben gekocht heb ik na het gesprek met Harrie naar hun gebeld voor het onderdeeltje, en dat was geen enkel probleem, het gaat vanavond al op de post naar ons, ondanks dat we niet meer rijden en dus ook niets meer bestellen bij JFC.
Dat is nu wat je noemt SERVICE! Hier kan Harrie met zijn TPS Racing een puntje aan zuigen.

Danielle & Antwan bedankt! Jullie zijn kanjers!

Gebruikersavatar
Rookie
Junior gebruiker
Junior gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za okt 20, 2012 1:16 pm
Land: NL
Provincie: Limburg

Re: TPS racing

Berichtdoor Rookie » ma aug 07, 2017 5:11 pm

Hoi,
Wie koopt er wel eens bij TPS shop???
Er is mij wat onder ogen gekomen , uit zeer betrouwbare bron.
En heb deze info ook nagetrokken, en is wel degelijk waar.
Waardoor ik wel voortaan mijn bedenkingen heb bij deze webshop, dadelijk koopt men daar allerlei
onderdelen voor hoge bedragen, en wordt zijn kiet gesloten, en ik mijn euro’s kwijt ben…
Ik heb altijd wat zitten meelezen hier op dit forum, maar wilde jullie hier waarschuwen.

Hoe laag kan iemand zinken.... :depp: :depp:

Doe ermee wat jullie willen...

Groeten Rookie

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... epkwekerij


Terug naar “Algemeen: Winkel & Webshop”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten