Vandaag tegen de avond zitten rijden met mijn Marder, ging prima en telkens harder.. tot op een gegeven hij niet goed reageerde op het sturen, erg vervelend en weet tot op heden nog niet waarom (denk batterij bijna leeg ofzo). Maargoed de band van de 1:1 auto was iets harder dan de Marder blijkbaar, onderplaat helemaal verbogen.. voor de rest eigenlijk niet zo gek veel schade. Ja de voorophanging is niet helemaal meer je van het maargoed die moest toch al vervangen worden door alu, ook de kap is niet helemaal proper meer maargoed dat hoort erbij.
Hier enkele pics:
Tja helaas is de 1:1 auto nog steeds sterker, heb gelukkig een kameraad die wil proberen de plaat weer mooi recht te krijgen en als dat niet goed wil dan wil hij wel een gehele nieuwe fabriceren (handig zo'n ééntje die in de metaal werkt). Maargoed ben voor alsnog wel blij dat er verder geen grote schade is, motor draaide ook nog gewoon prima en er is geen electronica (servo's, ontvangen, etc) kapot dat is dus weer een meevallertje alhoewel dit uiteraard nooit meevalt :P.
Weet iemand of er een tekening is met alle exacte maten eigenlijk voor zo'n onderplaat? Is makkelijker dan dat hij zelf alles moet narekenen . Kan uiteraard altijd nog maar als iemand dat heeft liggen. En iemand overigens een goede plek waar ik redelijk goedkoop aan alu onderdelen kan kopen, Mike Zweers reageert niet echt..
Gevalletje te harde tegenligger
Moderator: Moderator's groep
- erikkosters
- Ingeburgerd
Gevalletje te harde tegenligger
Laatst gewijzigd door erikkosters op ma nov 05, 2007 12:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- erikkosters
- Ingeburgerd
- erikkosters
- Ingeburgerd
ik zat bijna op top snelheid , onroad dus dat ging wel lekker.. alleen stond de auto in de weg. Maargoed (censuur) happens. Trouwens die onverwoestbare plastic plaat voorop is dus inderdaad wel onverwoestbaar, die is nog helemaal heel :P.
Edit: Is er overigens ook een plek in het buitenland waar de onderdelen aanzienlijk goedkoper zijn? En ik ben voor alsnog opzoek naar tekening met afmetingen voor het chassis (anyone?).
Edit: Is er overigens ook een plek in het buitenland waar de onderdelen aanzienlijk goedkoper zijn? En ik ben voor alsnog opzoek naar tekening met afmetingen voor het chassis (anyone?).
- marder-jay
- Niet weg te slaan
- Merk: FG
- Zenderset: futuba 3pk-s black
- Frequentie: spektrumDX3S
- Q
- Senior gebruiker
- Land: nl
- Zenderset: spektrum
- Website: www.dieludolfs.de
- Mijnheer Rob
- Stamgast
- Merk: FG/Technokit/Hormann
- Type: Marder/EXS/HT2
- Zenderset: XR6 - 3PM
- Frequentie: 50
- Contacteer:
- erikkosters
- Ingeburgerd
heb de plaat besteld bij Hobbythek, deze is helaas met de andere onderdelen veel duurder. De rest maar besteld bij Pitstop, nu maar afwachten weer . Iemand nog complete alu voorophanging tegen goede prijs? Rechtdrukken gaat overigens wel maar zoals Q al zegt krijg je dan een zwak punt, dit is iets wat ik niet wil .