Geschikte oliën voor brandstofmengsel Zenaoh of CY
Moderator: Moderator's groep
- Bernie
- Bigscale Guru
- Land: Ollanda
- Provincie: Noord-Brabant
- Merk: Multiplex
- Type: FPV EZ*
- Zenderset: Futuba FF-9
- Frequentie: Mag ik zelf kiezen;)
- Club: Wildvlieger
- Website: www.rcbigscale.nl
- Contacteer:
Re: Geschikte oliën voor brandstofmengsel Zenaoh of CY
TTS bestaat ook nog, alleen andere verpakking en naam .
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet .
Vliegfilmpjes
Vliegfilmpjes
- marder-jay
- Niet weg te slaan
- Merk: FG
- Zenderset: futuba 3pk-s black
- Frequentie: spektrumDX3S
Wat is de naam nu dan ?Bernie schreef:TTS bestaat ook nog, alleen andere verpakking en naam .
Hormann ht2 re 23cc RN fatpower SX
Fg sportsline 23cc
Fg sportsline 23cc
@ Klopt heb zelf ook een paar flessen genomen en als ik het goed heb waren het eerst groene flessen (TTS).en die nieuwe zit in een goudkleurige fles (Power RS),gr.Dr.Dre.marder-jay schreef:Wat is de naam nu dan ?Bernie schreef:TTS bestaat ook nog, alleen andere verpakking en naam .
- kenwood96
- Actieve poster
- Land: belgië
- Merk: FG
- Type: Monstertruck Jeep
- Zenderset: draadloos
- Frequentie: regelmatig
Moet je ook nog weten dat tot wel 5 verschillende "merken" er gewoon krak dezelfde olie in de busjes zit.
Vaak gaat het gewoon om dezelfde olie, maar dan in een ander busje met klever...
Vaak gaat het gewoon om dezelfde olie, maar dan in een ander busje met klever...
kenwood96 schreef:Moet je ook nog weten dat tot wel 5 verschillende "merken" er gewoon krak dezelfde olie in de busjes zit.
@ Sssssstttt dat zou je niet door vertellen ,gr.Dr.Dre.
- Konoo
- Junior gebruiker
- Land: Nederland
- Provincie: Noord-Holland
jaa als ik er nu over nadenk is het ook niet echt slim omdat te gaan proberen:-#jaeneke schreef:ja houw daar maar vlug mee op, je gaat 2 soorten olieën mengen in één kruik benzine + die 'brommix' bestaat uit benzine en rotzooi olie, die tankstation houders gaan er echt geen bussen olie van 12.5€/st in kappen.Konoo schreef:maar ik kan dus gewoon ook brandstof nemen van mn brommer en er nog meer olie bij doen zodat het van 1:50 naar 1:25 word.
en ik hoorde dat castrol tts niet meer bestaat en dat het is vervangen voor iets anders van castrol, toevallig heb ik nog wel een paar flesjes weten te bemachtigen.
die TTS bestaat nog, pas nog een paar bussen voor de scoot gehaald en de dealer zei niks over dat het niet meer werd gemaakt ofzo...
maar het is wel heel jammer, heb nog 25 liter brommix staan
en ik heb vandaag die flessen binnen gekregen het is inderdaad Power RS in de goude fles en er staat op in het hoekje: 'Replaces TTS' dus dat zal goed zijn
Groets!