Mooi man, die dollarkoers...

Moderator: Moderator's groep
Haha, niet echt handig, ben je een half uur aan het starten als je een stukkie wilt rijdenQ schreef:bestel er meer een bergje om bv dit te maken
Achteraf Eric... Als jij met van tevoren had kunnen vertellen dat dit ging gebeuren, had ik ook zo'n blokje besteld... daar schiet ik nu niks meer mee op...EJS schreef:Vergis je niet er komt nog verzendkosten en 19% BTW over het totaal bedrag heen als het tegen zit bij de douane...
214 dollar + 49 dollar verzendkosten = 263 dollar is 178 euro + 19% BTW = 211,82 euro.
Bij Bigscale kost deze motor 209,95 euro + 6,20 verzendkosten is totaal 216,15 voor die 4,33 euro verschil koop ik hem toch liever in Nederland
Het is niet de bedoeling om je feestje te bederven, maar als je echt goedkoop een G260 had willen hebben had je beter kunnen inschrijven bij de vorige inkoop actie
http://www.orcl.nl/forum/viewtopic.php?f=29&t=726
Ik schreef ook "en 19% BTW over het totaal bedrag heen als het tegen zit bij de douane..." blijkbaar heeft het bij jouw dus niet tegen gezeten en heb je geen BTW hoeven betalen door dat je pakketje er tussen door is geglipt. Maar het is wel iets om rekening mee te houden, want mijn reken sommetje klopt preciesMijnheer Rob schreef:Rekensommetje komt op een bedrag waarvoor ik ook niet meer in Amerika zou bestellen. In de praktijk pakt het allemaal wat gunstiger uit
Ik kom toch op hele andere bedragen uit, 2X WT813 (met as voor Zenoah/CY) = $118 + 2X CY trekstarter = $44 + $17 verzendkosten = totaal $179 om gerekend 122 euro + 19% BTW = 145 euro Bij davesmotor'sMijnheer Rob schreef:heb daar al eerder besteld (twee carburateurs en twee trekstarters) en was toen inclusief verzend, minder dan de helft kwijt dan bij de goedkoopste Nederlandse aanbieder zonder verzend...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast