cool, wil ik ook wel doen !
ik ben Lesley Vanloffelt ik word nu 27j en ben operator slitteerlijn/inpaklijn in Roba metals in Genk(B) een dochterbedrijf van Roba in utrecht.
ik ben ondertussen getrouwd en heb 2 zoontjes, mijn oudste zoontje is bijna 3 en even verslaafd aan RC als zijn vader, mijn ander zoontje is helaas op 2 maanden overleden
mijn hobbies zijn ook uitgebreid maar de laatste tijd doe ik alleen nog maar RC(wel verschillende schalen) maar vroeger deed ik ook aan motortuning en wegligging verbetering, ik heb bv een eigen demo auto gemaakt gehad toen ik 22 was en dat was een plug&drive demo voor de gemiddelde Belg die geen 'gezeik' met de keuring, verbruik ed. wou.
alles kon er dus in een mum van tijd in/uitgebouwd worden, het ging over de snelste C3 1.4 turbodiesel die er bestaan heeft
ook fietsen en de hobby 'motortuning' bij anderen uitoefenen stonden op de lijst...
iig dit ben ik een weekje geleden die de monster ophanging was aan het controleren of de niewe LST2 dempers hadden gelekt :
mijn fg mt :
mijn traxxas T-maxx 3.3 1/8 :
mijn hpi savage met 4.6 of 5.2 motor en veel alu stukken van fastlane :
mijn werkplaats, de andere helft waar de savage staat bevind zich achter de deur en is niet te zien op de foto :
voor de rest ehb ik nog een 1/10 nitro en 1/16 electro buggytje voor mijn zoontje klaarstaan als hij groter is en ikzelf rij nog competitie met miniZ(1/27) en voor de fun met een goed opgefokte micro-T(1/36)

i have no limit... try to beat me... TRY AGAIN !!!!