FF mijn 'ride' voorstellen!!

Nieuw lid en wil je kennismaken met de overige leden? Hier kun jij en/of je rc voorstellen aan de overige leden van het forum.

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
scrat
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 92
Lid geworden op: zo apr 15, 2007 12:21 pm
Provincie: Limburg
Merk: Corally, LRP, Losi
Type: RDX, Shark, 8ight-T
Zenderset: Spektrum DX3
Frequentie: 2.4 GHz
Locatie: Maastricht-airport
Contacteer:

Re: FF mijn 'ride' voorstellen!!

Berichtdoor scrat » wo mar 11, 2009 6:56 pm

Hello Sebastian,

Mooie baja, maar even een paar weetjes O:)

Racing paredise is niet failiet maar zijn gestopt met hun activiteiten.
Als het goed is gaat Pascal Zeegers "gewoon" verder met zijn PaSe gedeelte, dus 1:5 en 1:6 -en tunings- motoren en onderdelen. Dus voor raad en daad kun je daar bij terecht.
Wat het rijden betreft kijk eens bij http://skydevils.yourbb.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; is bij jouw in de buurt en hebben een eigen 1:6 off road baan :mrgreen:
Dus -leren- rijden geen enkel probleem, en ben je lid van hun clubje kun je ook zo nu en dan in de manege terecht.

Nog een tipje, krijg eerst je wagen onder controle, koop dan een GOEDE tunings uitlaat ( +25 % vermoge) en als dat nog niet genoeg is neem dan een tuningsblok.
Ik heb een PaSe tuningsblok gehad MET een RN Fatpowerrrrrrrr :twisted: maar als hobby rijder teveel power.
Meer slijtage en weiniger controle, na een kapotblok terug naar een standaard blok met fatpower en superrrrr.
Super combi, voor mij geen tuningsblokje meer ( euuhhh nu zelfs geen bigscale meer, maar zo'n lipo ding :lol: )

Gebruikersavatar
nightrider_8501
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 145
Lid geworden op: zo aug 03, 2008 8:25 pm
Land: Belgie
Belgie: West-Vlaanderen
Merk: FG
Type: Baja Buggy
auto 2: Technokit
Type 2: Supersport
Zenderset: Spektrum dx3.0
Locatie: Bissegem (kortrijk)

Re: FF mijn 'ride' voorstellen!!

Berichtdoor nightrider_8501 » wo mar 11, 2009 8:33 pm

Sebastian schreef:Thanks 4 the info. Ik weet van de tijd dat ik Racing ParadiSe kwm dat de echte races werden gereden met Fuego of een Elcon zeiden ze daar, is het nou waar dat veel mensen de Baja 5b ss geen echte competatieve uitdaging vinden voor dat soort modellen???
ik heb ooit eens de uitslag gezien van een nk, en daar zaten enkele hpi baja's tussen, vond ik wel een mooi prestatie :P
zeker omdat hij een lange wielbasis heeft en dus minder 'scherp' door de bochten gaat ;)
maar zoals ik zei, best eens het hpi baja forum bezoeken voor zo'n vragen :mrgreen:

grtz
FG Baja Buggy & Technokit Supersport
Afbeelding


Terug naar “Stel je zelf hier even voor...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten