Marc vraagje welke verzekering heb jemarc schreef:ik ben nog elke keer alleen gaan vliegen, maar als ik met de titan weer ga vliegen dan zet ik mijn camera wel ff op de auto ofzoen waar blijft het eerste filmpie Marc ???
grtzzzzzzzz
marc's vliegspul
Moderator: Moderator's groep
- hobby
- L.S.O.
- Land: Nederland
- Provincie: Noord-Holland
Re: marc's vliegspul
DX7 * Quad * FPV * NAZA * GPS
hobby schreef:Heb hem alvast voor je gezetDr.Dre. schreef:marc schreef: (toch maar ff de schoen zetten ), gr.Dr.Dre.
@ Dank u Hulp-Sinterklaas ,gr.Dr.Dre.
- marc
- Niet weg te slaan
- Provincie: Limburg
- Contacteer:
ik heb nu al een paar keer gevlogen, en het gaat me redelijk af !!!
op verzoek (tip) de stuurstangen aangepast, zodat ze verstelbaar zijn , en wat steviger.
de originele zaten met zo,n rare knik in de romp dat ze heel stroef gingen, en dat komt de duur van accu ook niet ten goede !!!
dus de orginele tubes eruit gesneden , en nieuwe er zo recht mogelijk in gemaakt met m3 kwiklinks, misschien een beetje overgreven maar dat gaat niet meer kapot zo !!!!!
en alles loopt heel soepel nu !!!!
het word vanmiddag weer mooi weer dus.......................
op verzoek (tip) de stuurstangen aangepast, zodat ze verstelbaar zijn , en wat steviger.
de originele zaten met zo,n rare knik in de romp dat ze heel stroef gingen, en dat komt de duur van accu ook niet ten goede !!!
dus de orginele tubes eruit gesneden , en nieuwe er zo recht mogelijk in gemaakt met m3 kwiklinks, misschien een beetje overgreven maar dat gaat niet meer kapot zo !!!!!
en alles loopt heel soepel nu !!!!
het word vanmiddag weer mooi weer dus.......................
twinstar 2
- marc
- Niet weg te slaan
- Contacteer:
nog een paar actie foto's van vorige week !!!!!
ready for take of !!!
groet marc
ready for take of !!!
groet marc
twinstar 2
- Appel007
- Ingeburgerd
- Land: NL
- Provincie: Drenthe
- Merk: Hormann Monster
- Type: HT2
- Zenderset: 3pks
- Frequentie: 2.4ghz
leuk dinkie heb vorige week mijn mulitplex easystar met brushless motor in elkaar gezet. Binnekort even mee vliegen
Hormann Monster HT2, Hormann TK08, Hormann Truck!?
@ Ziet er allemaal erg mooi uit marc,ikzelf zou met landen niet zo'n held zijn,als het fout gaat (is het goed fout),tis een mooie KIST,gr.Dr.Dre.
- marc
- Niet weg te slaan
- Contacteer:
omdat ik toch nog steeds een beetje ontzag heb voor mijn titan, en omdat het weer steeds minder word , heb ik voor binnen maar een walkera dragonfly 4-1 erbij gekocht, dan kan ik tenminste elke dag oefenen om het heli gebeuren wat beter onder de knie te krijgen !!
een beetje hooveren lukt me wel met de titan, maar ik durf er niet zo goed verder mee, dus daar heb ik dan de dragonfly voor!!
foto's en film volgen.
grtzzzzzzz
een beetje hooveren lukt me wel met de titan, maar ik durf er niet zo goed verder mee, dus daar heb ik dan de dragonfly voor!!
foto's en film volgen.
grtzzzzzzz
twinstar 2
- The ICE Factory
- HOBAO JUNK
- Provincie: Flevoland
- Merk: Hobao
- Type: Hyper 9 GL os speed
- auto 2: Hobao
- Type 2: Hyper 9E Tekin RX 8
- Zenderset: Sanwa M11 2,4 ghz
- Frequentie: 2.4 ghz
- Club: MVW Purmerend
- Website: www.rc-central.nl
Gebruik je een sim Marc ??
--Sanwa M11 --Hobao Hyper ST Pro BCE R&B powered --Hobao Hyper 9E Tekin powered --Corally RDX Phi LRP powered--Losi 8T Toro Nero powered -- by http://www.rc-central.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- marc
- Niet weg te slaan
- Contacteer:
nee eigenlijk niet zo veel, misschien moet ik dat wat meer doen??Gebruik je een sim Marc ??
maar ik kan me er niet toe brengen om echt achter de sim te gaan zitten, ik heb zoveel andere leukere dingen om te doen.
sinds jij de titan hebt afgesteld Richard , kan ik er mee hooveren, dus de eerste stap heb ik aardig onder de knie.
en het is toch leuk om binnen ook te kunnen vliegen, ik vind het een grappig ding die dragonfly, en zelf verwacht ik hierdoor ook iets meer stick gevoel te krijgen , of zie ik dat verkeerd?????????
is de dragonfly niet een soort van sim , voor de titan :roll:
grtzzzzzzzzzzz
twinstar 2
- hobby
- L.S.O.
- Land: Nederland
- Provincie: Noord-Holland
Ja zeker wel een % of 5marc schreef: is de dragonfly niet een soort van sim , voor de titan :roll:
Het zal ongetwijfeld wel iets helpen marc, maar met een goeie sim ga je echt met sprongen vooruit.
Henry een jongen die bij ons vliegt is vorig jaar Maart begonnen met heli vliegen, en ik kan je vertellen dat hij er nu al heel wat jongen uitvliegt met zijn heli(S)
PS: maar ik moet bekennen dat ik zelf ook nooit sim
DX7 * Quad * FPV * NAZA * GPS