Volgens mij heb jij genoeg internet tijd om een paar geschikte toestelletjes te vinden
Vooruit, aftrapje:
Zoek eens naar de Graupner WP Pilot. Rompje is volgens mij kant en klaar en vleugels standaard ribbenbouw zoals in dit topic te zien. Tientje of 3 denk ik (kunt ze zelfs in pakketten van 10 stuks kopen, tientje of 2 per stuk dan, zet een handeltje op zou ik zeggen

)
Even via Ebay, kijk
hier eens en bied 2 euro ofzo
Neem eens een kijkje bij RC hobbies,
hierzo, zoek naar een rubber aangedreven modelletje, kan niet mis. Zitten bergen toestelletjes in, diverse prijsklasses, die je zo een paar avondjes zoet kunnen houden. Lekker bouwen, afwerken, paar vluchtjes en dan op brammetjes kamer aan het plafond hangen
(en weer aan een nieuwe gaan bouwen)
Heb zelf eens een 40 (ongeveer, schatting) cm Tiger Moth uit Balsa gemaakt, met doek en spanlak, rubber motor aangedreven. Daarmee heb ik vluchten gemaakt tot wel 30seconden (lijkt mee te vallen, maar is voor zo'n model best lang). Daar ben je een hele tijd mee zoet voordat die de lucht in gaat, vergelijkbare modellen zijn nog goed te verkrijgen.
Via Conrad, mooi model, wat prijziger:
http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=232934" onclick="window.open(this.href);return false;
Ach ja, zoals ik aangaf, jij brengt redelijk wat uurtjes door op internet, zoekt en gij zult bouwen!
Sorry Marc, poging om nog iemand aan het bouwen te krijgen, terug on topic maar weer...