tijdje weggeweest van dit forum....was even rc moe.
Ik heb een Bergonzoni dominator dynamic en een FG MT. ik kan jullie zeggen dat het chassis van de Berg langer is. Ook las ik dat het er kwalitatief minder uitzag maar daar ben ik niet mee eens. de kwaliteit is goed te noemen (ik kan namelijk vergelijken met de MT). de berg doet echt niet onder. ook las ik dat de 'shocks' niet vertelbaar zijn....die zijn wel verstelbaar hoor en geheel alu. verder las ik dat de onderdelen moeizaam te krijgen zijn. je moet de juiste ingangen hebben en dan kan je volop je gang gaan. indien jullie meer info willen over het leveren van onderdelen kan je me mailen op
rsewalt@gmail.com.
ook als jullie vragen hebben of wat dan ook over de berg kan ik jullie helpen / doorverwijzen met de juiste persoon in bijvoorbeeld Italie.
ik heb zojuist hydro's besteld voor !!!! Eur 85 en dat vind ik geen geld! oh ja er kunnen tal van FG onderdelen op de berg worden gemonteerd als je maar wat fantasie hebt.... zo rij ik bijvoorbeeld met MT wielen op de Berg. mensen een hobby kost tijd en moeite en laat je niet uit het veld slaan als je exclusief wilt rijden.
groetjes rein.