Ansmann zal binnenkort de 1:6 4WD Offroad Buggy 'Crypton' introduceren
Ansmann zal binnenkort de 1:6 4WD Offroad Buggy 'Crypton' introduceren; een hoogwaardige wedstrijd Buggy met 23cc benzine motor
De Crypton is een innovatieve 4WD Big Scale Offroad Buggy welke gebruik maakt van technieken welke bekend zijn uit de 1:8 Buggy en Truggy klasse. De aandrijving is aangepast aan de grotere vermogen van de 23cc benzine motor en heeft de naam 'Ext-Trac' www.hurrax.de (klik) gekregen. Deze robuuste vierwielaandrijving van de Ansmann/Hurrax Crypton maakt gebruik van een haakse tandwiel verbinding om de krachten van de motor over te dragen via de cardanassen naar het voor- en achterdifferentieel. De overbrenging vanaf de motor naar het centrale aandrijftandwiel bestaat uit enkele tandwielen welke in geheel gesloten behuizingen zijn gemonteerd, waardoor deze geheel beschermd zijn tegen vuil, stof en stenen.
De body van de nieuwe Ansmann-Hurrax Crypton is ook zeer opvallend, een zeer vloeiende vorm met hoge ´cockpit´. De indeling van het chassis is aangepast aan de vierwielaandrijving; de 23cc CY benzine motor is voor de achteras geplaatst, de benzinetank staat staat aan de linkerzijde van ligt op het chassis en aan de rechterzijde is een radioplaat gemonteerd met daarop de stuur servo's en de gas/rem servo.
Zoals gemeld zal de Hurrax Crypton door Ansmann worden gedistrubuteerd waardoor de Hurrax Crypton in vele modelbouw shops leverbaar zal worden. Wanneer de Crypton leverbaar zal worden of wat de advies verkoopprijs zal zijn, is nog niet bekend.
Ansmann zal binnenkort de 1:6 4WD Offroad Buggy 'Crypton' introduceren; een hoogwaardige wedstrijd Buggy met 23cc benzine motor
De Crypton is een innovatieve 4WD Big Scale Offroad Buggy welke gebruik maakt van technieken welke bekend zijn uit de 1:8 Buggy en Truggy klasse. De aandrijving is aangepast aan de grotere vermogen van de 23cc benzine motor en heeft de naam 'Ext-Trac' www.hurrax.de (klik) gekregen. Deze robuuste vierwielaandrijving van de Ansmann/Hurrax Crypton maakt gebruik van een haakse tandwiel verbinding om de krachten van de motor over te dragen via de cardanassen naar het voor- en achterdifferentieel. De overbrenging vanaf de motor naar het centrale aandrijftandwiel bestaat uit enkele tandwielen welke in geheel gesloten behuizingen zijn gemonteerd, waardoor deze geheel beschermd zijn tegen vuil, stof en stenen.
De body van de nieuwe Ansmann-Hurrax Crypton is ook zeer opvallend, een zeer vloeiende vorm met hoge ´cockpit´. De indeling van het chassis is aangepast aan de vierwielaandrijving; de 23cc CY benzine motor is voor de achteras geplaatst, de benzinetank staat staat aan de linkerzijde van ligt op het chassis en aan de rechterzijde is een radioplaat gemonteerd met daarop de stuur servo's en de gas/rem servo.
Zoals gemeld zal de Hurrax Crypton door Ansmann worden gedistrubuteerd waardoor de Hurrax Crypton in vele modelbouw shops leverbaar zal worden. Wanneer de Crypton leverbaar zal worden of wat de advies verkoopprijs zal zijn, is nog niet bekend.
bron: www.rc-junkies.nl