Best grappig eigelijk

Ik vind hem er we gaaf uitzien.. Body en wielen.. Lijkt meer op de echte Baja's.. Of het kwalitatief een goede wagen is.. Maar even wachten op filmpjes oid.. Ook zien wat die 30cc doet..
Moderator: Moderator's groep
nu ga je downloaden met een rc verwarrenTiemen schreef:Wat is jullie probleem met een kloon?
Uiteraard kun je vragen stellen bij de ethische kant van het verhaal, maar doen wij hier allemaal niet aan mee? De meeste mensen die ik ken downloaden ook wel eens iets/wat, en meestal is dit illegaal.
Waarom hier niet over spreken, en wel wanneer één of andere Chinees/Taiwanees iets namaakt?
Meten met een dubbele moraal m.i.
Ik verwar helemaal niets. Wat ik bedoelde te zeggen is dat het ene verfoeilijkt wordt, en het andere vaak omarmd. Meten met 2 maten.outlaw666 schreef:nu ga je downloaden met een rc verwarren het is gewoon goedkope bagger en een leek koopt zoiets en weet niet wat hij koopt ik vind het gewoon niks en of dat een probleem is ik weet het niet
het is maargoed dat ze geen alu spuitmal hebben
anders zou de kwaliteit van een elcon of hormann ook ver te zoeken zijn
en gelukig is dit nog niet zo
lang leve de betere rc wagens
Ik ben niet speciaal vóór een kloon. Het gaat mij om de dubbele moraal. Niet alles wat is gekopieerd is slecht, net zoals een namaak mars ook best te eten is. Het is maar net vanuit welk perspectief je dingen bekijkt.turbo schreef:maar waarom ben jij zo voor de kloon ??
Zoals je al hebt kunnen lezen heb ik al een 5T, maar als ik er NU één zou moeten kopen zou ik een kloon kopen.turbo schreef: verkoop je dan niet jouw 5t en koop je zown "goede"kloon ??
met die kloon is volgens jou tog nix mis
TURBO TURBO!turbo schreef:koop jij dan maar een kloon er zijn er genoeg die zown ding gehad hebben en hem met dezelfde gang als hij binnen kwam gelijk in de kliko hebben geflikkert omdat het egt troep was
maar waarom ben jij zo voor de kloon ??
waarom verkoop je dan niet jouw 5t en koop je zown "goede"kloon ??
met die kloon is volgens jou tog nix mis
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast