Vliegen met een trex500 wat zeg ik nou

Link
Link
Link
Link
Moderator: Moderator's groep
Ja idd. die Anthony kan wel vliegen, en Chris is ook aardig op weg om zo goed te worden.RonW schreef:mooi filmpje hoor,,,,,,
met die T-rex 500![]()
Het is niet altijd goud wat er blinkthobby schreef:Ja idd. die Anthony kan wel vliegen, en Chris is ook aardig op weg om zo goed te worden.RonW schreef:mooi filmpje hoor,,,,,,
met die T-rex 500![]()
Maartja dan ineens vliegen er volgende week 2 Prôtos rond en verdwijnen de Trex500 vanzelf voor de
Anthony zie vandaag al...als die Prôtos echt zo goed en snel vliegt zoals jullie zeggen dan verkoop ik mij Trex500, kijk dat zijn nog eens eerlijke antwoorden
Heb je het nou weer over Trex500 VS Protos 500RonW schreef:Het is niet altijd goud wat er blinkthobby schreef:Ja idd. die Anthony kan wel vliegen, en Chris is ook aardig op weg om zo goed te worden.RonW schreef:mooi filmpje hoor,,,,,,
met die T-rex 500![]()
Maartja dan ineens vliegen er volgende week 2 Prôtos rond en verdwijnen de Trex500 vanzelf voor de
Anthony zie vandaag al...als die Prôtos echt zo goed en snel vliegt zoals jullie zeggen dan verkoop ik mij Trex500, kijk dat zijn nog eens eerlijke antwoorden![]()
Ik heb ook tegenovergestelde verhalen gehoord.oepsssss nu heb ik teveel gezegd
Zonder geld was ik allang gestopt met het rc gebeurenhobby schreef:
Heb je het nou weer over Trex500 VS Protos 500![]()
![]()
Weet je wat het is Ron als we maar LOL hebben met ze alle, dat staat mij mij nog steeds DIK op 1
Want zonder LOL was ik al lang gestopt met het rc gebeuren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten