Leuk filmpje,,,,,,,,, klein foutje met grote gevolgen,,,,,,
Link
Nog één voor als je nog twijfelt of je ooit aan een heli zult beginnen,,,,,,,,,,,,,
Link
En deze,,,,
Om je laatste beetje hoop weg te halen,,,,,,, dat je nooit zult crashen als je begint met heli vliegen.
Link
Waarom je nooit moet beginnen aan rc heli's!!!!!
Moderator: Moderator's groep
- hobby
- L.S.O.
- Land: Nederland
- Provincie: Noord-Holland
Re: Waarom je nooit moet beginnen aan rc heli's!!!!!
Mooie filmpjes, zelfs als heli vlieger kan ik hier van genieten.
Het is zelfs zo dat wij onderling ook om elkaar moeten lachen lachen, als er één van ons crasht (niet altijd natuurlijk)
En als antwoord "waarom je nooit moet beginnen met rc heli´sss" kan ik maar 1 ding zeggen, sommige mensen lopen hun hele leven over het zelfde lijntje, en andere komen daar wel eens buiten
Het is zelfs zo dat wij onderling ook om elkaar moeten lachen lachen, als er één van ons crasht (niet altijd natuurlijk)
En als antwoord "waarom je nooit moet beginnen met rc heli´sss" kan ik maar 1 ding zeggen, sommige mensen lopen hun hele leven over het zelfde lijntje, en andere komen daar wel eens buiten
DX7 * Quad * FPV * NAZA * GPS
- martijn-rc
- Actieve poster
- Land: Nederland
- Provincie: Flevoland
- Merk: Kyosho, Xray
- Type: V-One SIII, T2 008'
- Zenderset: Spektrum DX3R
- Frequentie: 2,4Ghz
- Contacteer:
hobby schreef:Mooie filmpjes, zelfs als heli vlieger kan ik hier van genieten.
idd... Mijn pa zei altijd, het bejaardentehuis zit vol met mensen die zeggen "HAD IK MAAR OOIT EENS" het lef gehad om, of begonnen met.. of... of... ach je kan er vast zelf wel iets invullen...
- RonW
- Stamgast
- Land: NL
- Merk: Homemade
- Type: Monsterbeetle Pro XL
- auto 2: Losi
- Type 2: 22T
- Zenderset: Spectrum DX3C
- Frequentie: 2.4GHz DSM
- Club: RCLargescale
- Contacteer:
Dit zijn wel de mensen die het bejaardentehuis halen,,,,martijn-rc schreef:hobby schreef:Mooie filmpjes, zelfs als heli vlieger kan ik hier van genieten.
idd... Mijn pa zei altijd, het bejaardentehuis zit vol met mensen die zeggen "HAD IK MAAR OOIT EENS" het lef gehad om, of begonnen met.. of... of... ach je kan er vast zelf wel iets invullen...
Die andere mischien niet,,,,,,,,,