Wat gebruiken jullie voor pakking tussen de isolator en de carbreteur ??
Vloeibaren?????
gewone pakking?????
geen pakking ????
Carbreteur vraagje
Moderator: Moderator's groep
- marder-jay
- Niet weg te slaan
- Berichten: 1149
- Lid geworden op: zo okt 07, 2007 12:54 pm
- Merk: FG
- Zenderset: futuba 3pk-s black
- Frequentie: spektrumDX3S
Carbreteur vraagje
Hormann ht2 re 23cc RN fatpower SX
Fg sportsline 23cc
Fg sportsline 23cc
- marc
- Niet weg te slaan
- Berichten: 1161
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 3:03 pm
- Provincie: Limburg
- Locatie: Horst
- Contacteer:
Re: Carbreteur vraagje
ik pak altijd de standaard pakking die daarvoor bedoelt is, en dan een dun filmpje vloeibare aan beide kanten van de pakking.
en dat blijft goed dicht
greetz marc
en dat blijft goed dicht
greetz marc
twinstar 2
- marder-jay
- Niet weg te slaan
- Berichten: 1149
- Lid geworden op: zo okt 07, 2007 12:54 pm
- Merk: FG
- Zenderset: futuba 3pk-s black
- Frequentie: spektrumDX3S
Re: Carbreteur vraagje
marc schreef:ik pak altijd de standaard pakking die daarvoor bedoelt is, en dan een dun filmpje vloeibare aan beide kanten van de pakking.
en dat blijft goed dicht
greetz marc
moet je vloeibare pakking laten droge of meteen er op schroeven
Ik vind vloeibare pakking zo'n troep
en is de pakking ook echt nodig ??
Laatst gewijzigd door marder-jay op di feb 26, 2008 8:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hormann ht2 re 23cc RN fatpower SX
Fg sportsline 23cc
Fg sportsline 23cc
- marc
- Niet weg te slaan
- Berichten: 1161
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 3:03 pm
- Provincie: Limburg
- Locatie: Horst
- Contacteer:
Re: Carbreteur vraagje
nee niet laten drogen
DUN erop smeren (ik gebruik altijd handschoentjes) en dan direct erop schroeven, dan dicht alles mooi af.
kijk wel uit dat je het er erg dun op smeert, niet dat er vanalles gaat dicht zitten.
greetz marc
DUN erop smeren (ik gebruik altijd handschoentjes) en dan direct erop schroeven, dan dicht alles mooi af.
kijk wel uit dat je het er erg dun op smeert, niet dat er vanalles gaat dicht zitten.
greetz marc
twinstar 2
- Mijnheer Rob
- Stamgast
- Berichten: 792
- Lid geworden op: ma jan 29, 2007 9:40 pm
- Merk: FG/Technokit/Hormann
- Type: Marder/EXS/HT2
- Zenderset: XR6 - 3PM
- Frequentie: 50
- Locatie: Aarle-Rixtel
- Contacteer:
Re: Carbreteur vraagje
Let op met vloeibare pakking!
Van carb naar cilinder loopt een kanaaltje, er zit ook een gaatje in je pakking. Dit moet open blijven, hou daar rekening mee als je gaat "smeren"
Van carb naar cilinder loopt een kanaaltje, er zit ook een gaatje in je pakking. Dit moet open blijven, hou daar rekening mee als je gaat "smeren"
In m'n bigscale garage: Marder Race, Technokit EXS superlight & Hörmann HT2
- Kristiaan
- Regelmatig hier
- Berichten: 632
- Lid geworden op: do mei 24, 2007 7:34 pm
- Land: Nederland
- Provincie: Zeeland
- Merk: Hörmann
- Type: TK10
- Zenderset: Sanwa M11X
- Frequentie: DSM
- Club: MRCE
- Locatie: Oost-Souburg
Re: Carbreteur vraagje
Ik gebruik ook altijd alleen de gewone pakking en verder niets.
Je moet ook oppassen met het aandraaien van de carbschroeven in de isolator, vast is vast anders is je isolator krom en heb je valse lucht.
Je moet ook oppassen met het aandraaien van de carbschroeven in de isolator, vast is vast anders is je isolator krom en heb je valse lucht.
Hörmann Modelltechnik - Modellsport IT. Engines - RN Tuning Airfilters - GRP Tyres
- Mijnheer Rob
- Stamgast
- Berichten: 792
- Lid geworden op: ma jan 29, 2007 9:40 pm
- Merk: FG/Technokit/Hormann
- Type: Marder/EXS/HT2
- Zenderset: XR6 - 3PM
- Frequentie: 50
- Locatie: Aarle-Rixtel
- Contacteer:
Re: Carbreteur vraagje
Jep, zou niet de eerste zijn (en ook niet te laatste)...Kristiaan schreef:Ik gebruik ook altijd alleen de gewone pakking en verder niets.
Je moet ook oppassen met het aandraaien van de carbschroeven in de isolator, vast is vast anders is je isolator krom en heb je valse lucht.
In m'n bigscale garage: Marder Race, Technokit EXS superlight & Hörmann HT2
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten