FG JFC HP 26ccTuning zuiger
Moderator: Moderator's groep
- john 2
- Junior gebruiker
- Land: nederland
Re: FG JFC HP 26ccTuning zuiger
nouw ik rij ook met zo,n zuiger en ik kan je vertellen hij gaat als de brandweer
- kvd188
- Junior gebruiker
- Land: Nederland
- Provincie: Noord-Brabant
- Merk: Hörmann
- Type: HT2 TK09
- Zenderset: Spektrum dx3s
Ik heb deze zuiger er van de week ook in gezet en ben er echt tevreden mee. De zuiger zorgt voor een vloeiendere trekkracht, net wat meer top en de moter reageert veel beter op het gas
Hörmann HT2 TK09 RN Bullit.
@ is er nou geen één met slechte ervaringen , al die veren hij ken zo niet meer lopen met die veren in zijn reet ,gr.Dr.Dre.
- kvd188
- Junior gebruiker
Misschien moet je de zuiger zelf eens uitproberen dre, dan mag jij er ook nog wel een veer bij steke
kvd188 schreef:Misschien moet je de zuiger zelf eens uitproberen dre, dan mag jij er ook nog wel een veer bij steke
@ Nah alles is vrij nieuw man , enne ik ben Fun rijder,,,,,,,,,,een veer heb ik niet ligge hier maar wel een Bezem-steel voor JFC ,gr.Dr.Dre.
- kvd188
- Junior gebruiker
Ik ben ook een fun rijder maar wat extra power is natuurlijk nooit weg . En over die bezemsteel, weet niet of die vrouw op je avetar zo blij zal zijn als je haar bezemsteel weg geeft
Maar nu weer
Maar nu weer
- daffy duck
- Ingeburgerd
- Provincie: Limburg
Hallo Mannen,
We hebben ook een JFC zuiger gemonteerd en we zijn zeer tevreden. Hij levert meer vermogen over het hele gebied. We hebben al van alles geprobeerd maar dit is tot nu toe het beste resultaat.Het afstellen is iets moeilijker je moet echt wel met kleine slagen de afstelling wijzigen maar als het dan allemaal afgesteld is dan gaat hij als de brandweer
suc6
We hebben ook een JFC zuiger gemonteerd en we zijn zeer tevreden. Hij levert meer vermogen over het hele gebied. We hebben al van alles geprobeerd maar dit is tot nu toe het beste resultaat.Het afstellen is iets moeilijker je moet echt wel met kleine slagen de afstelling wijzigen maar als het dan allemaal afgesteld is dan gaat hij als de brandweer
suc6
-
- Actieve poster
Tis gewoon een TOP zuiger
Ik heb ze in 2 motoren zitten en bij 1 motor al ruim een jaar en deze gaat nog als de brandweer
Ik heb ze in 2 motoren zitten en bij 1 motor al ruim een jaar en deze gaat nog als de brandweer