Het mardertje schiet al lekker op !!
Moderator: Moderator's groep
- olaf
- Actieve poster
- Berichten: 113
- Lid geworden op: do feb 26, 2009 11:18 pm
- Land: Nederland
- Provincie: Noord-Brabant
- Merk: Cleon
- Type: Elcon
- auto 2: Hormann
- Type 2: HT2
- Zenderset: spectrum DX3R
- Club: PSV
- Locatie: Uden
Re: Het mardertje schiet al lekker op !!
olaf schreef:
Vraagje: heb je nu je accupak voor tussen je A & B blok, zo ja waarom?
Olaf
antwoord;
meer druk op de voorkant dmv de accu(gewicht),dus betere stuur eigenschappen ,heb zo ook gereden op de FG Quad, helpt wel ......
Klinkt logische waarom doen niet meer rijders dit????
Vraagje: heb je nu je accupak voor tussen je A & B blok, zo ja waarom?
Olaf
antwoord;
meer druk op de voorkant dmv de accu(gewicht),dus betere stuur eigenschappen ,heb zo ook gereden op de FG Quad, helpt wel ......
Klinkt logische waarom doen niet meer rijders dit????
- YTP
- Junior gebruiker
- Berichten: 7
- Lid geworden op: vr jan 30, 2009 9:56 am
- Land: Holland
- Provincie: Noord-Holland
- Merk: FG
- Type: Marder
- Locatie: Hoogwoud
Re: Het mardertje schiet al lekker op !!
olaf schreef:olaf schreef:
Vraagje: heb je nu je accupak voor tussen je A & B blok, zo ja waarom?
Olaf
antwoord;
meer druk op de voorkant dmv de accu(gewicht),dus betere stuur eigenschappen ,heb zo ook gereden op de FG Quad, helpt wel ......
Klinkt logische waarom doen niet meer rijders dit????
Ik denk omdat het de levensduur van je battery niet tengoede komt.
De accu krijgt meer klappen te verwerken op deze plek.
Ook is de battery niet makkelijk te verwisselen op deze plek.
Je moet de halve voorkant demonteren om er bij te kunnen.
Zelf heb ik hier trouwens geen ploblemen mee.. vandaar dat hij daar zit
Laatst gewijzigd door YTP op di apr 28, 2009 7:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Q
- Senior gebruiker
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: zo mar 18, 2007 11:57 am
- Land: nl
- Zenderset: spektrum
- Website: www.dieludolfs.de
- Locatie: nergens
Re: Het mardertje schiet al lekker op !!
valt reuze mee , heb hiermee eerst ruim een jaar mee gereden in de MT , daarna in de Quad, schuim er om heen en geen centje pijn.YTP schreef: Ik denk omdat het de levensduur van je battery niet tengoede komt.
De accu krijgt meer klappen te verwerken op deze plek.
waarvoor moet je de batterij wisselen? als je een goed accu gebruikt bv 3300mAh ,bij een volle lading kan je ruim een dag of 3 bashen cq rijden, en dan bedoel ik tankje of 7 á 8 op een dag. Bovendien was de accu makkelijk te wisselen in geval van nood dmv het loshalen van de klitteband die de accu op zijn plaats hield.....(FG MT)YTP schreef: Ook is de battery niet makkelijk te verwisselen op deze plek.
Je moet de halve voorkant demonteren om er bij te kunnen.
werkte bij mij perfect
zal bij de TS wat moeilijker zijn, maar nogmaals , met een goed accu hoeft dat echt niet ....
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 87 gasten