Toen stond ie er ongeveer zo bij :
Voorzien van een vers tandwieltje een paar spoilerdoppen en nog wat nodig klein onderhoud
Vol goed moed opgetogen naar Raalte voor zijn eerste meeting en mijn eerste rij ervaring met de hormann op te doen !

En dat reed best lekker , kon met iedereen meekomen dus niet verkeerd voor een eerste meet
geen brokken op een losgeschoten draagarm clips na , goed begin dacht ik zo

Daarna de groot volume dempers gemonteerd

Beetje poetsen en op naar Maurik want er moest getest worden

Alleen daar kwam niet zoveel van , het torretje liep als een natte krant en naarmate de dag vorderde werd t er niet beter op

Weer naar huis en toch is de oorzaak zoeken van t motortje , opengeplukt en jawel cilinder naar de filistijnen , waarschijnlijk in Raalte door al die knetterbaja's niet gehoord hoe beroerd ie daar al liep :|:
Gelijk maar de hele auto gesloopt daarna en alles vervangen cq verbeterd om m weer helemaal frips en fruitig te maken en dan krijg je zoiets

Heb nu ook al de snert race een open club bij de HMRC meegereden
een open clubje bij de ORCD meegepakt ( met 2 lekke voetpakkingen op 1 dag )
Dus van de week heb ik t blokje weer opengetrokken en het onderblok gevlakt die was zo krom als een hoepel en gelijk maar de nieuwe frutsels erop die ik in Exloo had aangeschaft

En nu staat ie er zo bij nog ff poetsen en dan op naar Raalte voor de meeting van 6 Juni , kan ik mooi weer even testen ...