Ik heb een WWS altijd mooi spul gevonden, maar mijn vorige WWS-project is helaas niet af geraakt ivm de keuze tussen die WWS of mijn MT. De keuze is toen op mijn MT gevallen. Deze was bijna geheel af, maar omdat dit zo een mooie truck was, durfde ik hier eigenlijk niet goed mee te rijden en in de vitrine vond ik ook zonde van het geld. :roll:
Dus toen heb ik besloten om de MT in onderdelen te verkopen zoals vele van jullie zullen weten..
Ik ben in contact gekomen met Rob (Rc-Rob) over zijn WWS, en wat bleek, hij wilde ook iets anders. Met andere woorden de WWS mocht weg. Dat was voor mij een goede uitkomst, en toen heb ik direct besloten dat ik de WWS van Rob wilde overnemen. 8)
Zo gezegd zo gedaan, en nu ben ik in het bezit van de ex-WWS van Rob

Vele van jullie kennen dit project al waarschijnlijk. Ik zal er ook niet al te veel aan veranderen, aangezien deze WWS eigenlijk al een groot deel "af" is.. Voor zover iets "af" kan zijn in de bigscale wereld...

Het volgende wil ik veranderen:
- Accu in de voorkant, voor meer druk op de voorwielen, maar ook omdat het mooier is. Lege bodemplaat

- Achteraan brede zwarte Hörmann velgen mèt verbredingsringen èn 80 mm medium banden.
- Veren ontlakken. (Is al gebeurd op de foto's

- Modellsport carburateursteun, voor betere ondersteuning van de carburateur.
- Mooie old skool beetle kap bij Jaap laten spuiten.
- M6 stuurstangen + kunstof kogelkoppen vervangen door m7 stuurstang en alu kogelkoppen. (afkomstig van de mt)
- Nette en goede zijbakken met kapbevestiging.
- Elcon luchtremmen vooraan :aanbid:
De WWS is voorzien van een getuned Modellsport blok dat 14 mm lager ligt als een standaard blok, met een Hörmann uitlaat. Het blok is gemakkelijk los te halen dmv de FG snelwissel die er op zit..
De achterkant is Elcon V-traction, WWS drive train en een Hörmann differentieel èn cleon aandrijfassen.
De voorkant is volledig Hörmann tk09.
Rondom tk08 wielen, maar achteraan worden ze vervangen door brede Hörmann 80 mm wielen + banden.
De sturing is dmv een liggende Rhino, en de gas/rem word gedaan dmv een Savöx servo.
Hier wat foto's van hoe hij er nu bij staat.
Ik heb de accu al in het voorbok geplaatst. Past precies!

Hier mèt bashkap, die ik erbij heb genomen.