Harm Bx3 chapter one
Moderator: Moderator's groep
- KevTech
- Al langer hier
- Land: Nederland
- Provincie: Zeeland
- Merk: Opel
- Type: Astra GSI 2.0 16V
- Contacteer:
Re: Harm Bx3 chapter one
Als je een geldboompje voor me hebt
- ralf
- Ingeburgerd
- Land: nederland
- Provincie: Utrecht
- Merk: Hormann
- Type: TK-09
- auto 2: HARM
- Type 2: FX-1
- Zenderset: dx3R & 4PK
- Frequentie: spektrum
- Club: raco
Geldboompjes zijn vrij makkelijk te krijgen hoor, je moet alleen een goede plaats vinden waar je ze neer kan zetten, en zorgen dat de buren deze niet ruiken,..KevTech schreef:Als je een geldboompje voor me hebt
Am en Wm hebben vandaag dik genoten,wat een man die kattekamp volgens ons is er geen betere testrijder voor de nieuwe Harm.
Alex en Nick mochten er ook nog mee rond gaan en vonden de auto zeker niet slecht.
Erwin bedankt.
Alex en Nick mochten er ook nog mee rond gaan en vonden de auto zeker niet slecht.
Erwin bedankt.
- kattekamp
- Ingeburgerd
- Land: nl
- Merk: Harm
- Type: fx1 bx3
- auto 2: er is maar 1 merk
- Zenderset: spektrum
- Club: mrce
- Contacteer:
No problem Al aan het bouwen of sta je de boel nog uit te pakken??
Als je dingen ziet die je zelf anders zou doen of de dingen in gedachten houd die ik aangaf, post ze gerust in dit topic hoor.. of je moet zelf een topic willen openen..
grtz. Erwin
Als je dingen ziet die je zelf anders zou doen of de dingen in gedachten houd die ik aangaf, post ze gerust in dit topic hoor.. of je moet zelf een topic willen openen..
grtz. Erwin
http://www.kattekampvoegwerken.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Een motor en een paar tandwielen en dan gaan we los.
- kattekamp
- Ingeburgerd
- Contacteer:
Goed bezig Wim, ik ga morgen maar eens aan het onderhoud en wat reparaties. Het is toch geen weer om te rijden.
Succes, grtz. Erwin
Succes, grtz. Erwin
http://www.kattekampvoegwerken.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Erwin wat voor koppeling heb je er in zitten?
Want mijn fusion past net niet,Alex had nog een lauterbacher die past wel maar weet jij hoe je die moet afstellen want die wou nog wel eens blijven plakken bij Alex na een minuut of 5.
Want mijn fusion past net niet,Alex had nog een lauterbacher die past wel maar weet jij hoe je die moet afstellen want die wou nog wel eens blijven plakken bij Alex na een minuut of 5.
- kattekamp
- Ingeburgerd
- Contacteer:
He Wim, ik heb er een 4 punts teflon koppeling inzitten, ook een Lauterbacher. Op de eerste pagina van dit topic staat ie op de foto, mijn werkt feilloos en ik spaar hem echt niet
Ik heb alle 4 de schroefjes een slag strakker staan dan hoe die nieuw komt..
Ik heb nog wat aanpassingen gemaakt aan de auto, of ik ga harder tekeer dan de testrijders of ik heb pech dat mijn bokken nog van de eerste serie waren maar ik kwam toch wat probleempjes tegen.. De oortjes waar de draagarm pennen doorheen zitten hebben bij mij de strijd niet overleefd, het probleem is voorgelegd aan HARM en was daar ook bekend. Ze hebben bij de serie productie een ander materiaal gebruikt maar omdat ik de eerste was die er mee ging rijden had ik nog de bokken van het verkeerde materiaal. Volgende keer moet ik maar iets meer geduld hebben
Ik wou toch rijden dit weekeind en met het oog op de Waldrane heb ik zelf maar wat in elkaar gezet.. Voorlopig doet ie het wel tot ik de goede bokken ontvangen heb.. Kijk maar even wat de handyman gemaakt heeft..
Hier het probleem
en mijn tijdelijke oplossing
nog eentje
de laatste
Vandaag even ernstig op zijn donder gegeven, blijft allemaal prima zitten, op naar de Waldrane..
grtz. Erwin
Ik heb alle 4 de schroefjes een slag strakker staan dan hoe die nieuw komt..
Ik heb nog wat aanpassingen gemaakt aan de auto, of ik ga harder tekeer dan de testrijders of ik heb pech dat mijn bokken nog van de eerste serie waren maar ik kwam toch wat probleempjes tegen.. De oortjes waar de draagarm pennen doorheen zitten hebben bij mij de strijd niet overleefd, het probleem is voorgelegd aan HARM en was daar ook bekend. Ze hebben bij de serie productie een ander materiaal gebruikt maar omdat ik de eerste was die er mee ging rijden had ik nog de bokken van het verkeerde materiaal. Volgende keer moet ik maar iets meer geduld hebben
Ik wou toch rijden dit weekeind en met het oog op de Waldrane heb ik zelf maar wat in elkaar gezet.. Voorlopig doet ie het wel tot ik de goede bokken ontvangen heb.. Kijk maar even wat de handyman gemaakt heeft..
Hier het probleem
en mijn tijdelijke oplossing
nog eentje
de laatste
Vandaag even ernstig op zijn donder gegeven, blijft allemaal prima zitten, op naar de Waldrane..
grtz. Erwin
Top Erwin zie je .
- R.vd.K
- Junior gebruiker
- Land: Nederland
- Provincie: Friesland
- Merk: 5xfg 3xHormann
- Type: 2xOn-road 6xOff-roa
- Zenderset: Futaba T3PK
- Frequentie: Spectrum
- Club: ORCD
Hep ieje voor Chris ook wat gemaakt??????
Anders hoor ik het wel,zal de hormann wel klaar
maken.
Kan ie dienst doen als reservewagen!
C gullie aankomend weekend
Garoetties: Rina & Rene
Anders hoor ik het wel,zal de hormann wel klaar
maken.
Kan ie dienst doen als reservewagen!
C gullie aankomend weekend
Garoetties: Rina & Rene
Eerst vermogen {G4z} dan pas sturen