HeJi HT-2 RE 2008 Mega Muts

Plaats hier foto's/video's , informatie over jouw (favoriete) auto's of van anderen.

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
Heji
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 663
Lid geworden op: za aug 25, 2007 9:30 pm
Land: Nederland
Provincie: Noord-Holland
Merk: FG
Type: Mt-Quad
auto 2: Hormann
Type 2: Ht 2 Tk09
Zenderset: 4PK
Club: raco2000
Website: www.raco2000.nl
Locatie: NIEUW VENNEP
Contacteer:

Re: HeJi HT-2 RE met SX (update mega muts Body)

Berichtdoor Heji » za jan 05, 2008 7:19 pm

aandrijflijn zit weer in elkaar nieuwe as en 16 tands erop

morgen ff dif uitelkaar en nakijken
http://www.raco2000.nl
Wagenpark
Fg Mt /Pase 26/ Fatpower S/ hydro's rondom /full FG alu
HT-TK09 /SX/Harm rondom
Hpi RS4 Evo Mustang 1968

Gebruikersavatar
jaeneke
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 558
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 11:30 am
Provincie: Limburg
Merk: losi
Type: 8ight 1/8
Zenderset: spektrum
Frequentie: 2,4gig
Locatie: overpelt(België)

Re: HeJi HT-2 RE met SX (update mega muts Body)

Berichtdoor jaeneke » do mar 06, 2008 9:40 am

erg mooie HT ! :shock: en zeker die kap, heb hem al live mogen bewonderen in breukelen dacht ik...

iig die samba, voor welk model auto is die normaal ?
ik wil miss ook een samba aanschaffen voor men HT2 en ik dacht aan die van een marder...
i have no limit... try to beat me... TRY AGAIN !!!!

Gebruikersavatar
Rogue
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 96
Lid geworden op: za dec 15, 2007 9:53 am
Provincie: Noord-Holland
Merk: Canon
Type: EOS 400D/EOS 50D
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Re: HeJi HT-2 RE met SX (update mega muts Body)

Berichtdoor Rogue » vr mar 07, 2008 11:26 am

jaeneke schreef:erg mooie HT ! :shock: en zeker die kap, heb hem al live mogen bewonderen in breukelen dacht ik...

iig die samba, voor welk model auto is die normaal ?
ik wil miss ook een samba aanschaffen voor men HT2 en ik dacht aan die van een marder...

Volgens mij is de Samba oorspronkelijk voor de MT, maar ik kan me vergissen....

Jill.
AkA MEGA MUTS....

Gebruikersavatar
jaeneke
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 558
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 11:30 am
Provincie: Limburg
Merk: losi
Type: 8ight 1/8
Zenderset: spektrum
Frequentie: 2,4gig
Locatie: overpelt(België)

Re: HeJi HT-2 RE met SX (update mega muts Body)

Berichtdoor jaeneke » vr mar 07, 2008 11:35 am

Rogue schreef:
jaeneke schreef:erg mooie HT ! :shock: en zeker die kap, heb hem al live mogen bewonderen in breukelen dacht ik...

iig die samba, voor welk model auto is die normaal ?
ik wil miss ook een samba aanschaffen voor men HT2 en ik dacht aan die van een marder...

Volgens mij is de Samba oorspronkelijk voor de MT, maar ik kan me vergissen....

Jill.
ah ok, zal er rekening mee houden, nu wil mijn maat toevallig toch een samba voor zijn marder gaan kopen en ik mag die eerst eens testen op mijn motor :mrgreen:

ik was aan het denken om de originele bocht van de horman uitlaat te gebruiken en daar dmv een siliconen slang de eindpijp van de samba aan te bevestigen, dus als dat past maakt het niet uit van welk model FG de samba moet zijn \:D/

en als dat allemaal niet past dan weet ik dat ik dan zo eens een monster model kan proberen, alvast bedankt voor de info ;)
i have no limit... try to beat me... TRY AGAIN !!!!

Gebruikersavatar
Rogue
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 96
Lid geworden op: za dec 15, 2007 9:53 am
Provincie: Noord-Holland
Merk: Canon
Type: EOS 400D/EOS 50D
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Re: HeJi HT-2 RE met SX (update mega muts Body)

Berichtdoor Rogue » vr mar 07, 2008 11:39 am

jaeneke schreef:
Rogue schreef:
jaeneke schreef:erg mooie HT ! :shock: en zeker die kap, heb hem al live mogen bewonderen in breukelen dacht ik...

iig die samba, voor welk model auto is die normaal ?
ik wil miss ook een samba aanschaffen voor men HT2 en ik dacht aan die van een marder...

Volgens mij is de Samba oorspronkelijk voor de MT, maar ik kan me vergissen....

Jill.
ah ok, zal er rekening mee houden, nu wil mijn maat toevallig toch een samba voor zijn marder gaan kopen en ik mag die eerst eens testen op mijn motor :mrgreen:

ik was aan het denken om de originele bocht van de horman uitlaat te gebruiken en daar dmv een siliconen slang de eindpijp van de samba aan te bevestigen, dus als dat past maakt het niet uit van welk model FG de samba moet zijn \:D/

en als dat allemaal niet past dan weet ik dat ik dan zo eens een monster model kan proberen, alvast bedankt voor de info ;)
De Samba die Henk (heji) heeft is de Bigbelly, er zijn meerdere uitvoeringen, maar daar moet je je dan maar even over laten informeren. (Heji is mijn echtgenoot, had hem even gevraagd welke het precies is...)

J.
AkA MEGA MUTS....

Gebruikersavatar
jaeneke
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 558
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 11:30 am
Provincie: Limburg
Merk: losi
Type: 8ight 1/8
Zenderset: spektrum
Frequentie: 2,4gig
Locatie: overpelt(België)

Re: HeJi HT-2 RE met SX (update mega muts Body)

Berichtdoor jaeneke » vr mar 07, 2008 11:43 am

Rogue schreef: De Samba die Henk (heji) heeft is de Bigbelly, er zijn meerdere uitvoeringen, maar daar moet je je dan maar even over laten informeren. (Heji is mijn echtgenoot, had hem even gevraagd welke het precies is...)

J.
een bigbelly ? zijn die normaal niet totaal anders van vorm ? en zeker het uitlaatpijpje... of is die 'subtiel' aangepast geweest ? :mrgreen: ;)

ik probeer het met mijn maat zijn marder samba, het is in eerste plaats maar om te kijken of ik de power die ik nu in mijn motor heb terug loskrijg met zo'n dergelijke pijp, de pijp die ik nu heb heeft niks onderin...

nogmaals dank voor de toelichting, nu heb ik tenminste een idee wat nu zeker zal passen ! :D
i have no limit... try to beat me... TRY AGAIN !!!!

Gebruikersavatar
jaeneke
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 558
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 11:30 am
Provincie: Limburg
Merk: losi
Type: 8ight 1/8
Zenderset: spektrum
Frequentie: 2,4gig
Locatie: overpelt(België)

Re: HeJi HT-2 RE met SX (update mega muts Body)

Berichtdoor jaeneke » za mar 08, 2008 4:10 pm

heb vandaag de samaba pijp gehaald voor men maat zen marder en natuurlijk effe getest of hij zou passen.

ik had niet de geschikte siliconen slang om de samba op de horman spruitstuk te kunnen bevestigen dus wou ik het met het originele samba spruitstuk proberen.
dit ging helaas ook niet want dat spruitstuk stond onder een grote hoek en kon ik de ^pijp niet kwijt met mijn vlinder.

nu heb ik de bigbelly samba eens goed bekeken en de big belly ziet er héél anders uit dan de uitlaat die heji heeft in zijn eerste posts, het zal wel een samba zijn voor een MT maar zeker niet de bigbelly versie...

nu moet ik ergens zo'n samba zien te vinden voor een fg MT, mijn maat zijn marder waarvan de motor al 40+liter heeft gereden zonder revisie(!) trok wheelies met deze uitlaat dus het is een goede pijp denk ik. :shock: :shock: ;)
i have no limit... try to beat me... TRY AGAIN !!!!

Gebruikersavatar
Rogue
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 96
Lid geworden op: za dec 15, 2007 9:53 am
Provincie: Noord-Holland
Merk: Canon
Type: EOS 400D/EOS 50D
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Re: HeJi HT-2 RE met SX (update mega muts Body)

Berichtdoor Rogue » zo mar 09, 2008 1:34 pm

jaeneke schreef:
nu heb ik de bigbelly samba eens goed bekeken en de big belly ziet er héél anders uit dan de uitlaat die heji heeft in zijn eerste posts, het zal wel een samba zijn voor een MT maar zeker niet de bigbelly versie...

nu moet ik ergens zo'n samba zien te vinden voor een fg MT, mijn maat zijn marder waarvan de motor al 40+liter heeft gereden zonder revisie(!) trok wheelies met deze uitlaat dus het is een goede pijp denk ik. :shock: :shock: ;)
Ik zal het hem even vragen, geloof dat ie een hele garage beneden heeft, met verschillende uitlaten..... ik raak af en toe ook de tel kwijt met wat wat is en wat waarop zit...
AkA MEGA MUTS....

Gebruikersavatar
Heji
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 663
Lid geworden op: za aug 25, 2007 9:30 pm
Land: Nederland
Provincie: Noord-Holland
Merk: FG
Type: Mt-Quad
auto 2: Hormann
Type 2: Ht 2 Tk09
Zenderset: 4PK
Club: raco2000
Website: www.raco2000.nl
Locatie: NIEUW VENNEP
Contacteer:

Re: HeJi HT-2 RE met SX (update mega muts Body)

Berichtdoor Heji » zo mar 09, 2008 1:42 pm

Rogue schreef:
jaeneke schreef:
nu heb ik de bigbelly samba eens goed bekeken en de big belly ziet er héél anders uit dan de uitlaat die heji heeft in zijn eerste posts, het zal wel een samba zijn voor een MT maar zeker niet de bigbelly versie...

nu moet ik ergens zo'n samba zien te vinden voor een fg MT, mijn maat zijn marder waarvan de motor al 40+liter heeft gereden zonder revisie(!) trok wheelies met deze uitlaat dus het is een goede pijp denk ik. :shock: :shock: ;)
Ik zal het hem even vragen, geloof dat ie een hele garage beneden heeft, met verschillende uitlaten..... ik raak af en toe ook de tel kwijt met wat wat is en wat waarop zit...
Hier even een bericht van Henk.

De Samba die eerst op de Ht zat was een Samba voor de Marder niet meer in mijn bezit, rij nu met de SX.

Ps de Big Belly ligt hier naast de Jetpro als reserve voor de Mt


Groetjes Henk
http://www.raco2000.nl
Wagenpark
Fg Mt /Pase 26/ Fatpower S/ hydro's rondom /full FG alu
HT-TK09 /SX/Harm rondom
Hpi RS4 Evo Mustang 1968

Gebruikersavatar
jaeneke
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 558
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 11:30 am
Provincie: Limburg
Merk: losi
Type: 8ight 1/8
Zenderset: spektrum
Frequentie: 2,4gig
Locatie: overpelt(België)

Re: HeJi HT-2 RE met SX (update mega muts Body)

Berichtdoor jaeneke » zo mar 09, 2008 1:54 pm

Heji schreef: Hier even een bericht van Henk.

De Samba die eerst op de Ht zat was een Samba voor de Marder niet meer in mijn bezit, rij nu met de SX.

Ps de Big Belly ligt hier naast de Jetpro als reserve voor de Mt


Groetjes Henk
Jep ondertussen had ik nog eens geprobeert de marder samba op mijn horrie spruitstuk te monteren, dit is me goed gelukt nadat ik de silicone slang van het spruitstuk had verwijdert :oops: :mrgreen:

testritje gedaan en het blijkt dat de pijp die ik nu heb qua lage en middel toeren quasi hetzelfde is maar dat mijn pijp veel langer doortrekt naar hoge toeren.
dus ik blijf bij mijn eigen uitlaat...

héél erg bedankt voor de hulp en alle info, ben wéér een boel wijzer geworden dankzij jullie !

Mvg, Les.
i have no limit... try to beat me... TRY AGAIN !!!!


Terug naar “Showroom”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten