Mijn Stadium

Plaats hier foto's/video's , informatie over jouw (favoriete) auto's of van anderen.

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
Bombero
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 148
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 11:16 am
Provincie: Limburg
Locatie: Sittard

Re: Mijn Stadium

Berichtdoor Bombero » wo mei 27, 2009 9:01 pm

Jimme

Lees even op het andere forum, dat bespaart mij een hoop tikwerk :mrgreen: :mrgreen:

gr
Jan
Mit enne sjôttelsplak maaks'te geijne auto zuuver!!!!!

Afbeelding

http://www.preventia.nl" onclick="window.open(this.href);return false; =werk
http://www.rc-cars-sittard.nl" onclick="window.open(this.href);return false; = hobby

Gebruikersavatar
Jimme
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 695
Lid geworden op: zo mar 25, 2007 9:04 am
Provincie: Flevoland
Locatie: Zeewolde

Re: Mijn Stadium

Berichtdoor Jimme » do mei 28, 2009 5:04 pm

Jimme (andere forum) schreef:Heb hem toch eindelijk aan de praat gekregen..
(Ten eerste een domme fout van mezelf) Maar het duurde nog steeds lang.

Denk dat ik je verkeerd verstaan had.. Maar ik dacht dat je zei 2x trekken, choke naar BENEDEN duwen en hij loopt.. Dat had ik dus verkeerd verstaan.. De choke is beneden aan en boven uit.. :oops: Moest dus andersom.

Na een kwartiertje dat hij steeds bijna liep, echt bijna, maar gelijk weer uitviel bleef hij toch lopen.. eindelijk
Veel gerook en gesputter, maar dat doet er niet toe.. hij deed het.. Eventjes rustig een paar rondjes rijden op half gas, en toen eventjes wat meer gas geven..
Toen weer naar school gegaan, ik had een tussenuur en wilde het nog even snel proberen :mrgreen:

trekken zelf ging wat minder goed (Trekken aan de trekstarter bedoel ik..) Hij trok hem steeds terug omdat hij zga liep. Eventjes wennen.

Remmen ging een heel stuk minder.. ik had de voorremmen echt een heeeel stuk verbeterd met hoe hij eerst ging, maar nog steeds remde hij haast niet.. Nu heb ik de rem maar grotendeels achter afgestelt, zodat hij niet gaat proberen de voorkant sterk aan te trekken als hij toch niet geweldig remt.. Dan houd hij geen kracht over voor de achterkant..

Moin exuses. Eigen fout dus.

:mrgreen: #-o :oops:

Verder vind ik het een supergave auto! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
marder-jay
Niet weg te slaan
Niet weg te slaan
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo okt 07, 2007 12:54 pm
Merk: FG
Zenderset: futuba 3pk-s black
Frequentie: spektrumDX3S

Re: Mijn Stadium

Berichtdoor marder-jay » za mei 30, 2009 6:28 pm

Jimme schreef:
Jimme (andere forum) schreef:Heb hem toch eindelijk aan de praat gekregen..
(Ten eerste een domme fout van mezelf) Maar het duurde nog steeds lang.

Denk dat ik je verkeerd verstaan had.. Maar ik dacht dat je zei 2x trekken, choke naar BENEDEN duwen en hij loopt.. Dat had ik dus verkeerd verstaan.. De choke is beneden aan en boven uit.. :oops: Moest dus andersom.

Na een kwartiertje dat hij steeds bijna liep, echt bijna, maar gelijk weer uitviel bleef hij toch lopen.. eindelijk
Veel gerook en gesputter, maar dat doet er niet toe.. hij deed het.. Eventjes rustig een paar rondjes rijden op half gas, en toen eventjes wat meer gas geven..
Toen weer naar school gegaan, ik had een tussenuur en wilde het nog even snel proberen :mrgreen:

trekken zelf ging wat minder goed (Trekken aan de trekstarter bedoel ik..) Hij trok hem steeds terug omdat hij zga liep. Eventjes wennen.

Remmen ging een heel stuk minder.. ik had de voorremmen echt een heeeel stuk verbeterd met hoe hij eerst ging, maar nog steeds remde hij haast niet.. Nu heb ik de rem maar grotendeels achter afgestelt, zodat hij niet gaat proberen de voorkant sterk aan te trekken als hij toch niet geweldig remt.. Dan houd hij geen kracht over voor de achterkant..

Moin exuses. Eigen fout dus.

:mrgreen: #-o :oops:

Verder vind ik het een supergave auto! :D

2e rem servo monteren misschien ???
Hormann ht2 re 23cc RN fatpower SX
Fg sportsline 23cc

Gebruikersavatar
Jimme
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 695
Lid geworden op: zo mar 25, 2007 9:04 am
Provincie: Flevoland
Locatie: Zeewolde

Re: Mijn Stadium

Berichtdoor Jimme » za mei 30, 2009 7:20 pm

Als ik geld heb.. Zwaarste die ik nu over heb is 3.5 kilo bij 6 volt, lijkt me niet genoeg dus..
Eerst maar effe gewoon rijden.. Mag ook wel lijkt me, heb de afgelopen anderhalf jaar nog niet 1 heel tankje leeg gereden aan een stuk door.. :sad:

Laatste keer (Meeting in amesfoort van rc-junkies) waren ook gelijk 4 tankjes, waarvan 2 tankjes die nog rustig waren (inrijden) en 2 tankjes gewoon lekker rijden.. Toen een tandwiel gestript.. Daarna iig geen 1 tankje achter elkaar leeg gereden..

Die meeting in amersfoort was 12 oktober 2007..
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bombero
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 148
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 11:16 am
Provincie: Limburg
Locatie: Sittard

Re: Mijn Stadium

Berichtdoor Bombero » zo mei 31, 2009 5:18 pm

Jimme schreef:Als ik geld heb.. Zwaarste die ik nu over heb is 3.5 kilo bij 6 volt, lijkt me niet genoeg dus..
Eerst maar effe gewoon rijden.. Mag ook wel lijkt me, heb de afgelopen anderhalf jaar nog niet 1 heel tankje leeg gereden aan een stuk door.. :sad:

Laatste keer (Meeting in amesfoort van rc-junkies) waren ook gelijk 4 tankjes, waarvan 2 tankjes die nog rustig waren (inrijden) en 2 tankjes gewoon lekker rijden.. Toen een tandwiel gestript.. Daarna iig geen 1 tankje achter elkaar leeg gereden..

Die meeting in amersfoort was 12 oktober 2007..

Tjuu das lang geleden maar wanhoop niet, kijk uit naar TNT.

gr
Jan
Mit enne sjôttelsplak maaks'te geijne auto zuuver!!!!!

Afbeelding

http://www.preventia.nl" onclick="window.open(this.href);return false; =werk
http://www.rc-cars-sittard.nl" onclick="window.open(this.href);return false; = hobby

Gebruikersavatar
Jimme
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 695
Lid geworden op: zo mar 25, 2007 9:04 am
Provincie: Flevoland
Locatie: Zeewolde

Re: Mijn Stadium

Berichtdoor Jimme » ma jun 01, 2009 6:32 pm

Ik weet niet hoe ik je kan bedanken.. te gek.. :)
Afbeelding


Terug naar “Showroom”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten