Bigscale forum, hierbij de plaatjes van m'n onroad bigscale
Gezien ik al veel plaatjes op internet heb staan, is dat een kwestie van het betere knip- en plakwerk
OPBOUWEN
Rob's Technokit EXS superlight
Moderator: Moderator's groep
- Mijnheer Rob
- Stamgast
- Berichten: 792
- Lid geworden op: ma jan 29, 2007 9:40 pm
- Merk: FG/Technokit/Hormann
- Type: Marder/EXS/HT2
- Zenderset: XR6 - 3PM
- Frequentie: 50
- Locatie: Aarle-Rixtel
- Contacteer:
Rob's Technokit EXS superlight
In m'n bigscale garage: Marder Race, Technokit EXS superlight & Hörmann HT2
- Mijnheer Rob
- Stamgast
- Berichten: 792
- Lid geworden op: ma jan 29, 2007 9:40 pm
- Merk: FG/Technokit/Hormann
- Type: Marder/EXS/HT2
- Zenderset: XR6 - 3PM
- Frequentie: 50
- Locatie: Aarle-Rixtel
- Contacteer:
- Bernie
- Bigscale Guru
- Berichten: 5043
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:37 pm
- Land: Ollanda
- Provincie: Noord-Brabant
- Merk: Multiplex
- Type: FPV EZ*
- Zenderset: Futuba FF-9
- Frequentie: Mag ik zelf kiezen;)
- Club: Wildvlieger
- Website: www.rcbigscale.nl
- Locatie: Cuijk
- Contacteer:
- Mijnheer Rob
- Stamgast
- Berichten: 792
- Lid geworden op: ma jan 29, 2007 9:40 pm
- Merk: FG/Technokit/Hormann
- Type: Marder/EXS/HT2
- Zenderset: XR6 - 3PM
- Frequentie: 50
- Locatie: Aarle-Rixtel
- Contacteer:
Moest een willekeurig nummer hebben, heb toen maar een 7 ingetikt (vond ik er wel cool uitzien 8) )...Bernie schreef:Moi wah 8)
Waarom eigenlijk nr.7 Rob?
Heb nog twee filmpjes van de TKT in actie:
Maiden run en de Tweede rit
Ben nog bezig met inrijden motor, moet me dus nog een beetje inhouden...
In m'n bigscale garage: Marder Race, Technokit EXS superlight & Hörmann HT2
- The ICE Factory
- HOBAO JUNK
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:19 pm
- Provincie: Flevoland
- Merk: Hobao
- Type: Hyper 9 GL os speed
- auto 2: Hobao
- Type 2: Hyper 9E Tekin RX 8
- Zenderset: Sanwa M11 2,4 ghz
- Frequentie: 2.4 ghz
- Club: MVW Purmerend
- Website: www.rc-central.nl
- Locatie: Almere
hele mooie auto geworden zo met die kap.
--Sanwa M11 --Hobao Hyper ST Pro BCE R&B powered --Hobao Hyper 9E Tekin powered --Corally RDX Phi LRP powered--Losi 8T Toro Nero powered -- by http://www.rc-central.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mijnheer Rob
- Stamgast
- Berichten: 792
- Lid geworden op: ma jan 29, 2007 9:40 pm
- Merk: FG/Technokit/Hormann
- Type: Marder/EXS/HT2
- Zenderset: XR6 - 3PM
- Frequentie: 50
- Locatie: Aarle-Rixtel
- Contacteer:
Kap voelt zo om te beginnen stukken steviger aan, voor m'n gevoel is ie ook stevig. Punten war er aan de binnenzijde iets tegenaan komt, veroorzaken snel plekken waar de lak verdwenen is (en de kap dus weer transparant wordt) Tape kan dit voorkomen/uitstellen 8)Roel schreef:Ik zie dat je heel de body hebt ingetaped aan de binnenkant.
Heb je nu minder gauw kans op breuk bij een crash, of heb je nog nergens tegenaan gezeten
Thanks Ice
In m'n bigscale garage: Marder Race, Technokit EXS superlight & Hörmann HT2
- Bernie
- Bigscale Guru
- Berichten: 5043
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:37 pm
- Land: Ollanda
- Provincie: Noord-Brabant
- Merk: Multiplex
- Type: FPV EZ*
- Zenderset: Futuba FF-9
- Frequentie: Mag ik zelf kiezen;)
- Club: Wildvlieger
- Website: www.rcbigscale.nl
- Locatie: Cuijk
- Contacteer:
Had ik achteraf ook moeten doen, je komt altijd plekken tegen waar de kap aan de binnenkant beschadigd waar je niet aan gedacht hebt.
Maar zo is het ook met het spuiten van de kap, achteraf zou je het anders doen..
Maar zo is het ook met het spuiten van de kap, achteraf zou je het anders doen..
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet .
Vliegfilmpjes
Vliegfilmpjes
- Silvio
- Regelmatig hier
- Berichten: 734
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 9:04 pm
- Provincie: Limburg
- Merk: FG
- Type: MB-PRO
- auto 2: FG
- Type 2: Alu Competition
- Zenderset: DX3.0
- Frequentie: 2,4GHz
- Website: http://www.rc-rijder.nl
- Locatie: Gennep
- Contacteer:
- Mijnheer Rob
- Stamgast
- Berichten: 792
- Lid geworden op: ma jan 29, 2007 9:40 pm
- Merk: FG/Technokit/Hormann
- Type: Marder/EXS/HT2
- Zenderset: XR6 - 3PM
- Frequentie: 50
- Locatie: Aarle-Rixtel
- Contacteer:
Inmiddels alweer even geleden, maar op 11 maart hebben we onroad gereden in Veghel 8)
In het begin weinig grip, daarom aan het afstellen gegaan (toespoor achterwielen). Begon steeds meer grip te krijgen toen ik een flinke crash had , op het rechte stuk (hoge snelheid dus) tegen een Hormann
Kogelkop voorophanging begaf het hierbij, maar dat was het minste probleem...
Mijn uitlaat was bij de crash ook dubbel gevouwen
Tandwiel in uitlaat gevreten gat erin
Bochtstuk bij cilinder krom (niet goed zichtbaar)
Heb 'm thuis in de hoek gezet en een paar weken laten staan (had er even geen zin in om eraan te beginnen).
Nu hebben we weer mooier weer en begint het weer te jeuken
Repareren dus! Uitdeuken is helaas alleen van binnenuit mogelijk of door er dingen op te lassen waardoor ik 'm naar buiten kan trekken. De eerste optie lijkt de beste... 8)
Eerst gekeken of ie in het midden gesoldeerd is en misschien uit elkaar kan. Heet stoken me brander (na zandstralen), blijkt niet haalbaar (te kwetsbaar, zou ik een oven moeten, kans op slagen vrij klein)
Dan de zaag erin, eerst een test gedaan of het alumium goed lasbaar is. Klein stukkie op uitlaatpijpje zag er goed uit. Geen ideaal lasmateriaal maar lassen gaat wel lukken .... 8)
Nu dus de zaag erin en uitdeuken die handel
Nieuwe kopen kan altijd nog
Wordt vervolgd.....
In het begin weinig grip, daarom aan het afstellen gegaan (toespoor achterwielen). Begon steeds meer grip te krijgen toen ik een flinke crash had , op het rechte stuk (hoge snelheid dus) tegen een Hormann
Kogelkop voorophanging begaf het hierbij, maar dat was het minste probleem...
Mijn uitlaat was bij de crash ook dubbel gevouwen
Tandwiel in uitlaat gevreten gat erin
Bochtstuk bij cilinder krom (niet goed zichtbaar)
Heb 'm thuis in de hoek gezet en een paar weken laten staan (had er even geen zin in om eraan te beginnen).
Nu hebben we weer mooier weer en begint het weer te jeuken
Repareren dus! Uitdeuken is helaas alleen van binnenuit mogelijk of door er dingen op te lassen waardoor ik 'm naar buiten kan trekken. De eerste optie lijkt de beste... 8)
Eerst gekeken of ie in het midden gesoldeerd is en misschien uit elkaar kan. Heet stoken me brander (na zandstralen), blijkt niet haalbaar (te kwetsbaar, zou ik een oven moeten, kans op slagen vrij klein)
Dan de zaag erin, eerst een test gedaan of het alumium goed lasbaar is. Klein stukkie op uitlaatpijpje zag er goed uit. Geen ideaal lasmateriaal maar lassen gaat wel lukken .... 8)
Nu dus de zaag erin en uitdeuken die handel
Nieuwe kopen kan altijd nog
Wordt vervolgd.....
In m'n bigscale garage: Marder Race, Technokit EXS superlight & Hörmann HT2
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten