Tja ik heb voor een 23cc gekozen omdat die icm. de samba toch wel genoeg vermogen moet geven.
Vind het zelf wel lekker rijden als je gewoon wat minder power hebt.
Maar ik ben ook benieuwd hoor of ik echt het verschil zal merken.
Kris
Kris z'n Hormann HT1, met nieuwe motor en Samba uitlaat
Moderator: Moderator's groep
- Bart
- Al langer hier
- Berichten: 351
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 9:48 pm
- Land: Nederland
- Provincie: Limburg
- Merk: Tamiya
- Type: M05R Swift/Mini
- Zenderset: Futaba 4PK
- Frequentie: 2,4ghz
- Locatie: Baarlo
- Contacteer:
Dan zal je hormann weer als 'n zonnetje rijden
Alfgelopen zondag met de race klonk hij stationair ook niet meer zo lekker, maar dat heb je nu verholpen.
Succes ermee en tot binnenkort.
Mzzzllll.....
Alfgelopen zondag met de race klonk hij stationair ook niet meer zo lekker, maar dat heb je nu verholpen.
Succes ermee en tot binnenkort.
Mzzzllll.....
Laatst gewijzigd door Bart op wo okt 03, 2007 4:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kristiaan
- Regelmatig hier
- Berichten: 632
- Lid geworden op: do mei 24, 2007 7:34 pm
- Land: Nederland
- Provincie: Zeeland
- Merk: Hörmann
- Type: TK10
- Zenderset: Sanwa M11X
- Frequentie: DSM
- Club: MRCE
- Locatie: Oost-Souburg
Haha Bart, ja klopt kwam omdat het membraam in de carb op 2 plekken totaal doorgescheurt was, vond die 75 rondjes in de finale nog een hele prestatie met zo'n motor
Maar ben benieuwd, binnenkort eens een rondje proberen.
Kris
Maar ben benieuwd, binnenkort eens een rondje proberen.
Kris
Hörmann Modelltechnik - Modellsport IT. Engines - RN Tuning Airfilters - GRP Tyres
- Kristiaan
- Regelmatig hier
- Berichten: 632
- Lid geworden op: do mei 24, 2007 7:34 pm
- Land: Nederland
- Provincie: Zeeland
- Merk: Hörmann
- Type: TK10
- Zenderset: Sanwa M11X
- Frequentie: DSM
- Club: MRCE
- Locatie: Oost-Souburg
Tja omdat ik later met de cleon wil gaan rijden en deze daar ook op zou moeten passen, HT1 samba past misschien ook wel hoor dat weet ik niet.Jesse schreef:mooi uitlaatje waarom voor deze gekozen ipv de liggende?
Gr Jesse
Maar heb gewoon voor deze gekozen omdat hij me altijd al aansprak vind het een mooi dun uitlaatje.
Kris
Edit, Bart 71 is echt niet slecht hoor, maarja iedereen gaat de laatste tijd zo debiel hard rijden tja ik volg het ook niet allemaal meer....
Kijk maar naar de uitslag van de 2e clubwedstrijd als je er toen 71 had gereden zat je toch mooi in de top3.
Hörmann Modelltechnik - Modellsport IT. Engines - RN Tuning Airfilters - GRP Tyres
- Kristiaan
- Regelmatig hier
- Berichten: 632
- Lid geworden op: do mei 24, 2007 7:34 pm
- Land: Nederland
- Provincie: Zeeland
- Merk: Hörmann
- Type: TK10
- Zenderset: Sanwa M11X
- Frequentie: DSM
- Club: MRCE
- Locatie: Oost-Souburg
Heb weer een update, hormann is nu aan de voorkant ook wat breder...
Zat er al een poosje aan te denken om het te doen en toen zag ik de RN salou auto's met precies datgene op hun auto. Dus toen ben ik ook maar eens gaan zoeken naar een mooi tussenstukkie.
Gevonden bij de praxis, is nu 3cm per kant breder.
De auto is nu klaar voor 't 4e NK bij de ORCD, komt nog wel een setje 4 graden diffbokken als het goed is.
Kris
Zat er al een poosje aan te denken om het te doen en toen zag ik de RN salou auto's met precies datgene op hun auto. Dus toen ben ik ook maar eens gaan zoeken naar een mooi tussenstukkie.
Gevonden bij de praxis, is nu 3cm per kant breder.
De auto is nu klaar voor 't 4e NK bij de ORCD, komt nog wel een setje 4 graden diffbokken als het goed is.
Kris
Hörmann Modelltechnik - Modellsport IT. Engines - RN Tuning Airfilters - GRP Tyres
- EJS
- Bigscale Guru
- Berichten: 760
- Lid geworden op: za feb 03, 2007 9:37 am
- Provincie: Noord-Holland
- Club: HMRC
- Website: www.hmrc.nl
- Locatie: HHW-Zuid
- Contacteer:
Moet je de spoorstangen ook niet vervangen nu, heb het idee dat die nu niet echt veer meer in de kogelkoppen zitten.Kristiaan schreef:Heb weer een update, hormann is nu aan de voorkant ook wat breder...
Zat er al een poosje aan te denken om het te doen en toen zag ik de RN salou auto's met precies datgene op hun auto. Dus toen ben ik ook maar eens gaan zoeken naar een mooi tussenstukkie.
Gevonden bij de praxis, is nu 3cm per kant breder.
Verder ziet het er top uit, en deze oplossing is een stuk goedkoper dan hoe ik het heb gedaan
Hoe breed is hij nu in het totaal aan de voorkant ?
Hormann TK10 - Sanwa M11X
DJI F550 HEXA (Wookong) - Spektrum DX8
DJI F550 HEXA (Wookong) - Spektrum DX8
- Kristiaan
- Regelmatig hier
- Berichten: 632
- Lid geworden op: do mei 24, 2007 7:34 pm
- Land: Nederland
- Provincie: Zeeland
- Merk: Hörmann
- Type: TK10
- Zenderset: Sanwa M11X
- Frequentie: DSM
- Club: MRCE
- Locatie: Oost-Souburg
Voorkant is nu 470mm.
De spoorstangen zijn al niet meer orrigineel, zijn de vroegere spoorstangen van de achterkant en daat zit net wat langer draad op ook dus ze zitten er nog een redelijk eindje in.
Het enige probleem was dat met de standaart veren de auto nu veel te slap stond afgeveerd omdat het nu natuurlijk heel anders geveerd staat aangezien de demper nu in 't midden van de draagarm zit en vroeger in verhouding meer naar buiten.
Ik heb daarom een Rode achterveer gebruikt aan de voorkant... eigenlijk vind ik het iets te hard en ga daarom van 't weekend eens gele achterveren aan de voorkant proberen.
Kris
De spoorstangen zijn al niet meer orrigineel, zijn de vroegere spoorstangen van de achterkant en daat zit net wat langer draad op ook dus ze zitten er nog een redelijk eindje in.
Het enige probleem was dat met de standaart veren de auto nu veel te slap stond afgeveerd omdat het nu natuurlijk heel anders geveerd staat aangezien de demper nu in 't midden van de draagarm zit en vroeger in verhouding meer naar buiten.
Ik heb daarom een Rode achterveer gebruikt aan de voorkant... eigenlijk vind ik het iets te hard en ga daarom van 't weekend eens gele achterveren aan de voorkant proberen.
Kris
Hörmann Modelltechnik - Modellsport IT. Engines - RN Tuning Airfilters - GRP Tyres
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten