Binnen het ploegje waar we mee rijden zijn er al twee man welke met deze dempers rijden, tot hun grote tevredenheid. Het zal nu nog effe zoeken zijn naar de juiste dikte olie en de soort veren...
Via e-bay een bieding gedaan en ze uiteindelijk gewonnen, en zeg zelf 4 stuks voor €40,- incl verzenden is toch geen slechte deal.
Afijn effe wachten..... Effe wachten nog....
He, de bel en een mooi pakketje vanuit de States. Zo kan ik gaan kijken hoe ik ze op de auto kan monteren. Dag later weer de bel, nog een pakketje vanuit Duitsland, hierin zit demperolie en verschillende soorten veren.
Als eerste maar eens aan de achterzijde begonnen, lengte van deze dempers is een stuk langer dan de orginele dempers, dus met een stukje brandstofslang om de demperstang, onder het zuigertje, de lengte ingekort. Met de tijd maar eens kijken of ik de vlinder kan verlengen zoals ik ergens op een WWS gezien heb.
Blijken ze op mijn werk busjes te hebben welke in de bovenste gaten passen, dus fluitje van een cent. Gat in de achtervlinder opgeboord naar 5mm voor een M5 inbus, ringetjes en moertjes, en viola. Aan de onderzijde even het voetje wisselen en monteren maar, en ziehier het resultaat:

De voorkant moet nog gedaan worden, dit is alleen een wat grotere uitdaging daar de schokbrekers niet door de draagarmen passen, ik heb er inmiddels een oplossing voor, alsook voor de ophanging van de dempers zelf. Wordt dus nog vervolgdt....