heel vreemd ben benieuwd hoe we dit gaan oplossen.

Moderator: Moderator's groep
heb net even een mailtje met foto gestuurd, kijken wat ze er van zeggen,Bart schreef:Stuur maar een mail naar Elconmodels.
Ik weet zeker dat jullie samen tot een goede oplossing gaan komen.
Mvg Bart
-=viking=- schreef:heb net even een mailtje met foto gestuurd, kijken wat ze er van zeggen,Bart schreef:Stuur maar een mail naar Elconmodels.
Ik weet zeker dat jullie samen tot een goede oplossing gaan komen.
Mvg Bart
tontje1 schreef:Hey
Even wachten tot na het weekend,ze kunnen goed naar een wedstrijd in Engeland zijn vandaar dat je misschien nog niks gehoord hebt.
Gr Ton
@ Nou kwa mail reageert ie wel ( Elcon ) tis ook mijn ervaring, maar toen hield het ook op met de service-=viking=- schreef:nou heb tot nu toe nog niets van elcon vernomen,, ook niet dat ze het in behandeling hebben genomen, gewoon helemaal niks.
het zou nog kunnen hoor. maar als dat niet het geval is valt me dat zwaar tegen van elcon..
ik bestel alleen maar bij elcon models en heb altijd mail terug binnen 1 dag(mits elcon niet naar een wedstrijd is of op vakantie)Dr.Dre. schreef:@ Nou kwa mail reageert ie wel ( Elcon ) tis ook mijn ervaring, maar toen hield het ook op met de service-=viking=- schreef:nou heb tot nu toe nog niets van elcon vernomen,, ook niet dat ze het in behandeling hebben genomen, gewoon helemaal niks.
het zou nog kunnen hoor. maar als dat niet het geval is valt me dat zwaar tegen van elcon..,,,,,,,,,het bekende gel*l ken ik niks aan doen enz. daar zit je niet op te wachten als klant ( als iets al betaald is !!, en je 2 maanden moet wachten op je spullen terwijl ze overal in de schappen lagen
),,,,,,,,,gr.Dr.Dre.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast