competitie rijden met deze auto ???

Post hier alles over FG Modellsport
Marder, Monster Trucks/Beetle, Stadium truck, Sportsline, Formule 1, Evo, Competition

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
BaJa82
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 80
Lid geworden op: za dec 13, 2008 8:42 am
Land: Nederland
Provincie: Limburg
Merk: F.G.
Type: Baja
Zenderset: 3pk spectrum
Frequentie: Euh Alle
Locatie: Landgraaf

Re: competitie rijden met deze auto ???

Berichtdoor BaJa82 » zo feb 08, 2009 7:49 pm

Heb tot nu toe aardig wat alu onderdelen via eene Ron uit Zutphen via marktplaats van hem gekocht en ben best wel tevreden over zijn tweedehands spul.

Hij is ook en handelaar in fg spul
Fel en Vasthoudend

Gebruikersavatar
Q
Senior gebruiker
Senior gebruiker
Berichten: 1596
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 11:57 am
Land: nl
Zenderset: spektrum
Website: www.dieludolfs.de
Locatie: nergens

Re: competitie rijden met deze auto ???

Berichtdoor Q » zo feb 08, 2009 8:00 pm

Console schreef:
Tim de Ruiter schreef:De wagen komt van een verzamelaar in Apeldoorn
Een ene klaas/fg auto toevallig? Als hij het is, is het geen 'verzamelaar' maar een handelaar, en staat er bekend om dat hij niet echt goed spul verkoopt.

Net zoals ene Heutemakers en Carlo op Marktplaats die rotzooi verkopen.
idd het kunnen handelaars zijn , so what ? , als je geen ervaring hebt met bigscale's en je wilt er graag mee beginnen is het beter om bij de evt.(ver)koop iemand mee te nemen die er wel verstand van heeft, dat genoemde verkopers "rotzooi" verkopen is dat onderbouwd met ..........(argumenten).
En je gaat me niet vertellen dat je alles netjes in de winkel koopt, terwijl je het ergens anders goedkoper kan krijgen,(of ben je geen nederlander :lol: )

:cool:

Gebruikersavatar
BaJa82
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 80
Lid geworden op: za dec 13, 2008 8:42 am
Land: Nederland
Provincie: Limburg
Merk: F.G.
Type: Baja
Zenderset: 3pk spectrum
Frequentie: Euh Alle
Locatie: Landgraaf

Re: competitie rijden met deze auto ???

Berichtdoor BaJa82 » zo feb 08, 2009 9:30 pm

LOL zowat al men alu komt van Marktplaats en ben er erg tevreden over.
Fel en Vasthoudend

Gebruikersavatar
Tim de Ruiter
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 104
Lid geworden op: di sep 16, 2008 12:41 pm
Land: Nederland
Provincie: Noord-Holland
Merk: HPI
Type: Baja SS - tuned
Zenderset: XS-6 Pro Sport
Frequentie: 40Mhz
Locatie: Heerhugowaard

Re: competitie rijden met deze auto ???

Berichtdoor Tim de Ruiter » zo feb 08, 2009 10:35 pm

Morgen krijg ik hem, maar ik heb alvast wat foto s
en even voor de duidelijkheid: ik ga geen competitie rijden hoor, ik wil gewoon af en toe eens een wedstrijdje doen, lijkt me leuk en je moet ergens beginnen toch ?
eerst maar eens het gevoel krijgen van op een circuit rijden tussen andere wagens enz. enz.
Als ik het allemaal erg leuk vind en echt competitie wil gaan rijden dan ga ik wel eens kijken of daar een andere auto voor nodig is...
Dan nog even reactie op 2e hands auto. Je moet het gewoon treffen met 2e hands spullen.
Gewoon goed kijken wat je koopt en bij wie maakt denk ik niet zo veel uit...
als de prijs/kwaliteit verhouding naar je zin is, wat maakt het dan uit bij wie je koopt ?
En dan nog.... de een is tevreden met een lelijk eendje en de ander wil een testa rossa.... als je maar lol hebt in je hobby

De wagen die ik gekocht heb is picobello in orde, zoals al eerder aangegeven al voorzien van alu en voor de prijs hoef ik het echt niet te laten.

Ik heb niet doorgespaard voor een Hormann omdat dat er qua budget gewoon even niet in zit, en ik toch wil rijden.
Misschien volgend jaar of zo, wie weet...

Hier alvast wat fotos :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


De mensen op de club in Den Helder hebben me al hartelijk welkom geheten met deze wagen, dus ik ben dik tevreden.
Meningen van anderen sta ik altijd voor open, maar het belangrijkste is dat ik zelf tevreden ben en een hoop lol heb met mijn hobby....
Laatst gewijzigd door Tim de Ruiter op ma feb 09, 2009 8:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Karel MF
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 137
Lid geworden op: za dec 08, 2007 12:31 am
Provincie: Zuid-Holland
Merk: Xray
Type: Brushless XB8R
Zenderset: Hitec
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: competitie rijden met deze auto ???

Berichtdoor Karel MF » zo feb 08, 2009 11:20 pm

maar het belangrijkste is dat ik zelf tevreden ben en een hoop lol heb met mijn hobby....


En daar gaat het om,mooie aankoop =D>
Veel plezier ermee.

Mvg,Karel.
http://www.freewebs.com/kggraphix" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Bernie
Bigscale Guru
Bigscale Guru
Berichten: 5043
Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:37 pm
Land: Ollanda
Provincie: Noord-Brabant
Merk: Multiplex
Type: FPV EZ*
Zenderset: Futuba FF-9
Frequentie: Mag ik zelf kiezen;)
Club: Wildvlieger
Website: www.rcbigscale.nl
Locatie: Cuijk
Contacteer:

Re: competitie rijden met deze auto ???

Berichtdoor Bernie » ma feb 09, 2009 12:30 am

En zo is het ;) .
Wagen ziet er goed uit!
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet :mrgreen: .
Vliegfilmpjes

Gebruikersavatar
Flying Dutchman
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 668
Lid geworden op: wo nov 21, 2007 10:27 pm
Land: NL
Provincie: Overijssel
Merk: Hörmann
Type: HT3 & HMT
auto 2: Killer Krawler
Type 2: Axial Wraith
Zenderset: 4PK
Frequentie: 2,4 GHZ
Club: www.MOATN.nl
Website: www.RC-BMC.nl
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Re: competitie rijden met deze auto ???

Berichtdoor Flying Dutchman » ma feb 09, 2009 5:34 am

Is idd een nette tweedehands wagen zo op de foto! En ik hoop dat je er lange tijd probleemvrij mee mag rondtoeren!

Denk dat de reden dat iedereen zo hard van leer trok, komt omdat je een beetje de indruk wekte dat je wel degelijk wedstrijden zou willen rijden?!.. en dan willen wij dat je (op DAT gebied) geen kat in de zak koopt....
Afbeelding

huppy

Re: competitie rijden met deze auto ???

Berichtdoor huppy » ma feb 09, 2009 6:46 am

had ik ook wat gereserveerd maar toen ik zij dat ik het zelf kwam afhalen brak de hel los ik hield me niet aan de afspraak en hij zou het wel opnieuw te koop zetten en ik zou op een lijst komen van onbetrouwbaar persoon zodat ik niets bij hem kon kopen,alleen omdat ik het zelf wou afhalen, HU is dat betrouwbaar
BaJa82 schreef:Heb tot nu toe aardig wat alu onderdelen via eene Ron uit Zutphen via marktplaats van hem gekocht en ben best wel tevreden over zijn tweedehands spul.

Hij is ook en handelaar in fg spul

Gebruikersavatar
Tim de Ruiter
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 104
Lid geworden op: di sep 16, 2008 12:41 pm
Land: Nederland
Provincie: Noord-Holland
Merk: HPI
Type: Baja SS - tuned
Zenderset: XS-6 Pro Sport
Frequentie: 40Mhz
Locatie: Heerhugowaard

Re: competitie rijden met deze auto ???

Berichtdoor Tim de Ruiter » ma feb 09, 2009 8:39 am

Ja, het zou kunnen dat ik een beetje de verkeerde indruk gewekt heb dat ik zeer serieus competitie wil gaan rijden, maar dat is dus nog niet zo hoor.... ik wil eerst eens lid worden van de HMRC Spinning Wheels ( in Den Helder dus ) want die is voor mij denk ik het dichtst bij vanuit Heerhugowaard.
Als ik dan af en toe wedstrijdjes doe en gewoon lekker kan oefenen op de baan, wie weet vind ik het wel zo leuk dat ik fanatieker wordt en een andere wagen koop.

Ik snap dat je met een "echte" competitie wagen meer kans maakt om te winnen, maar het ligt uiteraard ook aan degene die de zender in handen heeft en de auto onderhoud....
Ze kunnen miji wel in een F1 Ferrari zetten, maar de kans dat ik de GrandPrix win is uiterst klein.....
ervaring . talent, geluk, geld, het speelt allemaal een rol...


Tim
Laatst gewijzigd door Tim de Ruiter op ma feb 09, 2009 1:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Appel007
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 99
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 11:12 pm
Land: NL
Provincie: Drenthe
Merk: Hormann Monster
Type: HT2
Zenderset: 3pks
Frequentie: 2.4ghz
Locatie: Assen

Re: competitie rijden met deze auto ???

Berichtdoor Appel007 » ma feb 09, 2009 8:46 am

huppy schreef:had ik ook wat gereserveerd maar toen ik zij dat ik het zelf kwam afhalen brak de hel los ik hield me niet aan de afspraak en hij zou het wel opnieuw te koop zetten en ik zou op een lijst komen van onbetrouwbaar persoon zodat ik niets bij hem kon kopen,alleen omdat ik het zelf wou afhalen, HU is dat betrouwbaar
BaJa82 schreef:Heb tot nu toe aardig wat alu onderdelen via eene Ron uit Zutphen via marktplaats van hem gekocht en ben best wel tevreden over zijn tweedehands spul.

Hij is ook en handelaar in fg spul
Leuke baja!!

Hehe, ja ik ken het ook. Had laatst wat gereserveerd maar een 3 uur later toch niet gedaan. Kreeg ik boze mailtjes terug van dat ''we'' zo geen zaken doen etc. Beetje een plaat voor de kop als je het mij vraagt.

groeten Arjan.
Hormann Monster HT2, Hormann TK08, Hormann Truck!?


Terug naar “FG modellsport”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten