RNTuning: The Bullit Hörmann HT2

Post hier alles over Hörmann Modelltechniek
HT1, HT2, HT2RE, TK08, TK09, TK10, Monster-truck, Monster-Beetle.

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
Roel
Bigscale Guru
Bigscale Guru
Berichten: 3609
Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:22 am
Land: Nederland
Provincie: Limburg
Zenderset: Futaba 3PKS
Frequentie: Spektrum Pro 2.4GHz
Locatie: Panningen

RNTuning: The Bullit Hörmann HT2

Berichtdoor Roel » wo mar 12, 2008 8:00 am

RNTuning: The Bullit Hörmann HT2

Afbeelding

Door de gigantische vraag naar de R N Tuning High Performance Exhausts kan de levertijd op dit moment oplopen naar 6 tot 8 weken, we doen onze uiterste best om zoveel mogelijk te produceren maar willen ondanks dat toch een hoogstaand qualiteits product blijven neerzetten. Dus R N Tuning liefhebbers mocht je R N Tuning High Performance Exhaust er niet zijn bij 1 van onze dealers probeer een beetje geduld te hebben. Alle R N Tuning Dealers worden op volgorde van bestellen uitgeleverd. Wil je weten waar de dichtstbijzijnde R N Tuning Dealer bij jouw in de buurt is kijk dan HIER.

Binnenkort ook leverbaar voor de Hörmann HT2.

RN 6013 "The Bullit" Hörmann HT2 € 259.95

We hebben deze Bullit voor Hörmann voorzien van een 3 kamerdemper zodat hij qua geluid binnen de normen van de EFRA valt en al het gewicht nu laag in de HT2 zit. Deze uitlaat gaan we ook zo snel mogelijk voor de Cleon van Elcon maken want deze Nederlandse topwagen verdient ook een goede uitlaat.
bron: www.rntuning.nl
Velle est posse

Gebruikersavatar
jaeneke
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 558
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 11:30 am
Provincie: Limburg
Merk: losi
Type: 8ight 1/8
Zenderset: spektrum
Frequentie: 2,4gig
Locatie: overpelt(België)

Re: RNTuning: The Bullit Hörmann HT2

Berichtdoor jaeneke » wo mar 12, 2008 11:15 am

heb de bullit al op John zijn MCD in actie gezien en zelf mogen proberen, dit uitlaatje wil wel vooruit komen hoor ! :shock:

heb nog nooit een 3 kamer op een stock 26cc zo zien 'vliegen' moet ik zeggen, de meeste 3 kamer uitlaten zijn een ramp in het hoge toeren gebied en zover ik heb kunnen opmerken geeft deze bullit ook goed wat vermogen af in het toptoeren gebied.

ook vind ik mooi dat het zwaartepunt serieus laag word gehouden, de uitlaat zal maar één kilo ongeveer wegen(schat ik) maar die éne kilo is wel direct 14% v/h totaal gewicht ongeveer wat bijna tegen de grond komt te hangen.

het enigste denk ik wat minder is is dat de uitlaat helemaal aan één kant hangt maar omdat de motor ook uit het center staat zal dit wel goed compenseren.

...misschien is dit ook wel een mooie uitlaat om eens te testen/vergelijken met al die 9 andere uitlaten die ik al heb gehad \:D/ :mrgreen:(eerst centjes sparen, 260€ is een smak geld en om elke maand een nieuwe RN te kopen om eens te proberen ziet de vrouw niet goed zitten denk ik :mrgreen: )
i have no limit... try to beat me... TRY AGAIN !!!!

Gebruikersavatar
EDMARDER
Bigscale Guru
Bigscale Guru
Berichten: 143
Lid geworden op: za jan 26, 2008 9:37 am
Land: NL
Provincie: Zuid-Holland
Merk: Elcon
Type: Cleon MMX
Zenderset: Sanwa M-11
Frequentie: 2.4 Ghz
Club: MC-Nesselande
Website: www.elcon-models.com
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: RNTuning: The Bullit Hörmann HT2

Berichtdoor EDMARDER » wo mar 12, 2008 4:21 pm

Ik ga zeker de RN uitlaat proberen als hij er is voor de Cleon, ik wil het verschil graag weten met de Cleon uitlaat, daar stond ik voor de produktie wat sceptisch tegenover omdat het een alu versie is. Maar de uitlaat is geweldig en heeft een bak vermogen van onderin tot in de toptoeren, ik rij hem dan met een standaard 26cc en Elcon koppeling. Gewicht is miniem van de uitlaat en ook nog eens laag geplaatst. Hij is veel minder kwetsbaar als ik dacht want na meerdere full speed attacks aan de uitlaatkant :evil: zit er slechts een buts in ;) En dan is een prijs van 149 eurie helemaal niet verkeerd lijkt mij :-$
Afbeelding
ELCON CLEON MMX STEVO TUNING by Elcon models

Gebruikersavatar
Kristiaan
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 632
Lid geworden op: do mei 24, 2007 7:34 pm
Land: Nederland
Provincie: Zeeland
Merk: Hörmann
Type: TK10
Zenderset: Sanwa M11X
Frequentie: DSM
Club: MRCE
Locatie: Oost-Souburg

Re: RNTuning: The Bullit Hörmann HT2

Berichtdoor Kristiaan » wo mar 12, 2008 5:44 pm

Ed,

Ik ben ook erg tevreden over de Mielke, alleen was het wel erg goed merkbaar dat ik gewoon veel meer grip had met de Samba Marder uitlaat op mijn Cleon...

Ik ga eerst eens wachten tot anderen de RN geprobeert hebben, heb namelijk al 2 uitlaten.
Ook zie ik de combo van een Falcon II + RN uitlaat niet zo zitten :mrgreen: Moet nog wel mee te rijden zijn natuurlijk.

Maar de Mielke is zeker een super ding, onderin ook erg goed doseerbaar en dat is wel erg lekker.


Kris
Afbeelding
Hörmann Modelltechnik - Modellsport IT. Engines - RN Tuning Airfilters - GRP Tyres

Gebruikersavatar
outlaw666
Al langer hier
Al langer hier
Berichten: 413
Lid geworden op: za mar 31, 2007 7:42 pm
Land: nederland
Provincie: Noord-Brabant
Merk: m03 R en top
Zenderset: 3pk
Frequentie: spectrum
Locatie: vlijmen

Re: RNTuning: The Bullit Hörmann HT2

Berichtdoor outlaw666 » wo mar 12, 2008 6:10 pm

ja idd die bullit op mijn mcd is geweldig

aankomende meeting ga ik andere tandwielen proberen
want ik heb teveel power over het hele gebied waardoor ik alleen maar met wielspin rijd

de vertanding was 27/36 op 24/25
het word 30/33 op 23/36

was het maar weer zondag
traxxas rustler vxl is best snel

Gebruikersavatar
EDMARDER
Bigscale Guru
Bigscale Guru
Berichten: 143
Lid geworden op: za jan 26, 2008 9:37 am
Land: NL
Provincie: Zuid-Holland
Merk: Elcon
Type: Cleon MMX
Zenderset: Sanwa M-11
Frequentie: 2.4 Ghz
Club: MC-Nesselande
Website: www.elcon-models.com
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: RNTuning: The Bullit Hörmann HT2

Berichtdoor EDMARDER » wo mar 12, 2008 9:43 pm

Kristiaan schreef:Ed,

Ik ben ook erg tevreden over de Mielke, alleen was het wel erg goed merkbaar dat ik gewoon veel meer grip had met de Samba Marder uitlaat op mijn Cleon...

Ik ga eerst eens wachten tot anderen de RN geprobeert hebben, heb namelijk al 2 uitlaten.
Ook zie ik de combo van een Falcon II + RN uitlaat niet zo zitten :mrgreen: Moet nog wel mee te rijden zijn natuurlijk.

Maar de Mielke is zeker een super ding, onderin ook erg goed doseerbaar en dat is wel erg lekker.


Kris
Klopt Kris, maar dit was dan ook in zeer gladde omstandigheden, met de samba creeer je meer druk op de achteras omdat het een achteruitlaat is met een aanzienlijk gewicht. Zodra je op een droge baan gaat komen kan je beter de Cleon uitlaat er weer op schroeven...en nog even en hij kan ook op een gladde baan er gewoon op blijven ;)
Afbeelding
ELCON CLEON MMX STEVO TUNING by Elcon models


Terug naar “Hörmann Modelltechnik”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten