ziet er goed uit joh
roel zou jij je mening willen geven waneer je met de auto gereden hebt over die opsteling van de stuurservo
wat zijn de voordelen en evt nadelen
Roel's HT2 Team kit 2008 [update: 17-09-2009]
Moderator: Moderator's groep
- danny
- Ingeburgerd
- Berichten: 64
- Lid geworden op: di mar 20, 2007 11:43 pm
- Provincie: Overijssel
- Merk: hòrmann
- Type: tk09
- Zenderset: 3pk
- Frequentie: 40.865 84
- Locatie: vriezenveen
Re: Roel's HT2 Team kit 2008 [8-6-2008]
hormann tk09-modelsport it-mielke
waarom remmen als je ook kunt gas geven!!!!
waarom remmen als je ook kunt gas geven!!!!
- Roel
- Bigscale Guru
- Berichten: 3609
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:22 am
- Land: Nederland
- Provincie: Limburg
- Zenderset: Futaba 3PKS
- Frequentie: Spektrum Pro 2.4GHz
- Locatie: Panningen
Re: Roel's HT2 Team kit 2008 [8-6-2008]
Wat ik begrepen heb de voordelen van de liggende servo:
- Lager zwaartepunt.
- Minderslijtage aan servo en servostangen.
- Optimale krachtoverbrenging doordat alles onder een hoek van 90 gr staat.
- Minder stroomverbruik.
- Alle flex in het chassis kan worden geabsorbeerd
- snel ter vervangen
- servo blijft koeler (door chasis plaat)
mmzlsls Roel
- Lager zwaartepunt.
- Minderslijtage aan servo en servostangen.
- Optimale krachtoverbrenging doordat alles onder een hoek van 90 gr staat.
- Minder stroomverbruik.
- Alle flex in het chassis kan worden geabsorbeerd
- snel ter vervangen
- servo blijft koeler (door chasis plaat)
mmzlsls Roel
Velle est posse
- jaeneke
- Regelmatig hier
- Berichten: 558
- Lid geworden op: vr sep 14, 2007 11:30 am
- Provincie: Limburg
- Merk: losi
- Type: 8ight 1/8
- Zenderset: spektrum
- Frequentie: 2,4gig
- Locatie: overpelt(België)
Re: Roel's HT2 Team kit 2008 [8-6-2008]
dat ziet er al snel uit zelfs als hij stilstaat !
die bullit uitlaat zie ik ook al een tijdje zitten maar ik denk dat ik toch nog (eerst ? ) voor een samba ga...
die bullit uitlaat zie ik ook al een tijdje zitten maar ik denk dat ik toch nog (eerst ? ) voor een samba ga...
i have no limit... try to beat me... TRY AGAIN !!!!
- rc-rob
- Forum verslaafd
- Berichten: 1346
- Lid geworden op: ma aug 13, 2007 5:01 pm
- Land: NL
- Provincie: Overijssel
- Merk: Hormann
- Type: Tk10
- Zenderset: Sanwa M11 x
- Website: www.rcbigscale.nl
- Locatie: Haaksbergen
Re: Roel's HT2 Team kit 2008 [8-6-2008]
Echt super gaaf..
mooi overzichtelijk zo nu nog afwachten hoe die rijd
Greetz Rob
mooi overzichtelijk zo nu nog afwachten hoe die rijd
Greetz Rob
Hörmann TK10
- Giorgio
- Junior gebruiker
- Berichten: 10
- Lid geworden op: za mar 22, 2008 11:28 am
- Provincie: Noord-Brabant
- Merk: Elcon
- Type: MMIX
- Zenderset: Futaba 3PK
- Frequentie: Spektrum
- Club: MRCE
- Locatie: Hank
Re: Roel's HT2 Team kit 2008 [8-6-2008]
Hoi Roel,
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Dat worden bekers dit jaar.
Veel succes Giorgio
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Dat worden bekers dit jaar.
Veel succes Giorgio
- danny
- Ingeburgerd
- Berichten: 64
- Lid geworden op: di mar 20, 2007 11:43 pm
- Provincie: Overijssel
- Merk: hòrmann
- Type: tk09
- Zenderset: 3pk
- Frequentie: 40.865 84
- Locatie: vriezenveen
Re: Roel's HT2 Team kit 2008 [8-6-2008]
en roel al gereden met de tk o8
zo ja wat zijn jou ervaringen
zo ja wat zijn jou ervaringen
hormann tk09-modelsport it-mielke
waarom remmen als je ook kunt gas geven!!!!
waarom remmen als je ook kunt gas geven!!!!
- Roel
- Bigscale Guru
- Berichten: 3609
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:22 am
- Land: Nederland
- Provincie: Limburg
- Zenderset: Futaba 3PKS
- Frequentie: Spektrum Pro 2.4GHz
- Locatie: Panningen
Re: Roel's HT2 Team kit 2008 [8-6-2008]
Ik heb nog niet gereden met de auto....waarschijnlijk zal het zijn op de training voor de 4e NK...
Dus later meer..
Dus later meer..
Velle est posse
- Roel
- Bigscale Guru
- Berichten: 3609
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:22 am
- Land: Nederland
- Provincie: Limburg
- Zenderset: Futaba 3PKS
- Frequentie: Spektrum Pro 2.4GHz
- Locatie: Panningen
Re: Roel's HT2 Team kit 2008 [8-6-2008]
Inmiddels 4 maanden verder en al wat meer gereden met de auto....
Ik ben dik tevreden...in Nk zeeland (de eerste keer dat ik reed met de auto) geeindig in de halve finale, het NK erna geeindig als 2e... ....Het rijd gewoon veel makkelijker dan mijn oude HT2 smal...
Een degelijke auto die makelijk af te stellen is..
Na de slijtage slag in Salou heb ik hem eens uit elkaar getrokken en gecontroleerd.
Het valt mij wel op dat elk schroefje gewoon los te draaien is. ..(ook die met groene loktide zijn vast gezet). Dan is hij ook lekker snel uitelkaar. De schade valt mee, wat klein spul wat versleten is..
Zo staat hij nu erbij:
De motor heeft ook een schoonmaak beurt nodig..
Zoals je ziet wat draad uit de manegebak of kunstgras in mijn oliekering gelopen.
Ik was eigenlijk alleen van plan om alleen de zuigerveer te vervangen, nu vervang ik gelijk de oliekeringen en de lagers ook maar.
Toch eens het blokje van binnen bekeken. Hij liep echt als een trein met de bullit. Ik heb hem met de auto overgenomen.
Mij was door Rinus verteld dat er alleen de nokjes uit het carter waren gehaald om de flow te verbeteren. Eerlijk is eerlijk...ik heb vaker gedacht...jaja...alleen de nokjes...daar loopt het blokje met de bullit veel te mooi en snel voor.
Maar het klopt...alleen de nokjes eruit gehaalt...niks meer...niks minder..
Weet iemand of je op de pitstop fusion koppeling het afdekplaatje aan de voorkant moet monteren ? Bij de koppeling van Pase hoefde het niet. Als ik hem eraf kan laten is wel zo makkelijk..
mmzlls Roel
Ik ben dik tevreden...in Nk zeeland (de eerste keer dat ik reed met de auto) geeindig in de halve finale, het NK erna geeindig als 2e... ....Het rijd gewoon veel makkelijker dan mijn oude HT2 smal...
Een degelijke auto die makelijk af te stellen is..
Na de slijtage slag in Salou heb ik hem eens uit elkaar getrokken en gecontroleerd.
Het valt mij wel op dat elk schroefje gewoon los te draaien is. ..(ook die met groene loktide zijn vast gezet). Dan is hij ook lekker snel uitelkaar. De schade valt mee, wat klein spul wat versleten is..
Zo staat hij nu erbij:
De motor heeft ook een schoonmaak beurt nodig..
Zoals je ziet wat draad uit de manegebak of kunstgras in mijn oliekering gelopen.
Ik was eigenlijk alleen van plan om alleen de zuigerveer te vervangen, nu vervang ik gelijk de oliekeringen en de lagers ook maar.
Toch eens het blokje van binnen bekeken. Hij liep echt als een trein met de bullit. Ik heb hem met de auto overgenomen.
Mij was door Rinus verteld dat er alleen de nokjes uit het carter waren gehaald om de flow te verbeteren. Eerlijk is eerlijk...ik heb vaker gedacht...jaja...alleen de nokjes...daar loopt het blokje met de bullit veel te mooi en snel voor.
Maar het klopt...alleen de nokjes eruit gehaalt...niks meer...niks minder..
Weet iemand of je op de pitstop fusion koppeling het afdekplaatje aan de voorkant moet monteren ? Bij de koppeling van Pase hoefde het niet. Als ik hem eraf kan laten is wel zo makkelijk..
mmzlls Roel
Velle est posse
- rc-rob
- Forum verslaafd
- Berichten: 1346
- Lid geworden op: ma aug 13, 2007 5:01 pm
- Land: NL
- Provincie: Overijssel
- Merk: Hormann
- Type: Tk10
- Zenderset: Sanwa M11 x
- Website: www.rcbigscale.nl
- Locatie: Haaksbergen
Re: Roel's HT2 Team kit 2008 [27-10-2008]
lekker bezig...is de bullit weer gelast???
en wat voor een cilinder rijd je dan..?
greetz Rob
en wat voor een cilinder rijd je dan..?
greetz Rob
Hörmann TK10
- Roel
- Bigscale Guru
- Berichten: 3609
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:22 am
- Land: Nederland
- Provincie: Limburg
- Zenderset: Futaba 3PKS
- Frequentie: Spektrum Pro 2.4GHz
- Locatie: Panningen
Re: Roel's HT2 Team kit 2008 [27-10-2008]
Orgineel 26cc....rc-rob schreef: en wat voor een cilinder rijd je dan..?
Velle est posse
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten