maar is het nu een ht3 offfffffffffffffffffffff
zijn er gewoon nieuwe tunings parts
maar in susteren zullen er ook horries rijden met deze dingen erop
als het goed is
Hormann HT3/2009
Moderator: Moderator's groep
- outlaw666
- Al langer hier
- Berichten: 413
- Lid geworden op: za mar 31, 2007 7:42 pm
- Land: nederland
- Provincie: Noord-Brabant
- Merk: m03 R en top
- Zenderset: 3pk
- Frequentie: spectrum
- Locatie: vlijmen
Re: Hormann HT3/2009
traxxas rustler vxl is best snel
- EDMARDER
- Bigscale Guru
- Berichten: 143
- Lid geworden op: za jan 26, 2008 9:37 am
- Land: NL
- Provincie: Zuid-Holland
- Merk: Elcon
- Type: Cleon MMX
- Zenderset: Sanwa M-11
- Frequentie: 2.4 Ghz
- Club: MC-Nesselande
- Website: www.elcon-models.com
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Hormann HT3/2009
Tja....wat is nieuw John .....en geef t beesie maar n naam
Wieweet heet de Golf 7 straks ook wel Astra
Wieweet heet de Golf 7 straks ook wel Astra
ELCON CLEON MMX STEVO TUNING by Elcon models
- Bart
- Al langer hier
- Berichten: 351
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 9:48 pm
- Land: Nederland
- Provincie: Limburg
- Merk: Tamiya
- Type: M05R Swift/Mini
- Zenderset: Futaba 4PK
- Frequentie: 2,4ghz
- Locatie: Baarlo
- Contacteer:
Re: Hormann HT3/2009
Roel schreef:De nieuwe achter armen en A-B bokken had ik niet meegenomen.!AM! schreef:Kristiaan schreef:Roel ik denk toch dat je er met je 250 euro lang niet komt als je alles wilt hebben wat ze nu nieuw maken... namelijk:
Draagarmen rondom(dunner stijver, achterarmen ook langer)
Achtervlinder
4 Schocks
Over een poosje nog de vernieuwde A en B bok.
Ja en voor de genen die strax een nieuwe auto kopen dan ? die kunnen dus weer een ombouw setje kopen van + 400 euro ?
mmm...als ik het goed begrijp heb je straks voor aan totaal 3000 eurotjes (Ht2 en 2x een update) de nieuwste Hormann, ... Dan ben ik met een gloed nieuwe Elcon goedkoper uit.. ....
En ook nog 'n filter adaptor
Zal idd 'n paar euri's gaan kosten het setje compleet
- KevTech
- Al langer hier
- Berichten: 250
- Lid geworden op: do aug 23, 2007 8:44 pm
- Land: Nederland
- Provincie: Zeeland
- Merk: Opel
- Type: Astra GSI 2.0 16V
- Locatie: Oostkapelle
- Contacteer:
Re: Hormann HT3/2009
ahh nee, rijd ik straks in een VWEDMARDER schreef:Tja....wat is nieuw John .....en geef t beesie maar n naam
Wieweet heet de Golf 7 straks ook wel Astra
- rcnozem
- Bigscale Guru
- Berichten: 278
- Lid geworden op: di mar 20, 2007 5:16 pm
- Land: NL
- Provincie: Noord-Brabant
- Merk: Compass
- Type: 6 HV
- auto 2: Beam
- Type 2: E4 advance
- Zenderset: Futaba T10CG
- Frequentie: 2.4 ghz
- Website: www.rigidheli.com
- Locatie: Berlicum
Re: Hormann HT3/2009
Ben blij dat Frans G niet zo actief is met zijn freesmachine
- Onno
- Bigscale Guru
- Berichten: 44
- Lid geworden op: ma okt 13, 2008 10:36 pm
- Land: NL
- Club: HMRC
- Contacteer:
Re: Hormann HT3/2009
@Sandstorm, nee wij leveren niets naar het zuiden van DE.
@Bart: raad ze aan in geval van airbrakes aan om eerst een licentie te regelen...
@Bart: raad ze aan in geval van airbrakes aan om eerst een licentie te regelen...
- rc-rob
- Forum verslaafd
- Berichten: 1346
- Lid geworden op: ma aug 13, 2007 5:01 pm
- Land: NL
- Provincie: Overijssel
- Merk: Hormann
- Type: Tk10
- Zenderset: Sanwa M11 x
- Website: www.rcbigscale.nl
- Locatie: Haaksbergen
Re: Hormann HT3/2009
Laatst gewijzigd door rc-rob op di nov 04, 2008 9:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hörmann TK10
- Rinus
- Bigscale Guru
- Berichten: 126
- Lid geworden op: do feb 07, 2008 11:21 am
- Land: Nederland
- Provincie: Utrecht
- Merk: Hörmann
- Type: HT2 TK10
- auto 2: Hörmann
- Zenderset: 3 PK
- Frequentie: 41.190
- Club: MRCE
- Website: www.rntuning.nl
- Locatie: Wilnis
- Contacteer:
Re: Hormann HT3/2009
Net weer terug van de Beurs in Friedrichshafen, een lang vermoeiend weekend met veel nieuws van diverse fabrikanten.
Ik heb net de laatse pagina's doorgelezen en er wordt weer druk gespeculeerd wat Hörmann nu weer gaat doen. De auto die op de beurs stond was een prototype met diverse ideeen van Hörmann rijders en de team rijders. Er is nog niets defintiefs aan deze auto.
Wat het kopieeren betrefd alle fabrikanten kijken naar de konkurent, was bijv. HPI niet de eerste met de lange schokbrekers op de Baja en reden ze in de 1/8 niet als eerste met lange draagarmen en het hart van het wiel naar buiten.
De volgende nieuwtje's kan ik wel melden.
De Hörmann zal binnenkort ook als bouwpakket leverbaar zijn met een prijs voor het goedkoopste model van € 1149.00 Vanuit deze basis kan iedereen dan zelf bepalen hoe duur hij of zij zijn model wil maken.
De schokbrekers van Hörmann zijn nog in ontwikkeling en al lijken ze veel op de Elcon Ceon dempers, Hörmann wil toch een stapje verder gaan. Zo zullen de demperhuizen van een speciaal gehard materiaal zijn, onbreekbare demperstangen, lichter en bound en rebound instelbaar.
Ook het chasis van Hörmann wordt de komende tijd onderhanden genomen en zal een combinatie van aluminium en carbon zijn waardoor de flex in het chasis zelf te bepalen is. Dit is nieuw in de 1/6 off-road en we zullen zien of dit wat brengt.
Alle ontwikkelingen zullen zo worden toegepast dat elke Hörmann ongeacht het type omgebouwd kan worden naar de specifieke wensen van de rijder en zijn zeker niet bedoeld op de rijder op onkosten te jagen.
Op onze website http://www.rntuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zal ik julie de komende tijd op de hoogte houden van de ontwikkelingen bij Hörmann.
Ik heb net de laatse pagina's doorgelezen en er wordt weer druk gespeculeerd wat Hörmann nu weer gaat doen. De auto die op de beurs stond was een prototype met diverse ideeen van Hörmann rijders en de team rijders. Er is nog niets defintiefs aan deze auto.
Wat het kopieeren betrefd alle fabrikanten kijken naar de konkurent, was bijv. HPI niet de eerste met de lange schokbrekers op de Baja en reden ze in de 1/8 niet als eerste met lange draagarmen en het hart van het wiel naar buiten.
De volgende nieuwtje's kan ik wel melden.
De Hörmann zal binnenkort ook als bouwpakket leverbaar zijn met een prijs voor het goedkoopste model van € 1149.00 Vanuit deze basis kan iedereen dan zelf bepalen hoe duur hij of zij zijn model wil maken.
De schokbrekers van Hörmann zijn nog in ontwikkeling en al lijken ze veel op de Elcon Ceon dempers, Hörmann wil toch een stapje verder gaan. Zo zullen de demperhuizen van een speciaal gehard materiaal zijn, onbreekbare demperstangen, lichter en bound en rebound instelbaar.
Ook het chasis van Hörmann wordt de komende tijd onderhanden genomen en zal een combinatie van aluminium en carbon zijn waardoor de flex in het chasis zelf te bepalen is. Dit is nieuw in de 1/6 off-road en we zullen zien of dit wat brengt.
Alle ontwikkelingen zullen zo worden toegepast dat elke Hörmann ongeacht het type omgebouwd kan worden naar de specifieke wensen van de rijder en zijn zeker niet bedoeld op de rijder op onkosten te jagen.
Op onze website http://www.rntuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zal ik julie de komende tijd op de hoogte houden van de ontwikkelingen bij Hörmann.
Laatst gewijzigd door Rinus op ma nov 03, 2008 2:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Shop voor RC-Modelautosport - http://www.rntuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- rc-rob
- Forum verslaafd
- Berichten: 1346
- Lid geworden op: ma aug 13, 2007 5:01 pm
- Land: NL
- Provincie: Overijssel
- Merk: Hormann
- Type: Tk10
- Zenderset: Sanwa M11 x
- Website: www.rcbigscale.nl
- Locatie: Haaksbergen
Re: Hormann HT3/2009
dat is nieuws waar je wat aan hebt..we wachten af..en houden de site in de gaten rinus
Hörmann TK10
- EDMARDER
- Bigscale Guru
- Berichten: 143
- Lid geworden op: za jan 26, 2008 9:37 am
- Land: NL
- Provincie: Zuid-Holland
- Merk: Elcon
- Type: Cleon MMX
- Zenderset: Sanwa M-11
- Frequentie: 2.4 Ghz
- Club: MC-Nesselande
- Website: www.elcon-models.com
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Hormann HT3/2009
Nou Rinus, ik kan me nog een int.wedstrijd in Exloo herinneren. Hormann kwam toen met de HT2 op de proppen en er waren toen een aantal rijders (waaronder ik) die met een 5mm dikke bodemplaat met kickup kwamen rijden incl een ZELLER draagarmenset.
De gevolgen waren een briesende Martin Hormann die door de paardenbak stormde. Bij mij trok hij zelfs mijn wagen uit mn handen en maakte er wel 40 foto's van.....een weg naar de rechtbank was niet meer te vermijden volgens hem!!!
Nog meer pijn deed het aan het einde van het weekend toen ook nog bleek dat de zelfbrouwsels van ons stukken beter gingen dan zijn nieuwe HT2.
En natuurlijk zal Elcon ook zijn ideeen soms bij andere klasse RC opdoen en dan uitwerken en testen voor de Cleon. Maar wat ik nu sinds n jaar bij Hormann ziet is dat er eerst gelachen wordt met zn allen om bepaalde punten van de Cleon(dempers bijv. vorig jaar Salou), maar dat het een poos later op de kopieerfreesmachine gelegd wordt. Nou en dat vind ik als rijder maar zeker als "normaal"mens niet leuk. Wees dan gewoon eerlijk en geef toe waar je mee bezig bent en sla al die poppenkast gewoon over.
Even voor de duidelijkheid ik verdien niet n dupie aan Elcon, maar wat recht is is recht en wat krom is blijft krom En Rinus.........dit is niet personlijk naar jou toe want jou mag ik erg graag!!
Gegroet!
Ed
De gevolgen waren een briesende Martin Hormann die door de paardenbak stormde. Bij mij trok hij zelfs mijn wagen uit mn handen en maakte er wel 40 foto's van.....een weg naar de rechtbank was niet meer te vermijden volgens hem!!!
Nog meer pijn deed het aan het einde van het weekend toen ook nog bleek dat de zelfbrouwsels van ons stukken beter gingen dan zijn nieuwe HT2.
En natuurlijk zal Elcon ook zijn ideeen soms bij andere klasse RC opdoen en dan uitwerken en testen voor de Cleon. Maar wat ik nu sinds n jaar bij Hormann ziet is dat er eerst gelachen wordt met zn allen om bepaalde punten van de Cleon(dempers bijv. vorig jaar Salou), maar dat het een poos later op de kopieerfreesmachine gelegd wordt. Nou en dat vind ik als rijder maar zeker als "normaal"mens niet leuk. Wees dan gewoon eerlijk en geef toe waar je mee bezig bent en sla al die poppenkast gewoon over.
Even voor de duidelijkheid ik verdien niet n dupie aan Elcon, maar wat recht is is recht en wat krom is blijft krom En Rinus.........dit is niet personlijk naar jou toe want jou mag ik erg graag!!
Gegroet!
Ed
ELCON CLEON MMX STEVO TUNING by Elcon models
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten