@marderfreak123
Dit, of een variant erop is het werkingsprincipe.
De prijs zal meevallen, dit zijn goedkope en envoudige systemen binnen de hydraulik.
Wat dat betreft slim gekozen. Of het de beste oplossing is is weer een heel ander verhaal.
Het is natuurlijk een prachtige optie zodat de bestaande wagen uitgebouwd kan worden en je dus met beperkte investering van 2WD naar 4WD gaat. Dit zal voor veel mensen zwaar wegen en is dus wel slim opgepakt.
Naast dat voordeel zitten er technisch toch ook de nodige haken en ogen aan dit principe, maar daar moeten mensen zelf maar beslissen of ze die voor lief nemen of niet.
Een goede 4WD, daarvoor moet je m.i het hele 2WD systeem overboord kieperen en opnieuw beginnen.
Dat zijn in mijn beleving toch 2 heel verschillende wagens in opbouw.
Wat dat betreft zijn binnen de 4WD naar mijn idee mcd en hurrax een stap verder qua concept.
Of de klant kiest voor zoiets als deze financieel aantrekkelijke oplossing of ala fg (tandriem) wat ook een 2WD ombouw is; of voor een wagen die vanuit een 4WD oogpunt is ontworpen zal de tijd wel leren...
Ben benieuwd of hormann het systeem op de eerste aankomende wedstrijd de vuurdoop geeft in GHB.