Nou, gezien het boodschappenlijstje na een dag bashen/jumpen doen we volgende keer ook wat rustiger aan-=viking=- schreef:sjonge wat een jumps![]()
. dat doe ik je echt niet na

Moderator: Moderator's groep
Nou, gezien het boodschappenlijstje na een dag bashen/jumpen doen we volgende keer ook wat rustiger aan-=viking=- schreef:sjonge wat een jumps![]()
. dat doe ik je echt niet na
Kijk een gefundeerd antwoord! Daar hou ik van.venzent schreef:Heb geen echte vergelijkings materiaal omdat dit mijn eerste pistoolzender is, maar heb hiervoor een heli-zender van Spectrum gehad, dus dat is mijn referentie.
Ben zeer tevreden over de functies, layout vanuit menu is simpel en doeltreffend. Plaatsing schakelaar D/R is wat mij betreft wat onhandig, verwar die nog wel eens met de stuurtrim waardor ik mijn D/R aanpas ipv de trim, echter de trim heb je ook niet zo vaak nodig dus is puur een kwest van ff wennen. Batterijverbruik is ook prima, ik heb er nog steeds gewoone alkaline batterijen in, nu 7-8 tankjes gereden en nog volle bak qua batterij-indicatie.
Ontvangst is prima, al enkele honderden meters van me af geweest en totaal geen storing. Wel wordt hij op die grote afstand traag, op 100-150mtr is er voor mijn gevoel een lag van 1 sec. (kan echter ook komen door de afstand en vertraging van het geluid komen, nog niet echt mee bezig geweest).
De schakelaars doen wel erg plastic-achtig aan, de afwerking en en gevoel van de schakelaars geven een goedkoop gevoel. Al met al qua prestaties een goede zender, look-and-feel is wat minder. Ik raadt hem iig aan als je gaat voor prestaties over looks ;-)
Zou mij verbazen als dit niet zo was, wat ik begrepen heb staat Sanwa goed aangeschreven qua ontvangstkwaliteit. Ik heb iig nog geen glitches oid meegemaakt.Tiemen schreef:venzent schreef:De ene keer dat ik gereden heb met de nieuwe zender ging het perfect. Uiteraard hoop ik dat dit zo blijven zal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast