Rob's Wws beetle project UPDATE!!
Moderator: Moderator's groep
- Ome Droogmole
- Actieve poster
- Land: nederland
- Provincie: Noord-Holland
- Merk: hpi
- Type: baja 5B SS
- Zenderset: Spektrum DX3R
- Frequentie: 2.4ghz
- Club: -
Re: Rob's Wws beetle project UPDATE!!
er zitten mooie foto's tussen. beetle ziet er ook super uit met die achter dempers bijna boven het dak
- rc-rob
- Forum verslaafd
- Land: NL
- Provincie: Overijssel
- Merk: Hormann
- Type: Tk10
- Zenderset: Sanwa M11 x
- Website: www.rcbigscale.nl
Vandaag tussen het bouwen van boy's tk09 door even na de wws gekeken..
kwam dit tegen
ff zien hoe ik het ga oplossen..het probleem is dat er stenen tussen blijven hangen..mischien wel door de v traction?
bij de cleon gaat het goed..maar daar ligt het diff iets hoger..en ook die heeft geen uitstekende moeren..
mischien andere diffhulsen draaien waar gelijk schroefdraad inzit..zodat er geen moeren meer uitsteken
kwam dit tegen
ff zien hoe ik het ga oplossen..het probleem is dat er stenen tussen blijven hangen..mischien wel door de v traction?
bij de cleon gaat het goed..maar daar ligt het diff iets hoger..en ook die heeft geen uitstekende moeren..
mischien andere diffhulsen draaien waar gelijk schroefdraad inzit..zodat er geen moeren meer uitsteken
Hörmann TK10
- egeltje
- Actieve poster
- Land: nl
- Provincie: Noord-Brabant
- Merk: elcon
- Type: elcon cleon mmx
- Zenderset: sanwa M11X
- Frequentie: 2.4 GHZ
- Club: mach-one
hallo een kei vette kap ik laat jaap er ook een spuiten
eens een elcon altijd een elcon
- rc-rob
- Forum verslaafd
@ egeltje : Ja dat kan die jaap wel
Terug van vakantie..en dus maar weer aan de slag..
Hier te zien aan de linkerkant..naast de rechter diffbok dat veel stenen vast sloegen tussen de plaat en het diff..is wat beschadigd:
Hier te zien dat de aandrijfas goed kapot is...en zelfs de kogel zijn stukken af :
Ik denk zelf dat ze teveel speling hadden..maar 2 veertjes waren wel plat gedrukt of teveel uitveer mischien?
Oude diffcups waren dus afgefreest en de nieuwe straks met het hormann diff niet meer..ook wat makkelijker met vervangen:
nieuwe spulletjes:
Ook een liggende stuurservo gemonteerd wat net zo goed werkt..(beugeltje is zelfgemaakt) :
En om te proberen een oude spoiler gebruikt om het zand tegen te houden..even om te testen,
de uiteindelijke word nog gemaakt en de zijbakken ook nog verhoogt (kunstof onderweg)
Nu nog difflagers menemen van het werk en 2 shimringen halen van 0,5mm (voor het diff) dan moet het gaan passen
Greetz Rob
Terug van vakantie..en dus maar weer aan de slag..
Hier te zien aan de linkerkant..naast de rechter diffbok dat veel stenen vast sloegen tussen de plaat en het diff..is wat beschadigd:
Hier te zien dat de aandrijfas goed kapot is...en zelfs de kogel zijn stukken af :
Ik denk zelf dat ze teveel speling hadden..maar 2 veertjes waren wel plat gedrukt of teveel uitveer mischien?
Oude diffcups waren dus afgefreest en de nieuwe straks met het hormann diff niet meer..ook wat makkelijker met vervangen:
nieuwe spulletjes:
Ook een liggende stuurservo gemonteerd wat net zo goed werkt..(beugeltje is zelfgemaakt) :
En om te proberen een oude spoiler gebruikt om het zand tegen te houden..even om te testen,
de uiteindelijke word nog gemaakt en de zijbakken ook nog verhoogt (kunstof onderweg)
Nu nog difflagers menemen van het werk en 2 shimringen halen van 0,5mm (voor het diff) dan moet het gaan passen
Greetz Rob
Hörmann TK10
-
- Ingeburgerd
- Provincie: Zuid-Holland
- Merk: Hörmann
- Type: TK09
- Zenderset: spektrum DX3,0
- Frequentie: 2.4 GHZ
- Club: Rijnracing
Dat ie aandrijfasen vreet , zal wel komen omdat je bovendraagarmen te kort zijn en
hij bij het inveren je assen opvreet , omdat je dan teveel camber hebt
(als ik het tenminste op je bouwfoto's goed gezien heb )
hij bij het inveren je assen opvreet , omdat je dan teveel camber hebt
(als ik het tenminste op je bouwfoto's goed gezien heb )
AQP offroad racing
op de laatste foto die spoiler. goed gevonden.
heb samen met iemand ook zoiets ontwikkeld wat de zooi buiten houd. compleet van carbon uitgevoerd.
eerdaags even kijken ofdat ik een foto'tje kan plaatsen daarover
verders, gave auto
heb samen met iemand ook zoiets ontwikkeld wat de zooi buiten houd. compleet van carbon uitgevoerd.
verders, gave auto
Infer schreef: heb samen met iemand ook zoiets ontwikkeld wat de zooi buiten houd. compleet van carbon uitgevoerd.
verders, gave auto
@ Kom maar op met die foto's , ben heel benieuwd,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,gr.Dr.Dre.
- rc-rob
- Forum verslaafd
Nou gister me laaste meeting gedaan met de wws..hij heeft zich super gehouden..met de aandrijfassen ging het goed en het diff is gewoon een hele verbetering heb 3 tankjes leeg kunnen rijden zonder ook ma iets te hebben
Al met al een mooie afluiter met de wws..heb nog wel wat foto's die post in nog wel op het forum
Vandaag gaan de spullen eraf die ik weer voor me Cleon ga gebruiken..
Greetz
Al met al een mooie afluiter met de wws..heb nog wel wat foto's die post in nog wel op het forum
Vandaag gaan de spullen eraf die ik weer voor me Cleon ga gebruiken..
Greetz
Hörmann TK10