Met als resultaat, een onafhankelijke dubbele stuurservo. (gelagerd dus super licht lopend)
Per wiel dus 1 servo. Dus zo,n 20KG per wiel.
Ik denk dat dit een voordeel kan hebben op het stuur gedrag.
Alleen zou ik het nog mooier kunnen krijgen als je vrij te programeren kanalen had.
waarbij je de draaiing per servo kan trimmen. (maar met de Mix op de 3PK lukt het)
Het ideaals zou zijn dat de uitslag van rechts in verhouding meedraaid met links. en visa versa
Ook is er een soort gelijkend V-traction Gecreeerd. Dit moet blijken of het resultaat geeft. ook omdat ik het sysyteem nog niet live gezien heb.
En qua hoek en afstand er geen duidelijk beeld van had. Maar ik ben optimistisch!
Ook zijn de V-Gelenken verdwenen, dit vooral omdat dit specifiek WWS delen zijn, en ik niet afhankelijk daarvan wil zijn.
Het enige punt wat ik nog verander zijn de C-Hubs (ze zijn nu verstevigd), maar ik ga toch voor Alu denk ik.
Dan kan ik zeker weten met 1 turnbuckle als boven arm verder.
De servo,s vind ik het leukst, Hevel los en vierboutjes en vervangen die hap. (plus los halen op de ontvanger)
er zitten nog wat punten in hoor. verschilende ballinks ed. maar dat is even snel voor de test geweest (het wordt verfraaid net als de shock tower.)

By hutico, shot with DSC-W5 at 2009-03-28

By hutico, shot with DSC-W5 at 2009-03-28

By hutico, shot with DSC-W5 at 2009-03-28

By hutico, shot with DSC-W5 at 2009-03-28

By hutico, shot with DSC-W5 at 2009-03-28

Schiet er maar op! en Geef a.u.b opbouwende kritiek. (het is niet een defenitiefe versie)
hier zitten nog kunststof servo saverdelen op.