Eagle off-road soft
- type band: Noppen
- Soort ondergrond: kunstgras
- Kunstgras/zand: vochtig/nat
Erg goede band bij MRCZ voor natte omstandigheden aan de achterkant vind ik.
Hormann T-bone M(70)
- type band: kunstgrasband
- Soort ondergrond: kunstgras
- Kunstgras/zand: droog
Erg goede band bij droge omstandigheden, geeft veel grip maar de band ''hapt'' niet snel waardoor je dus niet snel omslaat door griprol.
Mzzl Kriz
Banden keuze (type en ondergrond)
Moderator: Moderator's groep
- Mijnheer Rob
- Stamgast
- Merk: FG/Technokit/Hormann
- Type: Marder/EXS/HT2
- Zenderset: XR6 - 3PM
- Frequentie: 50
- Contacteer:
- The ICE Factory
- HOBAO JUNK
- Provincie: Flevoland
- Merk: Hobao
- Type: Hyper 9 GL os speed
- auto 2: Hobao
- Type 2: Hyper 9E Tekin RX 8
- Zenderset: Sanwa M11 2,4 ghz
- Frequentie: 2.4 ghz
- Club: MVW Purmerend
- Website: www.rc-central.nl
ik heb nu 2 MT Medium banden gesneden met de haakse slijper
krijg je dus idd dit profiel en geen last van balloonen.
--Sanwa M11 --Hobao Hyper ST Pro BCE R&B powered --Hobao Hyper 9E Tekin powered --Corally RDX Phi LRP powered--Losi 8T Toro Nero powered -- by http://www.rc-central.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mijnheer Rob
- Stamgast
- Merk: FG/Technokit/Hormann
- Type: Marder/EXS/HT2
- Zenderset: XR6 - 3PM
- Frequentie: 50
- Contacteer:
- The ICE Factory
- HOBAO JUNK
haha idd , lijken wel Carson banden.
de medium banden van de MT doen het heel klein beetje , maar daar heb je geen last van.
ga binnenkort de Proline 40 serie proberen op Carson velgen.
de medium banden van de MT doen het heel klein beetje , maar daar heb je geen last van.
ga binnenkort de Proline 40 serie proberen op Carson velgen.
--Sanwa M11 --Hobao Hyper ST Pro BCE R&B powered --Hobao Hyper 9E Tekin powered --Corally RDX Phi LRP powered--Losi 8T Toro Nero powered -- by http://www.rc-central.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- hobby
- L.S.O.
- Land: Nederland
- Provincie: Noord-Holland
Ik denk dan toch.... dat dit voorlopig de beste oplossingen is wat je gedaan hebt.The ICE Factory schreef:ik heb nu 2 MT Medium banden gesneden met de haakse slijper
Binnenkort ook maar eens proberen
Nee buurman de zaak staat niet in de FIK
DX7 * Quad * FPV * NAZA * GPS
- The ICE Factory
- HOBAO JUNK
kunnen we morgen toch ff doen zet ik je servosaver er op ga jij je ff uitleven op je banden met de haakse slijper
- taiko
- Ingeburgerd
- Land: belgië
- Merk: FG
- Type: Monster Beetle
- Zenderset: hitec
- Frequentie: 40.685
Re: Banden keuze (type en ondergrond)
heb 2 vragen i.v.m. banden.
vraag 1:
passen de banden/wielen van de marder ook op een MB?
bent aan't overwegen om 4 achterwielen op mijn MB te zetten, dit om het niet afgeveerde gewicht te verkleinen.
hoe zwaarder dit is des te meer zien lagers, draagarmen, stuuronderdelen enz af. en we weten dat dit "de" onderdelen zijn die de FG monsters rauw lusten.
vraag 2:
om het "baloonen" tegen te gaan, word (veronderstel ik) die inleg dinges gebruikt?
dit heeft voor zo ver ik hier kan lezen ook nadelen. (onballans bij indringen van water)
wat als men de banden vol spuit met PU-schuim?
men steekt de band met velg en inleg in een ronde vorm, om zodoende de vorm van de band te behouden.
de inleg laat op die manier toe dat de band toch nog altijd een beetje veerkracht heeft, het PU-schuim voorkomt onballans en balloonen.
al iemand geprobeerd?
grzt taiko
vraag 1:
bent aan't overwegen om 4 achterwielen op mijn MB te zetten, dit om het niet afgeveerde gewicht te verkleinen.
hoe zwaarder dit is des te meer zien lagers, draagarmen, stuuronderdelen enz af. en we weten dat dit "de" onderdelen zijn die de FG monsters rauw lusten.
vraag 2:
om het "baloonen" tegen te gaan, word (veronderstel ik) die inleg dinges gebruikt?
dit heeft voor zo ver ik hier kan lezen ook nadelen. (onballans bij indringen van water)
men steekt de band met velg en inleg in een ronde vorm, om zodoende de vorm van de band te behouden.
de inleg laat op die manier toe dat de band toch nog altijd een beetje veerkracht heeft, het PU-schuim voorkomt onballans en balloonen.
al iemand geprobeerd?
grzt taiko
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Re: Banden keuze (type en ondergrond)
enige wat ik wel weet van pu-schuim is dat het behoorlijk goed plakt op rubber e.d. tevens wordt het schuim ook hard.taiko schreef:heb 2 vragen i.v.m. banden.
vraag 1:
vraag 2:
al iemand geprobeerd?
grzt taiko
dan is je demping ook wel compleet weg wat in de band hoort te zitten. tevens het pu-schuim zal ook flink gaan uitzetten op het moment dat je dit erin blaast.
dan heb je altijd een "baloonen" 'd effect op je banden.
banden en wielen zijn zolang ze de 4-kante meenemers erin hebben zitten universeel. wel rekening houden met je vertanding.