Morgen in Sneek ????Appel007 schreef:Leuk project en een leuke boot!! Heb zelf laatst een ac42 gekocht alleen nog niet aan toegekomen om te varen maar dat gaat binnekort verandering in komen.
de groeten
Bombero
Moderator: Moderator's groep
Morgen in Sneek ????Appel007 schreef:Leuk project en een leuke boot!! Heb zelf laatst een ac42 gekocht alleen nog niet aan toegekomen om te varen maar dat gaat binnekort verandering in komen.
Vaart anders niet slecht voor een standaard boot .Flying Dutchman schreef:HEY Dit had ik ook willen doen?! MAAR door tijdgebrek, het 'van niets weten' en het niet weten of ik het leuk zou vinden heb ik me laten verleiden om een nieuwe boot voor een schappelijke prijs aan te schaffen! K'heb dus een Navicraft Andrenaline...
Laatst een dagje bevroren vingers gescoord langs de waterkant ... Hij zit nog in de 'nieuw' fase en afstellen met koelwater van -80 graden is even een nieuwe beleving voor 'Team STEENWIJK' ....dat wordt dus nog iets verbeterd...
Ik zou zeggen kom het maar eens uitproberen met 100 km/p over het water laat je adrenaline wel stromen .Q schreef:mooi spul die poweboten , maar zou bij mij snel vervelen rondjes op het water varen( zelfde als rondjes op de weg :roll: )
ga zekers een keer kijken, als het ergens in de buurt isfirefox schreef:
Ik zou zeggen kom het maar eens uitproberen met 100 km/p over het water laat je adrenaline wel stromen .
Mvg Michael.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast