@roel,
nee was eerst wel de zeller uitvoering evt van plan maar dat schijnt niet echt perfect te zijn, vandaar dat ik dan toch maar voor die van hormann ga.
ik hoop van de week de eerst spullen binnen te krijgen.
ht-2 de lange brede versie bouwen 24-12-09 klaar
Moderator: Moderator's groep
- yosemite sam
- Regelmatig hier
- Berichten: 661
- Lid geworden op: ma feb 19, 2007 10:19 pm
- Land: nl
- Provincie: Utrecht
- Merk: hormann ht-2
- Zenderset: spectrum
- Club: mrcu
- Website: http://www.mrcu.nl
- Locatie: ijsselstein http://www.mrcu.nl
- Contacteer:
Re: ht-2 de lange brede versie bouwen
http://www.mrcu.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Roel
- Bigscale Guru
- Berichten: 3609
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:22 am
- Land: Nederland
- Provincie: Limburg
- Zenderset: Futaba 3PKS
- Frequentie: Spektrum Pro 2.4GHz
- Locatie: Panningen
Re: ht-2 de lange brede versie bouwen
Tja..een moeilijke keuze. Met de Zeller set rijden al behoorlijk wat rijders rond. Bij mijn weten zijn ze onverwoestbaar.
De verlengde draagarmen van Hormann zijn net uit en moeten zich nog bewijzen in duurzaamheid. De auto wordt dan net zo breed als met de Zeller set (toch?), dus sneller zal hij wel zijn als de korte draagarmen.
Ik ben benieuwd..
Weet iemand trouwens wanneer de Hormann 2008 uitkomt ?
mmzllss
De verlengde draagarmen van Hormann zijn net uit en moeten zich nog bewijzen in duurzaamheid. De auto wordt dan net zo breed als met de Zeller set (toch?), dus sneller zal hij wel zijn als de korte draagarmen.
Ik ben benieuwd..
Weet iemand trouwens wanneer de Hormann 2008 uitkomt ?
mmzllss
Velle est posse
- Heji
- Regelmatig hier
- Berichten: 663
- Lid geworden op: za aug 25, 2007 9:30 pm
- Land: Nederland
- Provincie: Noord-Holland
- Merk: FG
- Type: Mt-Quad
- auto 2: Hormann
- Type 2: Ht 2 Tk09
- Zenderset: 4PK
- Club: raco2000
- Website: www.raco2000.nl
- Locatie: NIEUW VENNEP
- Contacteer:
Re: ht-2 de lange brede versie bouwen
en dan maar bouwen marco.
Groetjes Henk
Groetjes Henk
http://www.raco2000.nl
Wagenpark
Fg Mt /Pase 26/ Fatpower S/ hydro's rondom /full FG alu
HT-TK09 /SX/Harm rondom
Hpi RS4 Evo Mustang 1968
Wagenpark
Fg Mt /Pase 26/ Fatpower S/ hydro's rondom /full FG alu
HT-TK09 /SX/Harm rondom
Hpi RS4 Evo Mustang 1968
- EJS
- Bigscale Guru
- Berichten: 760
- Lid geworden op: za feb 03, 2007 9:37 am
- Provincie: Noord-Holland
- Club: HMRC
- Website: www.hmrc.nl
- Locatie: HHW-Zuid
- Contacteer:
Re: ht-2 de lange brede versie bouwen
Nou die zijn er al weer een tijdje hoor, vorig jaar reden er al verschillende mensen mee.Roel schreef:De verlengde draagarmen van Hormann zijn net uit en moeten zich nog bewijzen in duurzaamheid.
En die 1 cm langer zal je niet echt merken qua duurzaamheid ten opzichte van de standaard armen...
Hormann 2008 ?? Zou die gaan komen dan ?Roel schreef:Weet iemand trouwens wanneer de Hormann 2008 uitkomt ?
Hormann TK10 - Sanwa M11X
DJI F550 HEXA (Wookong) - Spektrum DX8
DJI F550 HEXA (Wookong) - Spektrum DX8
- gerardnl
- Actieve poster
- Berichten: 150
- Lid geworden op: do nov 22, 2007 8:47 pm
- Provincie: Zuid-Holland
- Merk: HORMANN
- Type: HT2 RE
- Zenderset: 3PK
- Frequentie: 75 GHz kan 61
- Locatie: leerdam
Re: ht-2 de lange brede versie bouwen
een 4*4 versie zou welkom zijn eric
Doe eens gek, er zijn er al zoveel "gewoon"
grt gerard
grt gerard
- Roel
- Bigscale Guru
- Berichten: 3609
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:22 am
- Land: Nederland
- Provincie: Limburg
- Zenderset: Futaba 3PKS
- Frequentie: Spektrum Pro 2.4GHz
- Locatie: Panningen
Re: ht-2 de lange brede versie bouwen
Ow..... dat wist ik niet. Ik dacht dat ze pas in januari 2008 vrijgegeven werden voor de verkoop.EJS schreef:
Nou die zijn er al weer een tijdje hoor, vorig jaar reden er al verschillende mensen mee.
En die 1 cm langer zal je niet echt merken qua duurzaamheid ten opzichte van de standaard armen...
Ik heb ergens op een wedstrijd/meeting gehoord dat de Hormann 2008 de auto is met de verlengde draagarmen, verbeterde (lekvrije) dempers. Maarja het kunnen ook geruchten zijn, waar rook is.. is vuur..EJS schreef:
Hormann 2008 ?? Zou die gaan komen dan ?
edit: ik lees net op de site van Rogier (http://www.rcproracing.nl/) onder het kopje nieuws:
Misschien is het niet de officiele naam die Hormann eraan gegeven heeft...Komend seizoen zal ik weer rijden met de Hörmann HTR 2008 in het RN TUNING team samen....
Velle est posse
- Morris
- Actieve poster
- Berichten: 205
- Lid geworden op: zo okt 07, 2007 8:28 am
- Merk: Hormann
- Type: Hormann TK-09, HMB
- Zenderset: 3PK-s
- Frequentie: Spektrum
- Locatie: Vianen
Re: ht-2 de lange brede versie bouwen
Wat is er mis mee dan?yosemite sam schreef:@roel,
nee was eerst wel de zeller uitvoering evt van plan maar dat schijnt niet echt perfect te zijn, vandaar dat ik dan toch maar voor die van hormann ga.
ik hoop van de week de eerst spullen binnen te krijgen.
Ik heb ze er al een tijd op zitten, dit geld ook voor diverse andere, hoor alleen dat ze je diffbokken zouden slopen, maar dat zal niet aan de armen liggen denk ik.
Als dat wel zo is zal het ook met de originele lange hormann armen gaan gebeuren, zijn de zelfde lengte dus meer arm is meer kracht dat uitgeoefend zou kunnen worden op de diffbokken!?
Maar succes met de ombouw!
- Kristiaan
- Regelmatig hier
- Berichten: 632
- Lid geworden op: do mei 24, 2007 7:34 pm
- Land: Nederland
- Provincie: Zeeland
- Merk: Hörmann
- Type: TK10
- Zenderset: Sanwa M11X
- Frequentie: DSM
- Club: MRCE
- Locatie: Oost-Souburg
Re: ht-2 de lange brede versie bouwen
De diffbokken gaan stuk omdat die te slap zijn.. niet omdat de Zeller armen te sterk zijn.
Dat noemen ze nou het verplaatsen van het probleem
Dat noemen ze nou het verplaatsen van het probleem
Hörmann Modelltechnik - Modellsport IT. Engines - RN Tuning Airfilters - GRP Tyres
- EJS
- Bigscale Guru
- Berichten: 760
- Lid geworden op: za feb 03, 2007 9:37 am
- Provincie: Noord-Holland
- Club: HMRC
- Website: www.hmrc.nl
- Locatie: HHW-Zuid
- Contacteer:
Re: ht-2 de lange brede versie bouwen
Nou in mijn ogen zijn de Hormann onderdelen wel op elkaar afgestemd, en als je dan bepaalde onderdelen vervangt die sterker zijn (lees dikker en beter aluminium) dan is het logies dat de diffbokken op eens te slap is geworden. Het verplaatsen van het probleem doet de rijder zelf door te kiezen voor deze armen, en moet in mijn ogen dan dus ook niet zure als er andere dingen door stuk gaanKristiaan schreef:De diffbokken gaan stuk omdat die te slap zijn.. niet omdat de Zeller armen te sterk zijn.
Hormann TK10 - Sanwa M11X
DJI F550 HEXA (Wookong) - Spektrum DX8
DJI F550 HEXA (Wookong) - Spektrum DX8
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 107 gasten