fast eddy's 5B lager set.

Post hier alles over HPI Racing
Baja 5b, 5b 2.0, 5T

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
Ome Droogmole
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 222
Lid geworden op: za mar 07, 2009 6:21 pm
Land: nederland
Provincie: Noord-Holland
Merk: hpi
Type: baja 5B SS
Zenderset: Spektrum DX3R
Frequentie: 2.4ghz
Club: -
Locatie: Texel

Re: fast eddy's 5B lager set.

Berichtdoor Ome Droogmole » di jul 21, 2009 5:23 pm

@ Dre.

daar ben ik het nog niet helemaal mee eens. maar volgens mijn heb jij een FG monster truck en een HPI Baja dus ik wil je best geloven.

wat me alleen opvalt van de baja ten opzichte van de marder is dat de baja een steviger chassis heeft. vooral aan de voorkant ziet de baja er erg stevig uit.
Een groot pluspunt van de HPI vond ik ook het feit dat bijna in elk kunstof onderdeel een borgmoer word geduwd/perst zodat je niet meer het kunstof aan stront draait met je schroeven draaier.
kun je zeggen dat je het gewoon niet zo hard moet aan draaien maar vroeg of laat gebeurd het toch.

binnen kort kan ook ik een mooie vergelijking maken tussen de HPI Baja en de marder. me marder bewaar ik namelijk nog een tijdje. misschien heb ik het wel helemaal mis ;)

Dr.Dre.

Re: fast eddy's 5B lager set.

Berichtdoor Dr.Dre. » di jul 21, 2009 7:02 pm

Ome Droogmole schreef:@ Dre.
daar ben ik het nog niet helemaal mee eens. maar volgens mijn heb jij een FG monster truck en een HPI Baja dus ik wil je best geloven.


@ kheb 2x hpi en 1x Fg-MT-4WD :cool: ,en zoals ik al zei (lees vorig bericht van MOI 8-[ ),alleen dat van dat dol draaien met die schroeven klopt!!, maar hpi moet je ook upgraden (van te voren al :-$ ), Enne geloven doen we in de kerk hé dit zijn feiten :!: :!: gr.Dr.Dre. :-#

Gebruikersavatar
Ome Droogmole
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 222
Lid geworden op: za mar 07, 2009 6:21 pm
Land: nederland
Provincie: Noord-Holland
Merk: hpi
Type: baja 5B SS
Zenderset: Spektrum DX3R
Frequentie: 2.4ghz
Club: -
Locatie: Texel

Re: fast eddy's 5B lager set.

Berichtdoor Ome Droogmole » wo jul 22, 2009 4:25 pm

heb jij de bodemplaat van je FG Monster dan nooit banaan gereden??? of de kick-up omhoog zodat je servosaver tegen je A-B Bok aan komt??..
bij mij komt dat regelmatig voor. Ook zonder springn buigt de bodemplaat langzaam door.
volgens mijn gebeurd dat bij een baja niet zo gauw.
maar als het volgens jouw lood om oud ijzer is...
kun je dan misschien vertellen wat de zwakke punten van de baja zijn??

Dr.Dre.

Re: fast eddy's 5B lager set.

Berichtdoor Dr.Dre. » wo jul 22, 2009 5:48 pm

Ome Droogmole schreef:.maar als het volgens jouw lood om oud ijzer is...


@ Lezen en begrijpen is 2 :-k , leg het nog 1x uit met tegen zin maar vooruit, beide merken als je ze koopt moet je al hop-ups kopen of na een paar keer rijden, en geloof me als je gek doet met springen en al dan is die HPI baja ook k*t :-# , heb alles al 1 keer naar de kl*te gehad, succes met je BaHa man :mrgreen: :mrgreen: gr.Dr.Dre.


Terug naar “HPI Racing”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten