The Pitstop Racing Shop

Algemene Bigscale vragen

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
rc freak
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 54
Lid geworden op: vr jun 12, 2009 8:55 am
Land: NED
Provincie: Gelderland
Locatie: Zevenaar

The Pitstop Racing Shop

Berichtdoor rc freak » za sep 26, 2009 8:39 am

We gaan richting de 6000 klanten, en willen aan jullie vragen om te laten weten hoe de bestellingen en betalingen verlopen, en of jullie nog suggesties heb om het een en ander misschien te verbeteren.
Over betaalwijzes kan ik kort zijn, met ideal zijn we druk bezig maar duurt nog even. Ook het probleem van de bevestiging mail in HTML is bekend, ook daar wordt hard aan gewerkt. Op verzoek sturen we onze mail meteen toe, even een mail is voldoende.
Sommige mail programma's hebben dit probleem, andere, (zoals bijvoorbeeld Outlook), weer niet.
Ook als jullie nog suggesties hebben over de indeling en inhoud van de shop, of op en aanmerkingen over de service en garanties, laat het hier even weten.
Niet het topic vervuilen met andere flauwekul, maar graag ON-TOPIC blijven!

Dr.Dre.

Re: The Pitstop Racing Shop

Berichtdoor Dr.Dre. » za sep 26, 2009 2:03 pm

rc freak schreef:Niet het topic vervuilen met andere flauwekul, maar graag ON-TOPIC blijven!


@ Je bent wel heel streng Harrie,,,,,,,,, :ontopic: ,gr.Dr.Dre. :thumright:

Gebruikersavatar
Tiemen
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 156
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 4:13 pm
Land: Nederland
Provincie: Overijssel
Merk: HPI
Type: Baja 5T
Zenderset: Sanwa MX-3FHSS
Frequentie: 2.4GHz
Club: RC Elburg
Locatie: Genemuiden

Re: The Pitstop Racing Shop

Berichtdoor Tiemen » zo sep 27, 2009 4:39 pm

Misschien een andere tip: paypal

Op diverse buitenlandse internetwinkels en de allerbekendste, ebay, kun je vaak betalen met paypal.
Persoonlijk gebruik ik deze altijd. Voor mij als klant is het grootste voordeel dat het direct zichtbaar is bij de betreffende verkoper.
Het geld overmaken, zoals bij jou en sommige anderen, duurt een stuk langer, en dus ook langer wachten op de betreffende onderdelen.

Hoe het e.e.a. voor de winkelier zit weet ik niet, maar voor mij als klant is paypal een uitkomst, nog meer dan Ideal.

Gebruikersavatar
njoy_fg
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 527
Lid geworden op: vr jun 15, 2007 6:22 pm
Merk: Tamiya
Type: M-03R
Zenderset: Futaba 4pk
Frequentie: 2,4Ghz
Club: MRCZ

Re: The Pitstop Racing Shop

Berichtdoor njoy_fg » zo sep 27, 2009 4:55 pm

paypall kost de verkoper 4% als ik het goed heb.
Afbeelding

Gebruikersavatar
rc freak
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 54
Lid geworden op: vr jun 12, 2009 8:55 am
Land: NED
Provincie: Gelderland
Locatie: Zevenaar

Re: The Pitstop Racing Shop

Berichtdoor rc freak » di sep 29, 2009 6:16 pm

Tiemen schreef:Misschien een andere tip: paypal

Op diverse buitenlandse internetwinkels en de allerbekendste, ebay, kun je vaak betalen met paypal.
Persoonlijk gebruik ik deze altijd. Voor mij als klant is het grootste voordeel dat het direct zichtbaar is bij de betreffende verkoper.
Het geld overmaken, zoals bij jou en sommige anderen, duurt een stuk langer, en dus ook langer wachten op de betreffende onderdelen.

Hoe het e.e.a. voor de winkelier zit weet ik niet, maar voor mij als klant is paypal een uitkomst, nog meer dan Ideal.
Misschien hebben we al Paypal =D>

Dr.Dre.

Re: The Pitstop Racing Shop

Berichtdoor Dr.Dre. » di sep 29, 2009 6:32 pm

rc freak schreef:Misschien hebben we al Paypal =D>

@ Tis ook een Wereld-zaak hé Harrie =D> , Wanneer kenne we koffie drinken bij je in de nieuwe Toko \:D/ ,gr.Dr.Dre. ;)

Gebruikersavatar
Tiemen
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 156
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 4:13 pm
Land: Nederland
Provincie: Overijssel
Merk: HPI
Type: Baja 5T
Zenderset: Sanwa MX-3FHSS
Frequentie: 2.4GHz
Club: RC Elburg
Locatie: Genemuiden

Re: The Pitstop Racing Shop

Berichtdoor Tiemen » di sep 29, 2009 9:37 pm

Ik zie inderdaad dat je (nu) via paypal kan betalen. Wat dan wel weer jammer is (vind ik) dat je hiervoor 3,5% moet betalen.
Is betalen met creditcard gratis? Want dat kost bij sommige andere bedrijven weer geld.

Gebruikersavatar
rc freak
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 54
Lid geworden op: vr jun 12, 2009 8:55 am
Land: NED
Provincie: Gelderland
Locatie: Zevenaar

Re: The Pitstop Racing Shop

Berichtdoor rc freak » do jan 28, 2010 9:05 am

We hebben PayPal voor diegene die geen credit kaart hebben. En inderdaad de PayPal kosten zijn aan de hoge kant. Maar die kosten zijn voor ons nog eens een keer meer!

Credit kaart kost ook wat, maar doordat we er de vele betalingen mee binnen krijgen zijn de kosten te verwaarlozen, en dus is het gratis.

Gr. Harrie

Gebruikersavatar
rc freak
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 54
Lid geworden op: vr jun 12, 2009 8:55 am
Land: NED
Provincie: Gelderland
Locatie: Zevenaar

Re: The Pitstop Racing Shop

Berichtdoor rc freak » do jan 28, 2010 9:09 am

Dr.Dre. schreef:
rc freak schreef:Misschien hebben we al Paypal =D>

@ Tis ook een Wereld-zaak hé Harrie =D> , Wanneer kenne we koffie drinken bij je in de nieuwe Toko \:D/ ,gr.Dr.Dre. ;)
Hahaha.... het hangt en valt bij een klein bedrag wat de aankoop te veel moet kosten. Als de eigenaar van het pand toegeeft kunnen we Februari/Maart over en hebben we ruimte genoeg voor een gezellige koffiehoek, binnen en buiten. Inclusief warme en koude dranken, broodjes en meer lekkers. We krijgen dan ook een showroom met alle nieuwe producten erin.... Ik kan zelf ook niet wachten.....

Wordt vervolgd....
Gr Harrie


Terug naar “Bigscale Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten